waneer kun je het beste je tableten in neemen van dianabol sochtesn of savonds of net voor het trainen of zoiets ik slik ze nu sochtens met het ene alle 4
Welk tijd stip
Collapse
X
-
verspreiden!!! niet in 1 keer. "Halfwaarde" is 4,5 uur. Als je alles in 1 keer inneemt is na een dag de waarde in je lichaam weer ingestort. Zorg dus voro een geleidelijke hoeveelheid. sochtends, smiddags, begin avond, voor het slapen gaan. Zoiets dus bijv.I live to end the game
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,01:28)]ik ben mee eens met adonis ,ik doe dat ook zo en het gaat heel goed
altijd leuk om te weten dus misschien kan je effe topic beginnen over je kuur?
greetz
Comment
-
vriend,als een iemand niet zal zeggen dat je gek bent,ben ik het wel want ik weet zeker dat ik meer neem dan jij dus maak je niet druk want ik vind het leuk om te weten!!
en wat anderen vinden moet je je niet druk om maken,doe ik ook niet,het interesseert me weinig wat een ander vind.
greetz
Comment
-
-
Ik neem m'n dbol in de ochtend. 30 mg ineens. Halfwaardetijd is niet het enige dat telt. Het werkt natuurlijk pas vanaf het moment dat het in je bloed zit. De receptortijd bepaalt de werkzame tijd feitelijk. Bovendien breekt je lever veel meer af als je vaker doseert.
Met een dbol only kuur zou ik 2 keer nemen, anders 1 keer.
Het maakt echt geen fuck uit of je het voor de training neemt of niet trouwens. Het is ook niet zo dat het persé 's ochtends moet omdat het tegen de avond je lichaam uit is en je eigen test hier minder onder lijdt. De bloedwaarden en receptorverzadiging wordt nl de hele dag bijgehouden en dat is opgeteld meer dan 12 uur.
Comment
-
ik zit nu in de 4 week ,ik ben 3,2 bij gekomen ,.maar ik moet nog een lange weg,maar ik voel dat ie me goed aan slaat ,ik was gisteren gaan pompen ik dacht dat ik explodeerde,niet normaal ,ik dacht ik ga dood van die pomp,maar het was lekker ,ik wou me nog iets gaan drinken bij de baar maar nee hoor ik kreeg de fles niet naar mij gezicht toe,ik zal je nog iets vertelen arie ,ik was van morgen bij mij moeder ik ben aal een week of drie niet geweest mij mam die kijkt me aan en die zegt jongen ben je alweeeeeeeeeeeeeer aan spuiten ,ik zei neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mam ik toch niet ,maar zo te zien zien mensen dat nu ,dus ik denk dat het goed gaat ,ik wil niet echt veel kilos winnen wel voldoende ,maar ik wil vet droog worden lekker straak ,en het gaat goooie kant op ,een kilo of 8 en dan ben ik tevreden voorlopig ,en dan effe rusten en dan weer
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,14:12)]ik zit nu in de 4 week ,ik ben 3,2 bij gekomen ,.maar ik moet nog een lange weg,maar ik voel dat ie me goed aan slaat ,ik was gisteren gaan pompen ik dacht dat ik explodeerde,niet normaal ,ik dacht ik ga dood van die pomp,maar het was lekker ,ik wou me nog iets gaan drinken bij de baar maar nee hoor ik kreeg de fles niet naar mij gezicht toe,ik zal je nog iets vertelen arie ,ik was van morgen bij mij moeder ik ben aal een week of drie niet geweest mij mam die kijkt me aan en die zegt jongen ben je alweeeeeeeeeeeeeer aan spuiten ,ik zei neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mam ik toch niet ,maar zo te zien zien mensen dat nu ,dus ik denk dat het goed gaat ,ik wil niet echt veel kilos winnen wel voldoende ,maar ik wil vet droog worden lekker straak ,en het gaat goooie kant op ,een kilo of 8 en dan ben ik tevreden voorlopig ,en dan effe rusten en dan weer
Comment
-
omnadren wat is de reden dan je met clomid begint in de weken dat je nog omnadren gebruikt
dan ga je nog 2 weken door met clomid terwijl die omnadren og 2a3 weken doorwerkt
waarom hcg niet verdelen vanaf week 5 en dan 500-100 per 4 dagen
is maar een idee"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Description: methanabol
Anabol has always been one of the most popular anabolic steroids available. Anabol\'s popularity stems from it\'s almost immediate and very strong anabolic effects. 20-30 mg a day is enough to give almost anybody dramatic results. It is usually stacked with deca durabolin and testosterone enanthate. Along with strong anabolic effects comes the usual androgen side effects, users often report an overall sense of well being. Anabol is a strong anabolic and androgenic product. It most often produced dramatic gains in size and strength. Anabol was also shown to increase endurance and glycogen retention.
The down side is that this drug is responsible for a number of side effects. It is an alpha alkylated 17 compound, which is quite toxic to the liver. Average dosages for Anabol have been in the range of 15mg to 30mg a day oral or 50mg to 100mg a week by injection. Regarded by many athletes as being one of the most effective oral steroids ever produced. It was not known as the \"Breakfast of Champions\" for nothing. Anabol is still one of the most effective strength and size building oral steroids probably second only to Anadrol 50 but it is not as harsh on the system as Anadrol 50 is."Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment