---- Belangrijk -----
Collapse
X
-
Roelinho, ik begin langzaam een beetje strontziek van je te worden. Nou geef je mij een slechte naam op dat forum en geef je ze de indruk dat er hier wel foute admin/mods zijn. Sowieso wordt de reputatie van bodynet niet beter met dat soort shit.
Comment
-
Laat dat forum gewoon voor wat het is. 87 members, waarvan de helft misnoegde dbb, bodynet of br-leden zijn...
Dat er op een forum als dbb stiekem suppliers zijn is te verwachten (je kan voor zo een dingen niet gewoon reclame maken, een forum met tienduizende leden is gewoon perfect in dat geval). Maar moderators die posts aanpassen? Get a life.
Luppie heeft blijkbaar ook zn nieuwe thuis gevonden:
Ultimate Muscle Forum - Los bericht bekijken - Launch Ultimate Muscle@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostRoelinho, ik begin langzaam een beetje strontziek van je te worden. Nou geef je mij een slechte naam op dat forum en geef je ze de indruk dat er hier wel foute admin/mods zijn. Sowieso wordt de reputatie van bodynet niet beter met dat soort shit.
Comment
-
gaat om de dingen die je daar doet. vind het zelf een beetje over de scheef gaan. geintje kan maar dit is gewoon fucken om het fucken..
problemen die je met elkaar hebt ga lekker via pb bekvechten of zorg dat er een apart forum komt voor jou en misterfit waar je mekaar belanchelijk kan maken. maar vind dit wel laag. en dan zeker onder de naam van een ander.Last edited by Beachboy; 11-08-2010, 17:37.
Comment
-
---
helaas ga ik me daar ook maar eens inschrijven, moet me toch eens gaan mengen in die dingen die daar allemaal gezegd worden want het begint echt nergens op te slaan en als ze al bv foto's van members daar neer gaan zetten en tekst erbij dan vind ik dat een beetje ziekelijk worden, laat iedereen in zijn waarde maar ja dat is moeilijk tegenwoordig blijkt wel...
Comment
-
-
Het is gewoon het ontbreken van respect voor elkaar. dat forum flamen is meer voor 15jarige. oke maybe ben je zelf 16 zoals je zelf aangeeft in een van je posts maar geloof dat je ergens richting de 22 loopt. dus gedraag je daar ook een beetje naar dan. internetflamewars is zo 2001Last edited by Beachboy; 11-08-2010, 17:51.
Comment
-
het internet zit vol met randdebielen die denken de waarheid in pacht te hebben. Kan echt niet wakker liggen van zulk triest gedrag.
ontbreken van respect is net zo boeiend. waarom zouden we uberhaupt respect willen van mensen die we niet kennen of mensen die zich als idioten gedragen. gewoon negeren. En als ze lastig worden de nek omdraaien en ze op hun plek zetten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment