10 ml flesjes gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10 ml flesjes gs

Aangezien ik zondag aanstaande met m'n kuurtje ga beginnen, wil ik even weten hoe ik zo'n 10 ml flesje van GS moet openen en of het in de koelkast bewaard moet worden. Het gaat om Equipoise. Er zit een soort klein ijzeren dopje op. Moet ik dat er af wippen? Graag wat nuttig advies! Bedankt!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

dat dopje moet je ombuigen danwel eraf halen en daaronder zit een rubbertje waar je je naald insteekt en dan kan je de vloeistof optrekken.
    als je de naald er weer uit haalt sluit dat rubbertje zich automatisch.
    de volgende x kan je dus zonder problemen hetzelfde ritueel herhalen totdat flesje op is.

ikzelf bewaar het niet in de koelkast.
    kan het gewoon op kamertemperatuur bewaren want dan is de olie makkelijker op te trekken en in te spuiten.
    greetz

Comment

ik bewaar de vials ook altijd in de koelkast.
      Kan volgens mij geen kwaad,ik dacht dat alleen groeihormonen koel bewaart moesten worden.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Apr. 01 2004,16:42)]ik bewaar de vials ook altijd in de koelkast.
        Kan volgens mij geen kwaad,ik dacht dat alleen groeihormonen koel bewaart moesten worden.
        het kan ook geen kwaad hoor maar hoe kouder de olie is des te moeilijker je em in kan spuiten.

greetz

Comment

Ben het eens met Arie en zou het gewoon donker en op kamertemperatuuur bewaren. Als je het in de koelkast doet kun je als het in de spuit zit altijd ff met spuit en al onder de warme kraan wat opwarmen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X