.......
Advies, welke kuur?
Collapse
X
-
je traint lang (vind ik) en je bent maar 77kg? Of je bent een uitermate hardgainer. Of je voeding (en training) is niet in orde. Veel kuurtjes werken niet bij mensen, omdat ze gewoon simpelweg te weinig eten. Post eens wat je zoal eet op een dag. En stel dat je wel fake spul had, moet je zeker neit weer bij dezelfde dealer halen.
post eens wat je eet op een dag (zo gedetailleerd mogelijk als je wilt/kan) en je trainingsschema.I live to end the game
-
begin maar met meer eten. En dan 6-7 keer op een dag. Om de 2,5-3 uur. En probeer elke maaltijd 35-40gram eiwit binnen te krijgen.
een simpel voorbeeld hoe je voeding er uit zou kunnen zien
7:00. eiwitshake. 3 boterhammen kipfilet + lijnzaadolie
9:30. 4-5 boterhammen kaas20+
12:00: 6 eieren, 4 zonder 2 met dooier. 2-3 boterhammen met kipfilet +lijnzaadolie
14:30: kwark me banaan en 2 boterhammen
17:00: avondeten
19:30: (stel dat je getraind hebt shake en/of kwark en 50gr glucose)
22:00: shake/kwark/melk
DIt is maar een simpel voorbeeld, maar als je in een kuur zit zoals sust/deca wat je aangaf, moet je zoiets als dit zeker binnen krijgen om goed te groeien. Als je droge massa wil of droogtrainen kan je wat minder boterhammen eten, maar de eiwitten hoog houden.
Winstrol only kan je goede resultaten behalen, maar aangezien je volgens mij wel massa aan wilt komen, kan je beter weer op je oude stack zitten, namelijk sust/deca met eventueel dbol of winny erbijI live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Sassh @ Mrt. 30 2004,16:32)]Ja, ik was rond de 83 kg maar afgelopen 6 maanden is het er niet van gekomen om 4-5x per week te trainen, kwam niet meer dan 1-3x per maand afgelopen half jaar dus ben wat spiermassa kwijt geraakt....maar ben dus onlangs weer hard begonnen.
Wat ik eet op een dag...ik heb geen vast voedingsschema (slecht, i know)
- sochtends 4 boterhammen bruin
- smiddag 2 of 3 broodjes kipfilet
- savonds groente en stukkie vlees (hoeveelheid verschilt steeds)
- tussendoor eet ik kwark, bananen
- liter melk per dag
trainingsschema:
dag1, borst, bicep, buik
dag2, rug, tricep, buik, nek
dag3, schouder, benen, buik, bicep
dag4, kuiten, tricep, buik
Dit is ongeveer het schema waarmee ik nu bezig ben. Train rond de 1,5 uur per keer.
Ik heb wat zitten kijken naar kuurtjes en volgens mij is een kuurtje winstrol wel aardig om nu weer mee te beginnen of heb ik het verkeerd?
Sassh
Trainingsschema is ook een beetje raar, triceps bij rug en biceps bij borst, zou beter zijn triceps bij borst en biceps bij rug, buik zou ik op rustdagen trainen, benen op een aparte dag trainen en enkel bij benen houden. Waarom 2x biceps en triceps . 1,5 uur per keer is veel te lang, je zou deze moeten beperken tot 45min.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Sassh @ Mrt. 30 2004,16:32)]Ik heb wat zitten kijken naar kuurtjes en volgens mij is een kuurtje winstrol wel aardig om nu weer mee te beginnen of heb ik het verkeerd?
SasshThe oxynator
Comment
-
Zoals al aangegeven veel meer en vaker gaan eten.
Ook je trainingsschema is onlogisch. Benen het best op een aparte dag, verder zou je bv borst-schouders, rug-buik, biceps-triceps kunnen doen. Uiteraard zijn er andere varianten te bedenken.
Wat is je bf op het moment?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment