Vaag verhaal of toch niet??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vaag verhaal of toch niet??

Heb laatst een verhaal gehoord dat als je klaar bent met de kuur incl. nakuur je tot je volgende kuur 10 mg dianabol moet gebruiken om je gains te behouden. Deze moest je dan om 7 uur 's ochtends innemen want zei hij dan is het om 12 uur uitgewerkt en om die tijd zou dan je ATP pas gaan werken.

Ik vond dit een beetje een vaag verhaal dus hij zegt dus eigenlijk dat voor 12 uur trainen niet veel zin heeft (geen ATP) en dan lijkt het mij persoonlijk beter om gewoon creatine te gebruiken. En ik denk dat je lever er ook niet zo happy mee is.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

ik vind dit 100% bullshit. Je gaat na het nakuren je testproduktie weer laten instorten door de dbol Die wil je juist weer omhoog hebben na een kuur. Wie zei dat dan?? En was degene die het zei breed??
    I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 01 2004,17:16)]ik vind dit 100% bullshit. Je gaat na het nakuren je testproduktie weer laten instorten door de dbol   Die wil je juist weer omhoog hebben na een kuur. Wie zei dat dan?? En was degene die het zei breed??
      helemaal mee eens!

je bent dom als je alles zo zou benaderen want dan ben je nooit 'off '.

greetz

Comment

En toch is het geen bullshit.
        Het is iets wat veel BB-ers doen en heet "bridgen". Het idee erachter is om 10 tot maximaal 15mg d-boll op een vast tijdstip elke ochtend te nemen zodat het "meelift" op je eigen test-produktie die `s morgens op zijn hoogst is. Op deze manier onderdruk je je eigen produktie maar voor een heel klein beetje.
        Als je er na je kuur mee begint en gewoon nakuurt uiteraard herstel je voor ongeveer 80%.

Het wordt dus gedaan tussen 2 kuren in.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik dacht dat dat je test produktie al plat zou gooien
          en bij zon beetje zou dat tog meer slecht dan goed doen.
          I live to end the game

Comment

Wat zou er dan gebeuren als je niet kuurt en elke dag 's ochtends 10 - 15 mg. dbol zou nemen?

Had nog nooit gehoord van dat bridgen, wel een intressante theorie. De kans dat je je gains behoud lijkt me toch groter, maar of het gezond is...
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Dus als ik het goed begrijp dan doe je dit 3 weken, tijd tussen laatste injectie en nakuur.

grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 01 2004,18:53)]Ik dacht dat dat je test produktie al plat zou gooien  
                en bij zon beetje zou dat tog meer slecht dan goed doen.
                Nee dat is nu juist het "mooie", omdat je eigen test-productie `s morgens vroeg op zijn hoogst is en je het juist dan inneemt "lift" het mee op je eigen productie waardoor het maar voor een klein deel wordt onderdrukt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (KeepItReal @ Apr. 01 2004,19:44)]Wat zou er dan gebeuren als je niet kuurt en elke dag 's ochtends 10 - 15 mg. dbol zou nemen?

Had nog nooit gehoord van dat bridgen, wel een intressante theorie. De kans dat je je gains behoud lijkt me toch groter, maar of het gezond is...
                  Waarschijnlijk niet heel veel tenzij je ongeveer 1.5 a 2 uur na inname zou gaan trainen. Omdat d-boll een vrij kort halfleven heeft is er `s avonds niet veel meer van over.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Apr. 01 2004,19:53)]Dus als ik het goed begrijp dan doe je dit 3 weken, tijd tussen laatste injectie en nakuur.

grtz
                    Nee je doet het tussen 2 kuren in. Als je een kuur hebt gedaan begin je meteen erna tot het moment dat je volgende kuur begint.
                    15mg is overigens het maximale wat je zou moeten nemen.
                    Uiteraard moet je gewoon nakuren met nolvadex en/of clomid.

Greets...

Comment

Maar is dit dan niet te belastend voor de lever, en is toch ook voor mensen die veel kuren en niet bedoeld voor degene die 2 kuren doen per jaar, of is 20 weken op 15mg dbol geen probleem.

grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Apr. 01 2004,21:37)]
                        het lijk me wel een probleem snipke vooral voor je lever maar kan het ook mis hebben

Comment

Is inderdaad iets voor de zgn hardcore BB-ers en niet voor iemand die 1 a 2 kuurtjes per jaar doet.
                          Een extra belasting voor je lever is het zeker maar die valt met die hoeveelheid mee denk ik.

Greets...

Comment

(kom ik ook nog ff aan)

het is idd zoals curiosio zegt, maar ik vind de oorspronkelijke post een beetje vaag. dan moet je het hele verhaal erbij zetten, banaan, zoals jij het neerzet lijkt het alsof je je gains gewoon verliest als je de dboll niet neemt.

het is een pure bridge tussen twee kuren, maar echt niet voor de recreatieveling.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Absoluut niet voor de recreatieveling!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X