Cuttingscycle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cuttingscycle

Dit is er eentje voor mezelf.

Mijn kuur van ongeveer 8 weken zit erop deca+susta+drive. Algemeen ben ik er content van bijna geen vocht opgehoopt en duidelijk groter en sterker geworden. Weeg nu ongeveer 101 kg. Nakuur moet nog beginnen. Pregnyl+nolva.

Nu wou ik voor deze zomer eens cutten, heb dit nog nooit gedaan, ik wil er eens staan voor deze zomer, vertrek op reis ...

Thuis heb ik al ventopulmin staan dit is clen in poedervorm schijnt heel sterk te zijn. Dus met wat zou ik dit best combineren.

Ook nog wanneer mag ik aan deze cuttingskuur beginnen?

clen hoef je opzich niet heel lang mee te wachten want dat heet geen invloed op je axis.

Maar wil je er wat onder zetten omdat je bang bent teveel spier te verliezen zou ik in 1e instantie denken aan winstrol. of mssn test prop. Dat hoeft niet eens een heel lange kuur te worden.

Clen zou ik 2 weken on 2 weken off doen.
    Trainen....? Trainen das voor mensen zonder talent!!

Comment

Aan hoeveel windstrol per week had je dan gedacht?

Comment

Je kan gaan, Paar voorbeelden :

50mg winstrol inject oe/d. 6 weken.
        of
        75 mg trenbolone oe/d 6 weken
        of
        100 mg test prop oe/d 6weken

En dat icm met clen gaat je zeker geen spiermassa kosten maar kom je wel icm met je dieet een stuk droger te staan alleen zou ik wel als je er as bij wilt nemen weer ff wachten tot je weer hersteld bent.

Anders moet je gaan voor een combi van clen, efedrine, en t3 maar dat zal wel tenkoste gaan van je massa.

Ps cutten blijft natuurlijk 90% dieet.

Comment

Ik zou je lichaam eerst eens rust geven. Je kuur van 8 weken werkt nog 3 weken door dan pas nakuren. Je moet dus zeker rond de 12 weken rust nemen. Daarna zou je weer kunnen kuren, maar zal het zeker niet te zwaar maken, omdat je in de zomer meer last heb van de temperatuur.
          Maar ik neem aan dat je in die tijd al droog wilt staan. Dus zal gewoon droog worden door de cardio ism clen.

Dit was tog je eerste kuur. Dan zou ik zeker geen tren nemen.
          I live to end the game

Comment

jongens ik zie hier iets staan CLEN jullie bedoelen toch clenbutorol

Comment

Yep Clen is clebuterol,

En idd als je net klaar bent met je kuur (sorry las er ff overheen) zou ik zeker (minstens) de duur van je kuur rust pakken na je nakuur. Dus dat ga je niet meer redden voor de zomer.

Dan clen en cardio met aangepast dieet maar ga niet te snel cutten hou eerst je gewonnen massa even een tijdje vast. Anders kan het wel eens heel snel gaan met je spier verlies.

Comment

kan gebeuren hugo. vind trouwens dat je er best veel van afweet voor iemand die wielrennen doet!!
                I live to end the game

Comment

Ik ben alvast aan het leren voor na mn fiets carriere.

Binnen 2 jaar van 60 naar 100 kilo

Nee ik vind BB gewoon een mooie sport en er is ook veel over te lezen op internet en ik ken een paar jongens bij mijn in t dorp goed die er wel redelijk serieus mee bezig zijn. En ja als wielrenner ben je natuurlijk "geobserdeerd" door doping, en hier hebben jullie het er tenminste openlijk over. Vandaar.

Comment

die 50mg windstrol oe/d voor 6 weken tesamen met clen 2 weken op/af nog 1 week dan begint mijn nakuur misschien vo 3 weken misschien dan begin ik eraan.

Comment

aan je nakuur of aan de winstrol??

Ik zou dat niet slim vinden als aan de winstrol zou gaan. Ze zeggen dat winstrol goed is om af te vallen, maar dat is meestal alleen te weiten aan het weinige vocht dat je lichaam opneemt, dus echt afvallen doe je er ook niet van. (ook al merken meesten het wel, ik ook :S )
                      I live to end the game

Comment

mijn ervaring is dat je van winstrol ook erg gaat zweten en als je echt een goed en zwaar schema volgt zal je zeker vet verbranden.
                        ik ben zelf es in 8 weken van tegen de 20% naar 7% gegaan met 3 winnys in de week en alle spiergroepen 2x per week, waarbij alles tot faillure moest, dus elke set en elke oefening. dus 1,5 tot 2 uur per dag trainen. 4 dagen per week. en toch 1kg zwaarder geworden.
                        maar ASOCIAAL schema.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nog een week en begin aan mijn nakuur. zal waarschijnlijk hcg en clomid nemen, vind geen nolvadex. en dan nog wat rusten en dan cutten. Dus cuttingskuur zeker niet eerder dan anderhalve maand.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X