Test E + Tren E kuurplan (schiet er maar op)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by freshhh View Post
    40mg (dbol) tegenover 100mg (ofmeer oxy)
    reken zelf maar uit hoeveel mg's je meer slikt voor hetzelfde resultaat en mischien wel wat meer resultaat (krachttoename)

oxy is veel sterker dan diana.
    onmiddellijk grote krachttoename en grote massa toename waar geen middel tegenop kan.
    Voor hetzelfde effect van oxy heb je het dubbele nodig van diana.

2 weken oxy is wel te overzien voor je lever, geeft evengoed wel wat schade, maar nog relatief beperkt en herstelt wel weer, tenzij je daarna nog enkele weken winny oid neemt, dan ga je de schade verergeren. Dan kan de reparatie wel lang gaan duren.
    Last edited by marnop; 06-08-2010, 14:33.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      oxy is veel sterker dan diana.
      onmiddellijk grote krachttoename en grote massa toename waar geen middel tegenop kan.
      Voor hetzelfde effect van oxy heb je het dubbele nodig van diana.

2 weken oxy is wel te overzien voor je lever, geeft evengoed wel wat schade, maar nog relatief beperkt en herstelt wel weer, tenzij je daarna nog enkele weken winny oid neemt, dan ga je de schade verergeren. Dan kan de reparatie wel lang gaan duren.
      Maar is 100mg pd niet een beetje veel van het goede? Ik zit te denken aan 50mg max...
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
        Maar is 100mg pd niet een beetje veel van het goede? Ik zit te denken aan 50mg max...
        meesten nemen idd 50mg pd, maar ts is wel wat zwaarder dan gemiddeld, dan kan je denk ik wel gaan denken aan 75 of 100mg.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
          tren zou ik hoger doen, test zou ik langer doen, oxy eruit, clen eruit, winny eruit, kickstart test prop ipv oxy omwille belastende eigenschap op leven van oxy, daarna nog eens aan de tren....

nolvadex moet je niet gebruiken als je last krijgt aan tepels, moet je gebruiken als nakuur, 4weken op 20mg/dag 11 dagen na laatste test shot

en verder succes!
          Zon zou ik het ook doen.

Tren en test en start met propionaat. Oxy eruit , totaal en totaal geen meerwaarde. Nutteloos. 3 weken vocht en dan alles maar ook alles weg wat je bent aangekomen. Van oxys hou je nul over van je kuur enkel leverbelasting.

Niemand kan mij overtuigen als je 10 kg bijkomt van oxy dat je er éné van vasthoudt.

Comment

Praten we hier nu over Anadrol Oxy of Anavar Oxa en maakt dat veel verschil volgens jullie?
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Even een kleine update.

Heb achter de schermen nog wat tips en adviezen gehad van enkelen hier. Maar goed, zet de tren nu om de 5 dagen. En de test dus 600mg in de week.

Trainen gaat lekker, bij benen gisteren aanmerkelijk meer kracht. Gaat lekker.
              De weegschaal liegt ook niet, 3kg erbij op dag 8 van mijn kuur. (iets meer dan een week dus)
              Wordt vervolgd.

Comment

Had dan de test ook e5d gezet, scheelt weer een keer zetten, en je bloedwaarden zijn wat stabieler.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat van die stabiele bloedwaarden was in eerste instantie ook mijn gedachte. Als ik me vergis heb ik die kennis ook via jou opgedaan (door mee te lezen in een andere discussie). Ik wilde eig. dus wekelijks 500mg test e en 250 mg tren e doen. Andere adviseerde me dus iets anders.

Wat zal ik doen? Ik heb nu twee prikjes test gehad (2x op zaterdag' en 2 prikjes tren (vorige dinsdag en gisteren).

Allebei wekelijks zetten?
                  Gewoon zo houden? (zodat je de instabiliteit stabiel houdt...)
                  allebei e5 day?
                  Of de tren e6 day doen?

Ik neig er zelf naar om het zo te houden. Zoals mijn woorden misschien al deden vermoeden.

Comment

Zou beide e5d of ew doen. e5d Als je iets hoger wilt zitten en wat stabielere waarden, ew als je de waarden wat lager wilt houden en de iets mindere stabiliteit voor lief neemt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gozer tren 400 of hoger anders voel je er geen reet van
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                        Gozer tren 400 of hoger anders voel je er geen reet van
                        300 deed voor mij ALLEEN de eerste keer goed ze werk. (bijwerking zweten was goed merkbaar)
                        in me laatste kuur verhoogd van 350 naar 450 indd
                        maja denk dat het gewoon per persoon verschilt iedereen reageert anders op een stof
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X