kuuren terwijl je ziekte van pfeifer heb verstandig of niet verstandig zou het kwaad kunnen
Kuuren
Collapse
X
-
Heb zelf nog geen ervaring met kuren,maar heb wel eens pfeiffer gehad, weet er nog van dat ik bijna niets kon uitvoeren. weet natuurlijk niet hoe erg jouw vorm ervan is,maar zou het je afraden! ook omdat je lichaam aan het herstellen is. beterschap!Roken is ongezond! (((-)------(-)))
\\ ('' //
\ /
| |
_// \\_
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (sha @ Mrt. 23 2004,00:42)]Heb zelf nog geen ervaring met kuren,maar heb wel eens pfeiffer gehad, weet er nog van dat ik bijna niets kon uitvoeren. weet natuurlijk niet hoe erg jouw vorm ervan is,maar zou het je afraden! ook omdat je lichaam aan het herstellen is. beterschap!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,00:45)]Originally posted by [bCitaat[/b] (sha @ Mrt. 23 2004,00:42)]Heb zelf nog geen ervaring met kuren,maar heb wel eens pfeiffer gehad, weet er nog van dat ik bijna niets kon uitvoeren. weet natuurlijk niet hoe erg jouw vorm ervan is,maar zou het je afraden! ook omdat je lichaam aan het herstellen is. beterschap!
De symptomen van de ziekte van Pfeiffer worden voor het grootste gedeelte veroorzaakt door de immuun respons op de Epstein-Barr virus infectie van het lichaam.De meest voorkomende verschijnselen zijn vermoeidheid,klierzwellingen en keelpijn. Vaak zijn ook de milt en lever in de buik opgezwollen en pijnlijk. Door de bloedsonderzoek kan de ziekte van Pfeiffer definitief worden vastgesteld. De duur van het ziekteverloop is verschillen en kan varieren van 3 weken tot 6 maanden. De incubatietijd ( de periode die ligt tussen het binnendringen van het virus en het optreden van ziekteverschijnselen) is 4 tot 6 weken, maar kan soms wel zestig dagen zijn. Op jonge leeftijd verloopt de infectie in de gevallen meestal symptoomloos. Als men tijdens of na de puberteit besmet wordt kan men wel behoorlijk ziek worden. Zolang de leverfuncties gestoord zijn is het verstandis om lichamelijke activiteiten te vermijden. Thuis blijven,of zelfs op bed blijven is dat het advies! Vaak gaan de vermoeidheidsklachten gelijk op met het verloop van de leverfunctie stoornissen. Aan de hand van het verloop van de leverfunctie stoornissen wordt een advies gegeven over het hervatten van het normale levenspatroon.
Dus ik zou er echt mee wachten,ookal staat die zomer voor de deur!!!Roken is ongezond! (((-)------(-)))
\\ ('' //
\ /
| |
_// \\_
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (sha @ Mrt. 23 2004,00:57)]Originally posted by [bCitaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,00:45)]Originally posted by [bCitaat[/b] (sha @ Mrt. 23 2004,00:42)]Heb zelf nog geen ervaring met kuren,maar heb wel eens pfeiffer gehad, weet er nog van dat ik bijna niets kon uitvoeren. weet natuurlijk niet hoe erg jouw vorm ervan is,maar zou het je afraden! ook omdat je lichaam aan het herstellen is. beterschap!
De symptomen van de ziekte van Pfeiffer worden voor het grootste gedeelte veroorzaakt door de immuun respons op de Epstein-Barr virus infectie van het lichaam.De meest voorkomende verschijnselen zijn vermoeidheid,klierzwellingen en keelpijn. Vaak zijn ook de milt en lever in de buik opgezwollen en pijnlijk. Door de bloedsonderzoek kan de ziekte van Pfeiffer definitief worden vastgesteld. De duur van het ziekteverloop is verschillen en kan varieren van 3 weken tot 6 maanden. De incubatietijd ( de periode die ligt tussen het binnendringen van het virus en het optreden van ziekteverschijnselen) is 4 tot 6 weken, maar kan soms wel zestig dagen zijn. Op jonge leeftijd verloopt de infectie in de gevallen meestal symptoomloos. Als men tijdens of na de puberteit besmet wordt kan men wel behoorlijk ziek worden. Zolang de leverfuncties gestoord zijn is het verstandis om lichamelijke activiteiten te vermijden. Thuis blijven,of zelfs op bed blijven is dat het advies! Vaak gaan de vermoeidheidsklachten gelijk op met het verloop van de leverfunctie stoornissen. Aan de hand van het verloop van de leverfunctie stoornissen wordt een advies gegeven over het hervatten van het normale levenspatroon.
Dus ik zou er echt mee wachten,ookal staat die zomer voor de deur!!!
zoals ik al zei;NIET VERSTANDIG!
greetz
Comment
-
zou eerst ff herstellen als ik jouw was ik heb het ook gehad en je gaat echt voor geen meter dan
lijkt me gevaarlijk om dan met extra hormonen die je systeem belasten rond te gaan lopen"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: