test prop, mast prop, tren ace stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    als je zo gebrand bent op gebruik... dan zou je met jouw gewicht alles in een zo'n laag mogelijke dosering doen voor een eerste injectie kuur.

250mg test-e elke 5 dagen voor 10 weken. eventueel een testosteron met korte ester van 3 dagen in de laatste 2 weken nemen om de eventuele dip/terug val te verkleinen.
    geloof dat 400 tren-e per week het minimale is en die ook 10 weken
    kickstart 4 weken d-bol met 40mg per dag.
    en masteron weg laten. 2 stoffen stacken in eerste echte kuur is niet slim. je moet zo min mogelijk gebruiken zodat je leert hoe je op welke stof reageert. als je alles in je mik duwt en er gebeurd is kun je nooit meer achterhalen door welke stof het komt. en dat ga je niet fijn vinden ivm eventuele toekomstige kuren.
    week 12-15 nolvadex. eerste 2 weken 40mg per dag, daarna 20mg per dag.

dat arnold tig operaties heeft gehad betekend niks. dat wordt pas een reeel argument als hier mensen ook jaren aan 1 stuk door D-bol gebruiken. Maar hier wordt stevig geadviseerd 4-6 weken max te doen en dan idem periode off te zijn.
    Helemaal met Fal eens, als je toch wilt gaan kuren moet je ook je tijd nemen en eerst eens kijken wat welke stof bij je doet. En je doet dit inderdaad eerst met een aanvaardbaar lagere dosering. 250mg test-e is laag als je al een aantal kuren gehad hebt. Het is redelijk gedoseerd voor een beginnerskuur.

Enne tren zou ik nu echt niet mee beginnen, neem dan een stromba inject met de test, kom je mooie droge massa mee bij. Daarna kun je eens aan een tren kuur denken en daarna kan je er eens een kickstart met d-bol bij doen..........Opbouwen dus en rustig beginnen. Met as heb je ook tijd nodig om te groeien hoor maat en als je voeding niet in orde is, vergeet het maar. Dan is as weggegooid geld.

Comment

ben in de war!

test p int begin of opt einde?
      of beetje verdelen en de eerste 2 weken en dan in de laatste 2 weken?

wel bedankt voor de toch nuttige info en meningen jongens.

Comment

Ik denk dat het weinig uitmaakt om korte esters op het eidne te doen, de terugval komt toch wel en of de ster kort of lang is maakt niet uit.
        de kortere ester bepaalt alleen maar de duur van werkzaamheid en de snelheid van effect/opname, vandaar dat de prop vaak als kickstart en als frontload ook wordt meegenomen.
        Zelf heb ik iig nog nooit een kuur gezien met prop aan het einde.

ik heb gisteren gelezen dat masteron erg snel zou zijn uitgewerkt, dus die korte ester,....je zal dus elke dag moeten zetten of tenminste EOD. Daar heb je dan dus weinig aan. dan maar weglaten die masteron.

alleen de test en de tren-ace doen dan. alhoewel de tren ace volgens mij ook normaal EOD gedaan wordt. Je zou E5D kunnen doen dan doe je er dus 50 dagen mee. Dan loopt je test langer door.

Iets anders kan ik er niet van brouwen.

Maar als ik vragen mag, heb je die vials gekregen dan oid? Waarom van alledrie 1 vial gekozen?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

heb net nog even gezocht, schijnt dat mast vaak na de tren gedaan wordt en soms naast de tren. Geeft een veel drogere en hardere look.

HW mast is 4,5 dagen, tren ace is HW 3 dagen. test prop HW is dus ook 4,5 dagen.
          dan kan je een beetje uitrekenen of het nut heeft en of het stapeleffect groot genoeg is.

Comment

de reden waarom 1 van elk was een domme vergissing van mij.
            de bedoeling was dat ik zou beginnen met 6 weken fast rip van biochem.
            een jongen bij mij op werk heeft die vorige week beeindigd en echt knappe resultaten mee gehaald tot dusver.
            voor mij was aanvankelijk hetzelfde besteld maar kreeg plots foontje dat het niet door ging.
            daarom opgezocht wat er juist in zat en met welke hoeveelheid aan mg's en dan besloten bij een andere leverancier deze producten los te kopen.

hoe ik het dan nu zie:
            wk 1-2 test p eod
            wk 2-10 test e
            wk 2-6 tren a e2d ofwel eod maar dan minder gedoseerd
            wk 12-16 nolva

dit lijkt me het beste of verstandigste

Comment

1. Goede leeftijd, maar bizarre stats voor zo'n kuur. Nog veel meer winst zo te behalen...maar goed geen geduld meer, dus dan maar naar de fout toe corrigeren.
              2. Raar dat je eerst gear besteld en dan verder gaan informeren. Getuigt wat mij betreft niet echt van serieus bezig zijn met training, AS en je lichaam.
              3. Denk dat iedereen die niet kan wachten met groeien zichzelf de ergste hardgainer vindt
              4. Je trainings indeling zuigt. Je doet wat mij betreft veels te veel tegelijk. Ik zou niet EN borst EN biceps EN triceps elke keer alles max kunnen doen wat je bij een andere split wel zou kunnen. Zelfde geldt voor de combi rug (=trekken) en schouder (=duwen). Kan je weleens last gaan krijgen.
              5. ik zou geen Tren in je eerste kuur doen.
              6. Als dit je eerste kuur is en je begint met ace en prop, besef goed dat je dan dus om de dag aan de beurt bent. Zeker als je het zelf moet doen kan het een belasting worden, want je kont wordt best wel beetje beurs van al dat geprik na een tijdje.
              7. Heb je al nagedacht hoe je elke kuur het spul moet verdelen? Eerste 2 wkn prop/ace eod, ok. Daarna ga je over op test e per 7? dagen. En dan tussen door nog telkens wat tren. Pak gewoon gelijke esters, 2 stoffen gelijk in 1 keer om de x dagen.
              8. Waarom geen deca om mee te beginnen? Lijkt me wat minder zwaar als tren en ook met de combi deca/test kun je zo 8 kg pakken in een eerste kuur.
              9. Gelukkig laat je de mast al weg. Heb het zelf nooit gebruikt, maar vrees de bijwerkingen DHT. En dan nog in je eerste kuur willen stacken met test EN tren?

Hoop dat je er beetje uit komt. Zo denk ik erover.
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by gespierdekopspeld View Post
                de reden waarom 1 van elk was een domme vergissing van mij.
                de bedoeling was dat ik zou beginnen met 6 weken fast rip van biochem.
                een jongen bij mij op werk heeft die vorige week beeindigd en echt knappe resultaten mee gehaald tot dusver.
                voor mij was aanvankelijk hetzelfde besteld maar kreeg plots foontje dat het niet door ging.
                daarom opgezocht wat er juist in zat en met welke hoeveelheid aan mg's en dan besloten bij een andere leverancier deze producten los te kopen.

hoe ik het dan nu zie:
                wk 1-2 test p eod
                wk 2-10 test e
                wk 2-6 tren a e2d ofwel eod maar dan minder gedoseerd
                wk 12-16 nolva

dit lijkt me het beste of verstandigste

Ja zoiets zou kunnen. E2D is dan net te doen met de tren. Maar minder wordt echt helemaal niets, is echt zonde van je geld.
                week 1(begin maar op maandag dag 1) en week 2 (en 3)dus de prop EOD, week 2 zet je op dag 5 (op vrijdag ofzo) de eerste testE en week 3 maak je de prop op en elke week op vrijdag zet je de testE.
                De tren moet je zelf even bedenken wanneer je de eerste dan zet.
                Je zit hoe dan ook toch al aan meer keren pw zetten dus de dag maakt weinig uit dan.

Dan heb je iig het grootste rendement van je test, met een flinke frontload, dus reken maar op een snelle stabiele werking.
                De tren tja, is wat laaggedoseerd en is echt minimaal. Maar probeer het dan maar. E2D kan nog net.

Als je je echt niet kan inhouden mbt de mast start dan niet te snel maar wacht tot week 6. en op ongeveer dezelfde manier als de tren dan mag een dag minder tussen dus dan E2D.

succes.

Laat je weten hoe het loopt de mass en krachtgains, fatloss, enz ?

Comment

mast laat ik gewoon volledig weg.
                  ik laat zeker weten hoe het gaat.

bedankt iedereen voor de hulp en uitleg
                  vooral jij marnop. ik apprecieer het echt.

Comment

ben nu in week 5 met test p, test e en tren a.
                    ben 7 kg bijgekomen tot nu toe en belachelijk veel sterker geworden.
                    zo goed als geen sides en niks vocht.
                    vp zou iets minder moeten zijn maar niet veel. kan niet meten want ze zijn hun meettang kwijt op de fitness.
                    het gaat dus goed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X