Wat wel wat niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 25 2004,10:37)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 25 2004,01:37)]devil wat is groot,ik weet zeker als je beetje groot bent en je ziet een beetje goed uit lekker spiertjes op je lijf ,en je komt zon lekker beest tegen en die zegt baaaaaaaaaaa wat ben je toch een lekker ding ,je hebt een mooi lichaam dan weet ik zeker dat je binnen twee uur op de sport school zit om nog grooter te worden,ik zal je wat vertelen ik ben niet knaap mij kop is heel lelijk,dat weet ik gewoon mij vrindin is 10 keer knaper dan mij ,weet je waar ze op mij is gevalen op mij lijf niet op mij kop ,wij doen dit sport niet voor onz zelf maar ook dat die lekker mokkels tegen ons zeggen  wat ben je toch een lekker ding wat een mooi lijf heb je ,als iemand zegt nee ik doe dat voor me zelf dan liegt ie ,lekker op het strand lekker lijf wat moet je nog meer ,zo zijn we toch jongens wij denken met onze pikken ,ik tenminste
    en dat probleem hebben wij dus niet he omnadren wij hebben een knappe kop    

grtz
    zeker weten
    Dus daarom doen wij het wel voor onszelf haha

ff serieus. Ik doe het hoofdzakelijk voor mezelf. Ik hoor vaak van meiden dat ze het lelijk vinden om teveel aders te zien en een veel te grote man te hebben. Daarom is dat dus niet de reden. Maar dat wil niet zeggen dat er geen vrouwen (en vaak nog knappe ook) die niet van gespierde mannen houden Is alleen maar mooi meegenomen. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik het beste moet zijn (niet van de wereld of nederland, maar meer de groep waar ik mee omga )
    I live to end the game

Comment

Je bent niet alleen Arie...

zo massief mogelijk, ook voor mij...

Maar wel niet ten koste van mijn gezondheid, dus berekende risico's...

Comment

vergeet mij niet ik ben ook op weg om groot te gaan worden ben pas 2 kuren verder en ga lekker.

maar met groot bedoel ik niet huge ik maak er van wat in mijn ogen bij mijn lijf past

en aan omnadren als je het alleen voor dat wijf op het strand of in de stad doet is er iets niet helemaal goed

oke aandacht is leuk maar als je het niet voor jezelf doet dan hou je het nooit lang vol

je kan het natuurlijk ook zien als anti-agressie therapie
        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

waarom word er altijd gezegd ,ik wil dit zomer goed uit zien waarom zomer en niet winter ,ik denk om te laaten zien hoe mooi je lichaam is of niet (mischien niet)en dirkster ik doe dat zeker ook voor me zelf maar de rest wil ik toch met andere delen ,wat heb ik daar aan als ik een mooi lichaam heb ,en ik kan niks mee ,als je groot wilt woorden allen maar voor je zelf en voor niemand anders dan kun je beter een vergrootglas gaan halen en dan kijk je effe een paar keer door heen en dan ben je ook hulk,en zonder risicos ook nog ,is maar een mening van mij is niet personlijk bedoelt dirkster niet dat je me verkeerde begrijpt jongen ik zeg dat aal vantervoren

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 25 2004,15:25)]waarom word er altijd gezegd ,ik wil dit zomer goed uit zien waarom zomer en niet winter ,ik denk om te laaten zien hoe mooi je lichaam is  of niet (mischien niet)en dirkster ik doe dat zeker ook voor me zelf maar de rest wil ik toch met andere delen ,wat heb ik daar aan als ik een mooi lichaam heb ,en ik kan niks mee ,als je groot wilt woorden allen maar voor je zelf en voor niemand anders dan kun je beter een vergrootglas gaan halen en dan kijk je effe een paar keer door heen en dan ben je ook hulk,en zonder risicos ook nog ,is maar een mening van mij is niet personlijk bedoelt dirkster niet dat je me verkeerde begrijpt jongen ik zeg dat aal vantervoren
            Ik vind je hier eigenlijk wel een goed punt hebben
            I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mrt. 25 2004,12:05)]Je bent niet alleen Arie...

zo massief mogelijk, ook voor mij...

Maar wel niet ten koste van mijn gezondheid, dus berekende risico's...

ok dan,black!

ben blij dat ik niet alleen sta op mijn lange trip naar het GROOT worden want we moeten elkaar wel een beetje steunen in barre tijden,natuurlijk

omnadren;als ik je posts lees begin ik je steeds meer te mogen omdat je in ieder geval zegt wat je denkt en daar hou ik van!

heb alleen medelijden met je poesje(zoals je zelf zegt)omdat je zo'n lelijke rotkop heb(zei je ook zelf) en omdat je flessen met whiskey tankt,hahahahaha.

helemaal top!

zo valt er nog eens wat te lachen hier.

en wat betreft met je pik denken.........dat doet elke gozer zodra er een lekker vrouwtje voor hem staat want op dat moment denk je niet bij jezelf;Goh,daar wil ik wel eens een diepzinnig gesprek mee voeren over het ontstaan van de blauwbilbaviaan!

wat vind je poes er eigenlijk van dat je kuurt en dat je megagroot wil worden?

