Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

Hallo,

Ik ben slechts 19 jaar en nog maar 2 jaar aan het fitnessen.
    Ik ben van nature smal gebouwd (smalle schouders) en daarom zie ik er ook in t-shirt of in pull mager uit. (er zijn nl.
    mensen die niks spieren hebben maar door hun bouw er toch breed uit zien in t-shirt of pull).

Mijn enigste reden waarom ik met fitness bezig ben is eigenlijk om gewoon een beetje meer body te hebben (en bvb ook eens een stretch tshirtje te kunnen aandoen..). Mijn bedoeling is dus absoluuut niet om, zoals de meesten hier, een echte bodybuilder te worden.

Op de naturel manier kom ik spijtig genoeg niet genoeg aan om mijn doelstelling te bereiken, dus daarom dacht ik aan een licht kuurtje, nl. alleen orale winstrol. (heb gehoord dat je hier 3-4 kilo van aankomt, en dat dat behouden blijft..).

Ik weet dat jullie hierop gaan antwoorden dat ik te jong ben en beter eerst mijn voedingsschema moet aanpassen, maar dat gaat mij allemaal veel te traag en met veel te weinig resultaat.. Stel dat ik al breed was en ik wou nog breder worden, dan zou ik hiervoor de tijd kunnen opbrengen, maar in mijn geval wil ik echt zo snel mogelijk wat carrure krijgen, ik heb echt geen goesting om nog een jaar of twee met een licht complex rond te lopen..
    Ik ben echter wel bereid om tijdens de kuur op mijn voeding te letten..

Wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt..

Je zegt het al zelf wat we zullen zeggen, je bent te jong voor aan as te beginnen en er kan idd veel gedaan voor door het aanpassen van voedings en trainingsschema, maar omdat je zo vastberaden bent kunnen we je beter goede info geven dan dat je dingen zou proberen waar je achteraf spijt van hebt. Maar vergeet niet dat je voeding toch de doorslag zal geven en zonder goede voeding zal je as ook niks doen. Van winstrol ga je idd 2-3 kilo bijkomen en veel droger worden maar denk dat jij al droog genoeg bent en dit dus niet moet gebruiken, denk ook dat spuiten iets is dat je niet wil doen , dbol lijkt me nog het meest geschikt voor je dan, je wordt hierdoor ook iets vetter maar kan geen kwaad bij u denk ik

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]Ik ben echter wel bereid om tijdens de kuur op mijn voeding te letten..
      Je bent echter wel bereid TIJDENS de kuur op je eten te letten en daarna kan je dat dus niet meer opbrengen dus wat heeft het dan voor nut. Dan is het alleen voor tijdelijk en zal het na de kuur gewoon weer wegzakken. Daar ligt het probleem denk ik dus ook dat je niet aankomt. Hoeveel kilo ben je bijgekomen sinds je bent gaan trainen want iedereen maar dan ook iedereen kan met goede voeding het eerste trainingsjaar tussen de 5 en 10 kilo aankomen.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 23 2004,08:25)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]Ik ben echter wel bereid om tijdens de kuur op mijn voeding te letten..
        Je bent echter wel bereid TIJDENS de kuur op je eten te letten en daarna kan je dat dus niet meer opbrengen dus wat heeft het dan voor nut. Dan is het alleen voor tijdelijk en zal het na de kuur gewoon weer wegzakken. Daar ligt het probleem denk ik dus ook dat je niet aankomt. Hoeveel kilo ben je bijgekomen sinds je bent gaan trainen want iedereen maar dan ook iedereen kan met goede voeding het eerste trainingsjaar tussen de 5 en 10 kilo aankomen.
        prima gezegd!

als je het alleen tijdens je kuur op kan brengen om alles goed te doen moet je er niet aan beginnen om de simpele reden dat je alles weer net zo hard kwijtraakt na j kuur als je weer in je oude gewoontes valt.

bodybuilding is a way of life!

niet iets wat je effe 2 maanden doet want dan verpest je je lichaam omdat je steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken als je het elke x verkloot.

en ik vind 19 jaar echt te jong maar zoals snipke al zei;je moet het zelf weten,het is jouw lichaam maar verwacht geen wonderen als je niet de juiste instelling hebt.

greetz

Comment

Wat mij opvalt de laatste tijd is dat veel personen denken door ff een kuurtje anabolen te doen ze wel ff gespierd en breed worden... Anabolen worden gezien als wonderpilletjes...

