Verschil injectie en pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil injectie en pillen

he ik zit nu al een tijdje jullie discussies over anabolen te volgen. ik train nog niet zo lang dus heb nog niet veel verstand van maar ben wel erg leer gierig. ik ben voorlopig nog niet van plan een kuur te nemen maar wil wel graag veel erover weten als ik er een x heen ga nemen. stel dat ik nu een kuur zou nemen want raden jullie me aan. ik ben 18 jaar weeg 82kg en wil geen injectie(dat lijkt me helemaal niks haha) en wat zijn de verschillen tussen injectie en pillen. wat is beter voor je lichaam ect. en nog laaste vraag waarom gebruik je een nakuur?

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (punani @ Apr. 05 2004,15:45)]he ik zit nu al een tijdje jullie discussies over anabolen te volgen.  ik train nog niet zo lang dus heb nog niet veel verstand van maar ben wel erg leer gierig. ik ben voorlopig nog niet van plan een kuur te nemen maar wil wel graag veel erover weten als ik er een x heen ga nemen. stel dat ik nu een kuur zou nemen want raden jullie me aan. ik ben 18 jaar weeg 82kg en wil geen injectie(dat lijkt me helemaal niks haha) en wat zijn de verschillen tussen injectie en pillen. wat is beter voor je lichaam ect. en nog laaste vraag waarom gebruik je een nakuur?
    Waarom wil je niet injecteren? Als je goed wilt kuren ontkom je er niet aan.

AS hebben nadelen, als je oraal AS neemt, dan krijg je nog extra nadelen ook. Je lever gaat namelijk achteruit in functioneren. Van alleen orale as word je niet breed. Veel mensen boeken een aardige winst met dbol, maar zo goed als testosteron zal het nooit werken.

Een spuitje is helemaal niet erg. Het is meer de gedachte erachter dat mensen het vaak laten. Ik kan wel begrijpen dat het je eng zou lijken, daarom zou je wel een orale AS als eerste kuur kunnen doen. Al is het alleen al om te kijken hoe je reageerd.

Nakuren doe je omdat je je eigen Test-produktie een beetje tot compleet plat legt tijdens het kuren. Je lichaam krijgt extern een teveel binnen en gaat zelf niet meer produceren. Als je na een kuur stopt zonder na te kuren, kan je dus een tekort krijgen. Met alle nadelen die erbij (kunnen) horen. Geen stijve jongeheer meer krijgen voor een periode, depressief, verlies massa, etc.
    I live to end the game

Comment

je bent 18. das al veel te jong.
      maar je kan ouder worden, dus dat maakt niet zoveel uit.

maar... geen injecties? begin er dan ook maar niet aan. dan is het grote onzin. blijf lekker trainen en eten, maar blijf van as af, als een prik je al teveel is.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 05 2004,15:54)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (punani @ Apr. 05 2004,15:45)]he ik zit nu al een tijdje jullie discussies over anabolen te volgen.  ik train nog niet zo lang dus heb nog niet veel verstand van maar ben wel erg leer gierig. ik ben voorlopig nog niet van plan een kuur te nemen maar wil wel graag veel erover weten als ik er een x heen ga nemen. stel dat ik nu een kuur zou nemen want raden jullie me aan. ik ben 18 jaar weeg 82kg en wil geen injectie(dat lijkt me helemaal niks haha) en wat zijn de verschillen tussen injectie en pillen. wat is beter voor je lichaam ect. en nog laaste vraag waarom gebruik je een nakuur?
        Waarom wil je niet injecteren? Als je goed wilt kuren ontkom je er niet aan.

AS hebben nadelen, als je oraal AS neemt, dan krijg je nog extra nadelen ook. Je lever gaat namelijk achteruit in functioneren. Van alleen orale as word je niet breed. Veel mensen boeken een aardige winst met dbol, maar zo goed als testosteron zal het nooit werken.

Een spuitje is helemaal niet erg. Het is meer de gedachte erachter dat mensen het vaak laten. Ik kan wel begrijpen dat het je eng zou lijken, daarom zou je wel een orale AS als eerste kuur kunnen doen. Al is het alleen al om te kijken hoe je reageerd.

Nakuren doe je omdat je je eigen Test-produktie een beetje tot compleet plat legt tijdens het kuren. Je lichaam krijgt extern een teveel binnen en gaat zelf niet meer produceren. Als je na een kuur stopt zonder na te kuren, kan je dus een tekort krijgen. Met alle nadelen die erbij (kunnen) horen. Geen stijve jongeheer meer krijgen voor een periode, depressief, verlies massa, etc.
        Ten eerste ben je veel te jong zoals Bruce al aangaf, op 18jaar zit je eigen test produktie het hoogt en kan je op natuurlijke manier er alles nog uithalen wat je zal blijven behouden, met as ga je je eigen systeem platleggen en zal voor nadelen zorgen voor je verdere groei. Als je al niet wilt injecteren zal je van de as moeten afblijven want enkel orals zal je lever een opdonder krijgen, wat niet zo erg is als het blijkt want deze kan veel verdragen maar het is nooit gezond en zeker niet als je nog andere drugs of alcohol gebruikt.

Een goed eetschema en trainingsschema en voldoende rust ga je al een heel eind komen, je zal nog versteld staan hoeveel je kan gainen.

grtz
        stil growing

Comment

ik was ook niet van plan om t nu al tedoen was gewoon benieuwd ernaar ik boek nu ook nog veel te goeden successen om er al te beginnen als dat stopt dan wou ik mis wel

Comment

Duidelijk verhaal Punani maar er zijn gewoon veel te veel jongens van jouw leeftijd die naar AS grijpen en denken dat het een wondermiddel is.
            Je er in verdiepen is een hele goede zaak, vragen stellen uiteraard ook.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben es in Turnhout gaan trainen, Do-it, bij Siggi Segers. Daar liep een beest rond, ik schat zo'n 100 kg met enorm brede rug, niet normaal.
              17 jaar, ZEVENTIEN jaar, "een natuurtalent"...
              Jongens toch...

Comment

idd informatie inwinnen en veel lezen is een goede zaak heb ik ook al ondervonden, wist erzelf over één jaar nog niks van en nu toch al iets.

grtz
                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X