vind zij dat ook mooi?

greetz

Comment

arie zal ik je echt vertelen hoe ze daar over vind,mij vrindin weet heel goed wat leven is ,ik ook zij was vroeger altijd lelijk in haar jeugd daar praat ik wel over 10 of langer jaar over,zij heeft altijd gezegd ik wil goed uit zien ,ik laat me nooit door iemand zeggen ,baaaaaaaaaaaa wat ben je lelijk ,nou haar is dat heel goed gelukt ,zij heeft alles gedaan om heel goed uit te zien ,dus zij weet hoe het is om niet lekker in je vel te zitten ,zij weet hoe ik ben dus zij vind dat helemaal niet erg wat ik doe ,zij steunt me heel erg,zij zegt wat ik moet eten, wat ik moet doen ,minder roken ,niet meer dan 5 cigaretjes per dag ,zelfs minder roken dan 5 stuks,zij let heel veel op mij ook met spuiten doet ze dat ook bij mij als ik zelf niet kan,ze zegt altijd doe maar lekker spuiten dan zie je goed uit jongen ,dan heb ik tenminste een lekker ding naast me ligen in bed,kijk nu moet je leven als je wat ouder bent dan weet je maar nooit hoe het met je gaat waneer ga je de pijp uit,zij heeft ook super sterke afslank middelen gehaad ,een soort anabolen dat heeft ze allemaal gebruikt dus ze kijk me niet schijf aan dan ik een spuitje in mij kont zet,ik heb toevalig vandag een moeten zetten ,ik was boven zij kwam effe kijken ,zegt ze moet ik je effe helppen ,dus ze houd me ook nog in de gaaten,dat ik niet te veel neem geintje,maar zij heeft me heel goed uitgelegd hoe de meeste vrouwen over mannen denken ,over hun lichaam ,ik bedoel niet alle vrouwen ,maar ze zegt zelf wat heb je liever naast je hebben liggen een beest of een puding tarzan

Comment

Mooi verhaal omnadren.

Ik wil ook zo groot mogelijk worden, maar wel zonder anabolen. Ik heb ook niet echt een "grote/brede" bouw, dus echt extreem groot zal ik niet worden.
                  Maar mijn doel is om naturel zo ver als mogelijk is met mijn lichaam te komen  
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

@keepitreal: moet je deze link eens kijken
                    die gats was er zo rond de 1900 dus nog geen anabolen en tog armen van 50cm!!! Natuurlijk wel gruwelijke aanleg, vind alleen zn borstpartij zwaar tegenvallen

@omnadren: zon meid moet ik ook hebben, blijf bewust vrijgezel, omdat ik kuur. Maar als ik het zo hoor dan weet ik dat er tenminste ook nog kippetjes zijn die het begrijpen
                    I live to end the game

Comment

In de eerste plaats doe ik het voor mezelf, its a way off life, daarnaast doe je het toch ook voor een beetje te showen, daarom niet op het strand maar gewoon als je een t shirt aan hebt en die biceps knallen er uit die borst steekt voorruit , als je zelf zo een kerel ziet lopen in de stad dan kijk je daar toch ook heen en denk je van wauw die heeft nogal armen, ik wil mij ook zo voelen als de mensen naar mij kijken.

grtz
                      stil growing

Comment

Leuke site, Adonis!
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mrt. 25 2004,21:44)]
                          mijn vriendin vind het wel leuk om mij breed te zien enzo maar als ik vraag wat vind je er van dat ik anabolen gebruik zeg jah dat moet je niet doen maar het gaat haar er om dat ik gezond blijf en ze vind het niet leuk als de LADY'S naar me kijken haha

Comment

dus panther er is iets anders aan de hand bij jou vrindin zij vind dat niet zo erg ,maar ik denk dat ze gewoon jalours zal zijn als je groot en mooi lichaam heb dan is ze bang dat ze je kwijt raak,dat er veel meer vrouuwen naar je zullen kijken ,dat is het probleem

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 26 2004,00:32)]dus panther er is iets anders aan de hand bij jou vrindin zij vind dat niet zo erg ,maar ik denk dat ze gewoon jalours zal zijn als je groot en mooi lichaam heb dan is ze bang dat ze je kwijt raak,dat er veel meer vrouuwen naar je zullen kijken ,dat is het probleem
                              inderdaad,het is dus gewoon pure jaloezie want ze is bang dat je ervandoor gaat met andere vrouw.

omnadren;jij hebt tenminste een coole vrouw die je steunt in wat je doet en het zelf ook mooi vind als je een big dude gaat worden.

mijn vriendin interesseert het niet zoveel maar denk dat ze ook wel een beetje jaloers is omdat de vrouwen wel gecharmeert zijn van mij sinds ik niet meer zo dik ben en een beetje gespierde body begin te krijgen.

ik doe uiteindelijk toch wat ik zelf wil want ik heb nu eenmaal een droom en die ga ik waarmaken ook,whatever it takes!

en snipke zei het al;ik vind het gewoon kicken als de mensen omkijken als ze mij voorbij zien lopen,hou wel van een beetje aandacht.

greetz

Comment

hoe grooter hoe beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X