Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

OK denk dat ik er toch 10 weken van maak maar wel met 500 mg de latste 8 weken. Nu moet ik dus nakuren in week 14 en 15 met chlomid 1e week 100 mg per dag 2e week 50 mg per dag is dit nou voldoende of raden jullie nog aan om tijdens de laatste weken HCG te gebruiken ?
    En is de arimidex te vervangen door nolvadex of belemmerd nolvadex de kuur?
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

nolvadex belemmert de kuur. Je krijgt minder massa, maar lees goed dat is ook meestal vocht. Het IGF-1 gehalte gaat omlaag bij nolvadex gebruik, bij clomid niet. Maar nolvadex heeft ook goede voordelen, zo goed als geen kans op bitch-tits, vochtophoping, en andere nadelen die oestrogeen met zich mee brengt. Niet teveel nolva nemen als je het van plan bent, want te weinig oestro is ook niet goed voor je (weet even niet meer waarom)

Ik vind nolva zelf tijdens een kuur waar veel oestrogeen van komt niet slecht. beter om bitch tits te voorkomen dan te genezen
      I live to end the game

Comment

nou omnadren, ik hoef het antwoord al niet meer te geven... haha. is idd om je bloedwaarden snel op een constante hoge waarde te krijgen. anders duurt het lang voor het beetje stabiel is.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En met arimidex is dat beter als nolvadex om bitch tits te voorkomen. En is het waar dat dit de kuur niet belemmerd???

Comment

je moet ff de post van dirkster lezen. IN het hgh-topic gestart door curiosio.
            Daar is ook een stukkie over dat oestrogenen ook te maken hebben met igf-1 etc.

I live to end the game

Comment

OK doe ik bedankt heb ik alleen nog een vraag over de winstrol deze zou ik om de dag 2 ml pakken is dit voor iemand die winstrol voor het eerst doet te veel of te weinig of gewoon zou houden????

Comment

als je het voor het eerst gebruikt ,denk ik dat je aan 1ml wel genoeg hebt.

je kan het het altijd nog verhogen.

greetz

Comment

Het is gemakkelijker en duidelijker om in mg te praten banaan, niet in ml.
                  Ik zou inderdaad gaan voor 50mg ( ofwel 1ml ) zoals Arie al aangeeft.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X