Maar zo is het gewoon niet. Als je een kuur gaat nemen doe het dan verstandig, en blijf ook reeël kwa gains.

Jossmos: ga je flink verdiepen in voeding, en kijk eens wat mensen hier zoal eten. Kan je vinden in de voeding sectie. Als jij echt goed op je eten gaat letten en verstandig traint ga je zeker wel groeien. Anabolen zijn niet de oplossing!
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

KEEPITREAL zo als je het zegt anabolen is niet de oplosing ,maar het is wel een gooie hulp middel ,maar een ding weten we zeker zonder dat spul worden we geen hulk

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,16:44)]KEEPITREAL zo als je het zegt anabolen is niet de oplosing ,maar het is wel een gooie hulp middel ,maar een ding weten we zeker zonder dat spul worden we geen hulk
              Niet mee eens omnadren, met goede voeding en trainingsschema en rust wordt je ook groter, echter zal het niet zo snel gaan als met anabolen, een goed voorbeeld is Hans Kroon, traint heel zijn leven al naturel en heeft ook armen van 53 cm.Maar het punt hier is dat we nu blijven zeggen dat jossmoss geen as mag nemen dat weten allemaal hij is te jong enz.... We kunnen beter goede raad geven wat hij kan nemen dan zodat hij het dan ook goed doet, dat hij achteraf niets gaat vasthouden van zijn kuur omdat zijn voeding niet optimaal is is zijn zorg.Anders gaat deze jongen toch experimenter en kan het slecht aflopen.

grtz
              stil growing

Comment

maar MET dat spul en te weinig voeding ook niet.

de eerste en enige echte basis is je vreten!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!

daarna kan je het een handje helpen met as. maar zoals dino zegt: als je daarna weer in je gewone eetpatroon vervalt (wat menigeen doet) verdwijnt het weer en ben je net zo mager, of nog magerder omdat je lichaam nog helemaal moet herstellen!
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eey jossmos, ik heb hetzelfde probleem gehad als jij hebt,alleen ik ben erachter gekomen dat ik goed op mijn voeding moest letten,toen ik dat begon te doen en een combi van HMB en creatine whey eiwit begon te gebruiken schoot ik als kool, niet dat ik meteen een arnold was. maar mensen begonnen toch wel complimentjes te geven, en je hoeft je niet smal te voelen als je je niet zo gedraagd.Ik leer hier ook steed meer over AS. ben pas van plan het te gebruiken als ik echt voldoende weet aangezien ik van mezelf merk dat ik om de 2 maanden zo een paar onsjes erbij aankom. er zijn echt supplementen die je natuurlijke groei goed bevorderen.
                  Zoek een beetje op internet overal of vraag hier wat rond.
                  Je groeit echt als je op die calorieen gaat letten.
                  Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                                  \\ ('&#39 //
                  \ /
                                                      | |
                                                   _// \\_

Comment

Maar ik ben wel bereid om op mijn voeding te letten tijdens en ook NA mijn kuur, ik heb enkel geen zin om nu nog eerst maanden te proberen om enkel met een beter voedingschema mijn doelstellingen te bereiken, vervolgens toch te constateren dat het niet genoeg helpt en dan pas met een kuurtje te beginnen.. Tegen dan zijn we al bijna op het einde van het jaar, terwijl ik zoals ik eerder al zei echt dringend wel eens wat verandering wel zien (zeker nu de zomer eraan komt..).

Voedingssupplementen heb ik ook gepakt (weightgainer en creatine), maar had hier veel te weinig resultaat in verhouding met de forse bedragen die je erin investeerd.

Volgens snipke is d-boll meer geschikt voor mij, omdat ik niet droog moet worden, wat juist is. Maar is d-boll niet te hevig voor 1ste keer?
                    Ik ben wel van plan mij aan het absolute minimum qua aantal weken en dosering te houden..

