Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur

hey mensen ik ga binnenkort met een nieuwe kuur beginen maar ik pas bij elke kuur een nieuw eet schema aan normaal zonder kuur eet ik me eigen echt te pletter maar met een kur eet ik echt heel veel nog meer dan normaal zou iemand kunnen zeggen of dit schema goed is

7:30. eiwitshake 5boterhammen kipfilet brinta pap
    9:30. 5 boterhammen met kaas of kipfilet weer plus banaan
    11:30: 5 eieren, 5 zonder 1 met eier geel. 3 boterhammen met kipfilet +lijnzaadolie
    14:00: 1500 gram kwark met een appel en 3 boterhammen
    17:00: avondeten meestal groenten vers!
    19:15: shake en kwark en 2 broodjes met kaas of ham
    22:00: 2 boterhammen met vis 2 glazen melk en bakje vla
    22:15: slapen

als jullie iets willen verbeteren hoor ik het graag dit word me vaste schema voor me kuur en meestal na me kuur verandert er een klein beetje iets minder broodjes maar voor de rest het zelfde en meestal 750 gram kwark in plaats van 1500 en stiekum snoep ik dan wat er tussen door haha

1500 gram kwark? Dat zijn 3 bakken dan ben je toch kotsmisselijk?
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

schema ziet er goed uit, alleen denk ik dat het volhouden iets moeilijker zal zijn.

grtz
      stil growing

Comment

Heb je de verhouding eiwitten-koolhydraten-vetten als eens uitgerekend?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 04 2004,10:16)]Heb je de verhouding eiwitten-koolhydraten-vetten als eens uitgerekend?

Greets...
          jah alemaal wel is uit gerekent veel eiwitten en koolhydraten

Comment

In principe ziet het er ok uit, maar ik vind het wel een beetje een vreemd schema.

1500 gram kwark    En dat om 14.00 uur, en dan daarna 3 uur niets, terwijl je de rest van de dag om de 2 uur eet.

Het is goed zo, maar ik zou het wat meer verdelen allemaal, om de 2 uur eten. En beter kleine hoeveelheden dan heel veel in 1x.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

1500 gram kwark?
              1 Ik wil het je zien doen zonder te moeten kotsen
              2 Je lichaam kan maar maximaal 60 gram eiwit per keer verwerken, dus je vreet bijna een kilo kwark voor nop.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

volgens mij zitten die eiwitten maar op 30 gram per maaltijd maar kan het mis hebben
                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Yep is ongeveer 30 gram.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (JTB @ Apr. 04 2004,17:11)]1500 gram kwark?
                    1 Ik wil het je zien doen zonder te moeten kotsen
                    2 Je lichaam kan maar maximaal 60 gram eiwit per keer verwerken, dus je vreet bijna een kilo kwark voor nop.
                    ik moet er idd ook niet aan denken om zoveel kwark weg te stouwen,bleh!

volgens mij wordt je er na een week stapelgek van en komt er een moment dat je geen kwark meer kan zien.

maar iedereen is verschillend en als hij het lekker vindt........

greetz

Comment

Je lichaam kan 1 keer per dag een grotere hoeveelheid eiwit verwerken, ze hebben alleen nog niet kunnen verklaren hoe dit komt, dus vandaar dat ik 60 gram opschrijf. Als ik het artikel vindt waarin dit naar voren komt post ik wel even een link.
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik weet niet of zoveel zuivel wel een goed idee is.

Massa fase of niet, ik zou toch proberen koolhydraten niet te hoog te laten komen, of ten minste enkele laag koohydraat dagen per week inlassen. Tenzij je natuurlijk met GH en insuline werkt, dan zijn KH en een hoog kalorisch dieet een must.

Al dat vet door die koolhydraten moet er nadien ook vanaf, ten koste van spierweefsel, dus, easy on carbs.

Eiwitten daarentegen hou je best rond de 3.3 g per kg, shakes best combinatie whey, caseine, ei-eiwitten.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (JTB @ Apr. 04 2004,21:24)]Je lichaam kan 1 keer per dag een grotere hoeveelheid eiwit verwerken, ze hebben alleen nog niet kunnen verklaren hoe dit komt, dus vandaar dat ik 60 gram opschrijf. Als ik het artikel vindt waarin dit naar voren komt post ik wel even een link.
                          Heel graag!
                          Ben heel benieuwd of dit een vast moment is of dat je dit zelf kan bepalen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 04 2004,23:04)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (JTB @ Apr. 04 2004,21:24)]Je lichaam kan 1 keer per dag een grotere hoeveelheid eiwit verwerken, ze hebben alleen nog niet kunnen verklaren hoe dit komt, dus vandaar dat ik 60 gram opschrijf. Als ik het artikel vindt waarin dit naar voren komt post ik wel even een link.
                            Heel graag!
                            Ben heel benieuwd of dit een vast moment is of dat je dit zelf kan bepalen.

Greets...
                            jah ik hoorde ook zoiets wat jtb zei maar volgens mij is dat met de midag uren kan ook dat ik fout zit maar dacht dat ik dat gelezen had

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X