Raecties op deze kuur graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het schadelijke is niet bij trenbolone maar bij parabolan

die Cyclohexylmethylcarbonate verbinding schijnt de boosdoener te zijn maar word wel vaak gezegd dat het over dreven is

die 6 weken is misschien omdat het een zwaar middel is maar goed er zijn altijd mensen die langer gebruiken
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

kon trouwens nergen vinden hoelang het aanbevolen word en als je een tren only doet of met test erbij of dat wat uit zou maken

maar goed als je het voor massa gebruikt zou je het de eerste 6 of 8 weken van je kuur kunnen doen samen met test en dbol in mijn idee.

maar lees ook wel is dat het vaak aan het eind van een kuur word gedaan maar lijkt me dat je ook aan het eind equi en winstrol op die test kan zetten en het zelfde droge effect halen

maar goed kan het mis hebben
      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 26 2004,22:07)]feit is dat het heftig spul is, maar toch denk ik dat 8 weken moet kunnen.
        mee eens ,ik begin er volgende week mee en ga het ook 8 weken doen.

greetz

Comment

Tren is nogal zwaar spul inderdaad, wordt aangeraden om het niet langer dan 6 weken te gebruiken. Maar zowiezo tren gebruiken als beginner is niet aan te raden.
          Ik vind het winstrol gebruik ook nogal lang, niet alleen dat maar winstrol is ook duur om op deze manier te gebruiken.(ook geen tabs gebruiken voor zo'n lange periode)

Ben wel een voorstander van test --> de een houdt veel vocht vast de ander niet;dat is per persoon verschillen maar is na de kuur toch weer zo weg. Bovendien is zoals gezegd het eten heel belangrijk daarmee bepaal je op je droger wordt of vetter(bulkier).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X