Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur

Wat vinden jullie van de volgende kuur ?

Week 1 tot en met 10 400 mg boldone
    Week 1 tot en met 3 750 mg sustanon
    Week 4 tot en met 8 500 mg sustanon
    Week 4 tot en met 9 100 mg winstrol e.a.d.

Week 11 tot en met 12 nakuur met chlomid
    Tijdens kuur arimidex wanneer de tepeltjes gevoellig worden.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

ik zou de sust met 2 weken verlengen. En nakuur pas 3 weken na je laatste injectie beginnen
    I live to end the game

Comment

Denk dat hij de sus gebruikt voor de korte esthers, en zo niet dan idd twee weken langer de sus gebruiken.

grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 27 2004,20:41)]ik zou de sust met 2 weken verlengen. En nakuur pas 3 weken na je laatste injectie beginnen
        yep,helemaal mee eens.

Comment

gege. en ik zou de sust ook in 3x per week zetten.
          dan heb je de beste bloedwaarden.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bannan wat is je gewicht wat is je lengte,mischien heb ik die gemist,(Tijdens kuur arimidex wanneer de tepeltjes gevoellig worden.)van wat ,jij begint week 1 tot week 3 met sus van 750 mg zou ik niet doen, je geeft je lichaam meteen in begin vole mep en dan ga je na 500 ,heb je heel veel kans dat je lichaam in een heele snel periode veel vocht zal aanmaken ,sus mag je best gerust 8a10 weken gebruiken of je bouwt hem op of je blijft op 750 maar niet eerst 750 en dan 500 ,de klaap zal te groot zijn(kwa vocht in je lichaam )als je op 750 blijft dan kun je arimidex bij de hand houden ,maar anders niet ,en die winstrol is dat tab of inj

Comment

Adonis de rede van de nakuur was dan 3 weken na de laatste sustanon injectie

Bruce dit was de bedoeling i.v.m. korte esthers

Lengte 187 gewicht 110 kg vet 16 %.
              Omnadren ik was van mening dat het met sustanon goed was om een frontload te doen ik zie namelijk 750 mg per week en dan 10 weken lang wel een beetje veel en de vorige kuur heb ik over 8 weken 14 sustanon gebruikt samen met d-boll en kwam hier toch goed in kracht en massa aan. De arimidex heb ik inderdaad voor de tepels ik heb hier behoorlijk snel last van en dat kan de kuur behoorlijk verpesten. De winstrol zijn injecties.

Bedankt voor de reacties en als er meer op of aanmerkingen zijn hoor ik ze graag.
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

omnadren, wij in het westen doen met alle test. frontload, OF dboll erbij de eerste weken.
                ik heb jouw kuurtje gezien en dat ziet er echt zo uit als een schema van 15 jaar trug. missch. is dat in het oostblok nog zo, maar wij zijn allemaal overgegaan op frontload en dan 1 dosis tot het eind toe. (zag dat jij je testo ook weer afbouwde)
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bruce wat is de reden van die frontload ,mischien is dat iets wat ik nog niet ken ,mischien is dat beter wie weet ,maar testo is zo ie zo iets wat je heel goed in de gaten moet houden ,te veel kan je lichaam verneuken en te weinig ook,maar ik vind personlijk testo in begin meten vole mep te geven en dan de rest van 8 weken op de zelfde golf lengte te blijven niet zo goed idee ,maar dat is mij mening,maar wat denk je zelf als je lichaam in begin krijgt 750 mg en dan de rest van de kuur 500 mg ,ik weet zeker dat je lichaam denk ba stik toch maar ik krijg in begin 750 mg en dan 500 ,niks ik doe niks meer ik wil die 750 mg en niet 500 mg,je moet je lichaam het gevoel geven je krijgt iets, maar je krijgt nog iets meer en niet minder,je kunt beter in begin dan een snel werken middel nemen op water basis ,dan heb j heel snel kracht op gebouwd en dan ga je over naar olie bassis,en dan kun je wel lekker op 750 blijven hangen ,maar waarom neem je niet 1000 en dan 250 mg is toch hetzelfde,je krijgt iets meer en dan minder de( mg) maak niks uit hoeveel je neemt je gaat zo ie zo naar minder ,maar bruce als je me uit kan leggen dat het beter is om van hoog naar laag te gaan en het klopt dan zal ik dat zeker onthouden ,en ik zal ooit dat toch uitproberen

Comment

frontload word gedaan zodat je gelijk hoge concentratie test in je lichaam hebt.
                    Als je 500mg per week neemt dan loopt de test in je lichaam gelijdelijk op door de halfwaarde. Als je dan gelijk een grotere hoeveelheid neemt, eerste 1-3 weken, dan heb je over je hele kuur gemiddeld constantere bloedwaardes.
                    I live to end the game

Comment

@ Omnadren: dit kun je mooi berekenen met de anabolencalculator van ergogenics!

Ergogenics
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Nog een keer: www.ergogenics.org/calculator.html

Comment

Mr. symmetry,hoe kan ik die het beste uitrekenen,en wat moet ik dan zien ,wat is de uitkomst daar van ,waar moet ik opletten

Comment

Je moet die tabel invullen die je tegenkomt als je naar beneden scrollt. Je ziet staan: sus, deca, cyp, enan etc.

In mijn geval bijv: (ik ga aan de equipoise)
                            Doe ik 10 weken 400 mg. per week, dan zie je dat pas in week 4/5 de concentraties hoog worden (druk op het uitroeptekentje in de rechterbovenhoek van de tabel, dan wordt het voor je uitgerekend). Doe ik echter een frontload van 800 mg in de eerste week, dan zie je dat de bloedwaarden meteen al hoger én constanter zijn. Zie hier het grote voordeel van een frontload! (mijns inziens)

Comment

ik ga proberen thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X