Wat ik trouwens merk aan de reacties, is dat iedereen 19 jaar te jong vind omdat je dan met voeding nog veel kan verbeteren en daarom misschien niet veel resultaat gaat boeken met de kuur, maar dat er niet echt gezegd wordt dat op 19 jaar de schadelijke effecten groter zijn.. Wat dus zou betekenen dat 19 jaar te jong is omdat het weggegooid geld is en niet om gezondheidsredenen.. Of vergis ik me totaal? (zou best kunnen&#33.

Graag enkele reacties..
                    Alvast bedankt!

Comment

Wist je dat er hardgainers zijn die helemaal niet reageren op AS? en je zegt dat het dringend is dat je resultaat ziet, wat als dit niet gebeurd ?
                      Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                                      \\ ('&#39 //
                      \ /
                                                          | |
                                                       _// \\_

Comment

Ik snap de frustratie wel. maar om te zeggen ik ga maar D-boll gebruiken lijkt me ook wel wat makkelijk.
                        Natuurlijk als je niet vooruit gaat is de weg naar AS korter. Maar zoals vele mensen al zeggen AS is een hulp middel. zonder voeding en juiste training kom je er ook niet.
                        Het is een combinatie van 3 factoren en niet iets van 1 ding er bij en nu groei ik.
                        Maar goed ik neem aan dat je dit zelf ook snapt.
                        Mijn advies is, neem eens kontakt met je sportschoolhouder. Hij zou de aangewezen man moeten zijn om jou te begleiden naar jou doel. immers daar betaal je voor.
                        Uiteindelijk bepaal je zefl wat je gaat doen. wij kunnen je alleen maar helpen met de juiste keus maken.

Suces verders

Comment

Op je 19 maakt je eigen lichaam nog zoveel testosteron aan dat je infeite niet moet kuren, je gaat met het nemen van as je eigen testosteron produktie plat leggen wat niet gezond kan zijn op zo een jonge leeftijd (ik ben 31 ondertussen al drie kindjes dus bij mij kan dat zo geen kwaad ) . Na je kuur moet je dan nakuren om zo je eigen produktie terug op gang te krijgen. Je zegt dat je geen grote hoeveelheden gaat nemen en maar een korte periode , als je een kleine hoeveelheid gaat nemen heeft het geen zin want kan zijn dat je natuurlijke aanmaak hoger ligt maar je legt wel je sysyteem plat. Iedereen hier wil je gewoon goede info geven, maar als jij dan zo vastberaden zijt van toch te gebruiken geef ik ook liever goede info dan dat je zomaar gaat experimenteren en je gezondheid serieuze schade aanricht.

grtz
                          stil growing

Comment

Niemand vraagt hier naar zijn training! Als ik niet vooruit ga, kijk ik eerst naar m'n trainingsschema. Wanneer is de laatste keer dat ik m'n schema veranderd heb, aantal sets, herhalingen, doe ik wel genoeg basisoefeningen etc.
                            Dan kijk ik naar m'n voeding; moet ik meer koolhydraten nemen of moeten de eiwitten omhoog, krijg ik wel genoeg vet binnen enz. Vervolgens bekijk ik m'n herstelproces. Ik train alles eens per week, dus dat zit wel snor. Na een maand of 2/3 neem ik eens een weekje vrij om extra herstel af te dwingen. Als je hiermee tot in den treure hebt geëxperimenteerd kun je wat mij betreft na een aantal jaren aan de anabolen gaan.

En Jossmoss: doe jij wel genoeg basisoefeningen? Squat, bentoverrow, optrekken, bankdrukken, nekdrukken, dippen, barbelcurls etc? Als die oefeningen namelijk geen enkel effect bij jou bewerkstelligen, zullen anabolen dat namelijk OOK niet doen!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mrt. 24 2004,10:27)]Niemand vraagt hier naar zijn training!
                              nee,inderdaad,symmetry,dat is ook jouw werk,wij zijn er alleen om raad te geven wat a.s betreft.....LOL

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X