Mentale prestaties/toestand tijden/na winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mentale prestaties/toestand tijden/na winstrol

Denk er overna om een winstrol kuurtje te doen.

Maar vraag me af wanneer ik het beste dit in kan plannen.

Heb namelijk in juni de laatste tentames van het schooljaar die erg belangrijk zijn. Kan me voorstellen als je net van de kuur af bent dat je dan wat minder lekker in je vel zit.
    (Misschien schiet het trainen tijdens deze tentamen weker er ook een beetje bij in.)

Of heb ik het mis?
    En hoe zit het tijdens je kuur met bvb concentratie.

Wat zijn jullie ervaringen of ideeën hierover.

Heb zelf dat ik tijdens een kuur extra lekker in mijn vel zit en alles veel makkelijker lijkt te gaan. Ik weet niet zeker of dit voor iedereen geldt maar zeker voor de meesten.
    Na een kuur kun je inderdaad in een soort dipje terecht komen, dit is p.p. verschillend en mede afhankelijk van waat je hebt gebruikt en hoe goed je nakuurt.

Zou het zekere voor het onzekere nemen en pas na je laatste tentamens beginnen denk ik, mede omdat je al aangeeft dat je trainen er wel eens wat bij in zou kunnen schieten.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heb zelf een winstrol kuurtje gehad. En heb eigenlijk niet veel gemerkt. Alleen wat harder en wat zwaarder geworden (in de kuur zo'n 4kg aangekomen) en 2kg naderhand overgehouden.
      I live to end the game

Comment

ik denk dat je van een winstrol only kuur weinig zal merken qua stemmingswisselingen maar als je tentamens hebt zou ik me puur alleen daarop focussen,jonah.

het zou zo zonde zijn als je het over moet doen omdat je misschien teveel afgeleid word door je kuur.

@curioso

voel jij je altijd top als je kuurt?
        ook als je vrij hoog(hoeveelheid) met test en dbol bezig bent?

ik kan namelijk wel erg opvliegerig zijn als ik met die dingen bezig ben terwijl ik van mezelf de relaxheid zelve ben.

ik ben ook een superpositief ingesteld persoon van mezelf maar als ik kuur kan ik toch wat sneller down zijn over bepaalde dingen als het even niet meezit.

greetz

Comment

Voel me zeker niet altijd top maar wel lekkerder als normaal. Ben iemand die van zowel medicijnen als van AS weinig merkt wat betreft bijwerkingen.

Greets...

Comment

voel jij je niet goed dan door dat opvliegerige, arie?
            ik heb juist het idee dat je zo opvliegerig wordt omdat je denkt dat je alles kan maken. ( en dat is wel weer goed gevoel )
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Apr. 02 2004,18:36)]voel jij je niet goed dan door dat opvliegerige, arie?
              ik heb juist het idee dat je zo opvliegerig wordt omdat je denkt dat je alles kan maken. ( en dat is wel weer goed gevoel )  
              nou.....ik ben normaal gesproken helemaal niet opvliegerig van mezelf.
              ben juist heel relax en vind ook dat elke bb-er dat zou moeten hebben omdat als je groot en breed bent ,dat de meeste mensen toch al gauw een vooroordeel hebben.

ik wens niet in een hokje geplaatst te worden en als ik dan in gesprek ga met dat soort mensen zeggen ze ook altijd tegen me;goh,ik had helemaal niet verwacht dat je zo'n leuke gozer bent aangezien ik voor iedereen een lach en een leuke opmerking heb.

als ik smiddags ga cardio-en tussen de oudjes voer ik ondertussen hele gesprekken met die mensen en vertellen ze me hun hele levensverhaal omdat ze zich op hun gemak voelen bij mij.

ben gewoon een positief ingesteld iemand en ben altijd beleefd tegen wie dan ook en ben altijd in voor een praatje.

maar als ik aan het kuren ben heb ik gewoon wat vaker last van chagerijnige buien en dat vind ik wel jammer.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]als ik smiddags ga cardio-en tussen de oudjes voer ik ondertussen hele gesprekken met die mensen en vertellen ze me hun hele levensverhaal omdat ze zich op hun gemak voelen bij mij.
                wat ben je ook een grote lieve praatbeer he
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik heb er tijdens nu tijdens de kuur niet zoveel last van, maar als ik met clenbuterol bezig ben kan wel wat verschil merken aan mijn humeur.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 03 2004,09:47)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]als ik smiddags ga cardio-en tussen de oudjes voer ik ondertussen hele gesprekken met die mensen en vertellen ze me hun hele levensverhaal omdat ze zich op hun gemak voelen bij mij.
                    wat ben je ook een grote lieve praatbeer he    
                    als je in een kuur zit dan val je meestal op de meest onmogelijke mensen

zal dit ook zo'n geval zijn
                    I live to end the game

Comment

Ik werd tijdens mijn winstrolkuur juist extra lief, aldus mijn vrouw. Zelf vond ik juist, dat ik wat onverschillig werd. Dingen waar je normaal wat zenuwachtig van kunt worden, deden me bijvoorbeeld (vrijwel) niets. Een fijne bijwerking, mag ik wel zeggen!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Van Winstrol ( zambon ) tabs werd ik supergeil. Veel erger als dat ik ooit met test heb gehad.

Greets...

Comment

Ik was tijdens mijn test kuur ook veel relaxer, maakte me minder druk om allerlei dingen, was veel liever en veel maar dan ook veel geiler en dat met nog maar 250mg om de 5 dagen wat gaat dat worden bij 500mg

grtz
                          stil growing

Comment

Ik denk persoonlijk dat een winny-only kuur weinig gaat doen, steek er dan primo ofzo bij

qua nawerkingen denk ik ook niet dat je je veel zorgen moet maken, het zijn vooral de testos die goed op je humeur (en penis ) werken (om dan nog maar over die vervloekte deca te praten )

Cheers,

Imotep

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (imotep @ Apr. 04 2004,15:23)]Ik denk persoonlijk dat een winny-only kuur weinig gaat doen, steek er dan primo ofzo bij

qua nawerkingen denk ik ook niet dat je je veel zorgen moet maken, het zijn vooral de testos die goed op je humeur (en penis ) werken (om dan nog maar over die vervloekte deca te praten )

Cheers,

Imotep
                              heb jij last gehad dan van een decadick?

ik nog nooit in ieder geval en ik neem toch zo'n 800mg per week.....

tis ook niet mn eerste kuur voor het geval je dat denkt.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X