Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dag jongens, heb op aanraden van een vriend van turkije efedrin arsan meegebracht om wat droger te worden. hoeveel raden jullie mij aan om in te nemen per dag?
Citaat[/b] (ViTeK @ Mrt. 23 2004,17:50)]dag jongens, heb op aanraden van een vriend van turkije efedrin arsan meegebracht om wat droger te worden. hoeveel raden jullie mij aan om in te nemen per dag?
alvast bedankt
jah hoeveel mg tablets zijn het als we dat weten kunnen we je mischien meer vertelen
vitek hoeveel kuren heb je nu al gedaan en welke produkten allemaal , gewoon uit nieuwsgierigheid, want heb de indruk dat jij al een pak genomen hebt op een korte tijd
hoi, neen ik heb de laatste tijd geen pak genomen, maar wel een pak info verzameld, ik doe maximum één redelijk zware kuur per jaar met meestal oxy, sustanon, d-bol, primo
vorige winter deed ik onderstaande kuur waar ik een 10tal kg van was aangekomen maar een 6 terug van verloren. dat is veel he, maar mijn probleem is dat ik het veel eten na mijn kuur niet meer lang volhoudt, of doe ik iets anders fout?
Wk 1-2 1500mg sustanon p/w
Wk 2-10 750mg sustanon p/w
Wk 1-4 75mg anapolon p/d
Wk 13 nakuren met clomid (dag 1 300mg, dan 10 dagen 100mg en dan 10 dagen 50mg)
Na de kuur mariadistel (6tabs p/dag)
maar nu voor de zomer is het echt de bedoeling om nog eens super droog te staan, heb net van turkije xenical en efedrin meegebracht, en ook mijn volledige winterkuur natuurlijk.
de efedrin zijn 50 mg tabs, dus 1tab nemen s'morgens en 5u later nog één? dat is 100mg p/d. wanneer ik meer en later zal nemen ga ik misschien niet slapen denk ik.
ik denk dat je er wel drie in totaal kan nemen.
1. bij opstaan (ervan uitgaande dat je voor half 9 uit je nest komt.
2. rond middag uur dus 5 uurtjes later
3. een na je werk, dat zal ook ongeveer 17.00 uur zijn.
en met efedrine kan je natuurlijk makkelijk kijken hoe je reageerd. Dus echt veel fout kan er niet gaan, hooguit een x een slecht nachtje. Maar dan weet je dat je wat lager moet gaan zitten.
Trainen....? Trainen das voor mensen zonder talent!!
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment