Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mensen hij moet het zelf weten dan slik en spuit ik liever andere steroides dan dat ik begin daar niet aan laat mij het maar bij winstrol sustanon en d-boll enzo houden voor verlopig
oxy hoeft niet te aromatiseren om te werken, in tegenstelling tot dbol. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat oxy niet aromatiseert. Het laat zich alleen beter met b.v. proviron combineren dan dbol.
Hieronder een sticky van een ander forum. M'n eerste sticky!
Here's an outline of when to start pct and how long. It's based on clomid but the same should apply to nolva.
Anadrol50/Anapolan50 8-12 hours 3 weeks
Deca Durabolin 3 weeks 4 weeks
Dianabol 4-8 hours 3 weeks
Equipoise 17-21 days 3 weeks
Finaject/Trenbolone 3 days 3 weeks
Primobolan Depot 10-14 days 2 weeks
Sustanon 3 weeks 3 weeks
Test Cypionate 2 weeks 3 weeks
Test Enthenate/Testoviron 2 weeks 3 weeks
Test Propionate 3 days 3 weeks
Test Suspension 4-8 hours 2 weeks
Winstrol 8-12 hours 2 weeks
Je moet je nakuur beginnen als je bloedwaarden op het niveau zijn dat ze voor je kuur ook hadden, de natuurlijke waarden. Zit er nog meer in je bloed, dan gaat je lichaam zelf niks aanmaken. Wacht je te lang, dan kost je dat massa.
de halfwaardetijd is afhankelijk van het aantal koolstof atomen dat het ester bevat. Elk atoom heeft ongeveer anderhalve dag nodig om afgebroken te worden:
Voorbeeld: het decanoate ester (deca durabolin) heeft 10 'carbons' dus een halfleven van 15 dagen.
Dat wil niet zeggen dat je 15 dagen na je laatste shot kunt gaan nakuren, want de bloedwaarden tellen ook mee. Aangezien deze afhankelijk zijn van je dosis is het moment waarop je je nakuur begint dus afhankelijk van zowel het soort as als de hoeveelheid.
op www.come.to/roidcalc kun je de halflevens zelf invullen en bekijken hoe je bloedwaarden zullen zijn. Door de bank genomen blijkt dat 3 weken na het laatste shot het moment is om te gaan nakuren.
Maar, als je deca stackt met enanthate (7 C-atomen) dan kom je niet gelijk uit. Dit is voor veel mensen een goeie reden om de deca een week eerder te stoppen. Je kunt dan na 2 weken je nakuur beginnen. Enanthate heeft een halfleven van 10,5 dagen. Met een dosis niet hoger dan 1 gram per week is 2 weken de beste wachttijd voor je nakuur.
Met de roidcalc kun je ook het verschil zien tussen 1x per week zetten en 2x per week. Zet je 2x, dan zal het verschil tussen je minimale en maximale bloedwaarden kleiner zijn uiteraard. Constante waarden zijn het best dus zou je kunnen zeggen: zet maar elke dag, nog beter. Het verschil tussen 1x per week en 2x per week met langwerkende esters (vanaf 7 carbons) is bijna niet waar te nemen.
Zelf zet ik ze ook 2x per week omdat het niet allemaal in 1 spuit past. Dan maar gewoon op maandag en donderdag. Ietsje constanter en even vaak prikken.
Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 23 2004,21:24)]ik moet snipke wel tegenspreken. haha. nu heb je dus weer tegengestelde zaken.
DECA 1 MAAL PER WEEK INJECTEREN!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!
2x is onzin. het heeft een super lange halvewaarde tijd.
testosteron enanthaat kan je om de 5 dagen doen of 2x per week, maar deca zou je alleen om het aantal ml's 2x kunnen zetten maar das dan icm andere injectables. 400mg is 4ml (of het is van gs) dat kan dus in 1keer!
btw: als dit je eerste kuur is, ben je echt onverstandig bezig. deca en oxy. erger kan het niet qua bijwerkingen en schadelijkheid. ik denk idd niet dat je goed bent ingelicht.
welke dosis ga je de oxy doen?
Het is inmiddels achterhaald dat de oxy zo vreslijk slecht zijn voor je lichaam. Tuurlijk is het een heftig middel, zwaarder als Dbol en zeker als je het nog stackt met testo of andere zware middelen. Het is gebleken dat het redelijk mild is als er niet gestackt word met snel aromatiserende stero's. Het is ook bewezen dat oxy. niet aromatiseerd. De bijwerkingen zijn niet oestrogeen maar progestaron en dat is heel wat anders. Daarom heeft het geen zin om proviron of nolvadex gebruiken aangezien die alleen werken op oestrogen. Dit verhaal geld ook voor Deca.
De Anabilic Steroids Review uit 94 waar de meesten hun info uit halen is inmiddels al weer 10 jaar verouderd en er is al weer veel resurce verricht dat andere uitkomsten geeft.
In ieder geval hier mij schema
denno,ik vind je een aardige gozer maar degene die beweert dat oxy niet aromatiseert is niet goed bij zijn hoofd.
het is juist de meest vochtvasthoudende a.s die er is ,ook als je het niet stackt met testo.
en voor jouw informatie;ik heb het boek chemical muscle enhancement liggen en dat is van 2003 en daar staat het ook in.
maar je moet alles een x geprobeerd hebben om er over mee te praten want theorie is maar theorie.
wens je evengoed veel succes,kerel.
greetz
He arie kanarie,
Ik weet zeker dat die 5 weken dat Oxy die ik ga gebruik minder schadelijk is dan de vele kuren die jij al achter de rug hebt. Twee maten van mij hebben onlangs ook oxy met Deca gebruikt.
Hielden niet veel vocht vast en voelde zich af en toe zwaar chagerijnig maar dan was dat het wel. Ze behaalde allebei bijna 9 kilo massa. Ze zijn nu 11 weken verder en zijn maar 2 kilo afgevallen. dus het valt wel mee wat iedereen zegt.
Maar in ieder geval bedankt voor de info
je probeert nu een beetje appels met peren te vergelijken.
wat hebben mijn kuren te maken met wat jij doet?
zo kunnen we mekaar allemaal wel blijven bekritiseren en ik geloof niet dat dat de bedoeling is maar als jij er gelukkiger van wordt is het mij best.
Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 23 2004,21:24)]ik moet snipke wel tegenspreken. haha. nu heb je dus weer tegengestelde zaken.
DECA 1 MAAL PER WEEK INJECTEREN!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!
2x is onzin. het heeft een super lange halvewaarde tijd.
testosteron enanthaat kan je om de 5 dagen doen of 2x per week, maar deca zou je alleen om het aantal ml's 2x kunnen zetten maar das dan icm andere injectables. 400mg is 4ml (of het is van gs) dat kan dus in 1keer!
btw: als dit je eerste kuur is, ben je echt onverstandig bezig. deca en oxy. erger kan het niet qua bijwerkingen en schadelijkheid. ik denk idd niet dat je goed bent ingelicht.
welke dosis ga je de oxy doen?
Het is inmiddels achterhaald dat de oxy zo vreslijk slecht zijn voor je lichaam. Tuurlijk is het een heftig middel, zwaarder als Dbol en zeker als je het nog stackt met testo of andere zware middelen. Het is gebleken dat het redelijk mild is als er niet gestackt word met snel aromatiserende stero's. Het is ook bewezen dat oxy. niet aromatiseerd. De bijwerkingen zijn niet oestrogeen maar progestaron en dat is heel wat anders. Daarom heeft het geen zin om proviron of nolvadex gebruiken aangezien die alleen werken op oestrogen. Dit verhaal geld ook voor Deca.
De Anabilic Steroids Review uit 94 waar de meesten hun info uit halen is inmiddels al weer 10 jaar verouderd en er is al weer veel resurce verricht dat andere uitkomsten geeft.
In ieder geval hier mij schema
denno,ik vind je een aardige gozer maar degene die beweert dat oxy niet aromatiseert is niet goed bij zijn hoofd.
het is juist de meest vochtvasthoudende a.s die er is ,ook als je het niet stackt met testo.
en voor jouw informatie;ik heb het boek chemical muscle enhancement liggen en dat is van 2003 en daar staat het ook in.
maar je moet alles een x geprobeerd hebben om er over mee te praten want theorie is maar theorie.
wens je evengoed veel succes,kerel.
greetz
He arie kanarie,
Ik weet zeker dat die 5 weken dat Oxy die ik ga gebruik minder schadelijk is dan de vele kuren die jij al achter de rug hebt. Twee maten van mij hebben onlangs ook oxy met Deca gebruikt.
Hielden niet veel vocht vast en voelde zich af en toe zwaar chagerijnig maar dan was dat het wel. Ze behaalde allebei bijna 9 kilo massa. Ze zijn nu 11 weken verder en zijn maar 2 kilo afgevallen. dus het valt wel mee wat iedereen zegt.
Maar in ieder geval bedankt voor de info
je probeert nu een beetje appels met peren te vergelijken.
wat hebben mijn kuren te maken met wat jij doet?
zo kunnen we mekaar allemaal wel blijven bekritiseren en ik geloof niet dat dat de bedoeling is maar als jij er gelukkiger van wordt is het mij best.
ik lig er in ieder geval niet wakker van.
greetz
Joh Ariekanarie,
Het was niet persoonlijk bedoeld, Wat ik eigenlijk hiermee wilde zeggen is dat die kuur van 8 weken misschien wel schadelijk is maar als het daar bij blijft, is het neem ik aan toch nog op lange termijn minder schadelijk dan iemand die al een gebruikersgeschiedenis heeft van bv 4 kuren dianabol gestacked met iets anders ( verzin maar wat)??
Nogmaals Ariekanarie het is niet persoonlijk bedoeld maar ik als ik dan op dit forum wel eens innameschema's van Oxy lees die oplopen tot 200mg per week denk ik ook bij mezelf, "zo die durft". maar die mensen geven mij dan later wel het advies dat ik dom ben en niet weet waar ik aan begin enz.
Ik weet dat het allemaal met goede bedoelingen is maar ik neem aan dat men jullie ook voor gek verklaarde toen je met Oxy wilde beginnen.
In ieder geval zal ik mijn bevindingen en ervaringen tijdens de kuur aan jullie vermelden ook als het zwaar tegenvalt
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment