permanent ballen gekrompen na een test kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• permanent ballen gekrompen na een test kuur?

ik had vorige jaar een test kuurtje gepakt 500 mg test e 12 weken, ik merkte tijdens de kuur duidelijk dat mijn ballen gekrompen waren maar had geen hcg ofzo gebruikt ik dacht na me kuur groeien ze wel weer

ja nu een jaar later zijn ze nog steeds even groot , is dit wel mogelijk kan dit????

wat als ik nu een test kuur weer pak en vanaf week 3 / 4 hcg mee laat lopen op 500 of 1000 iu per week tot de laatste injectie is er dan een mogelijkheid dat ze weer gaan groeien????

bedankt alvast

als je ballen permanent gekrompen zijn is het laatste waar jij aan moet denken een nieuwe kuur. Zou beginnen met HCG te nemen en een dokters bezoek. Als ze na een jaar nog steeds niet hun normale grootte terug hebben zit er hoogstwaarschijnlijk nog wel meer fout in je herstel waardoor een nieuwe kuur beginnen een grote fout is.

Comment

geen nolva erachteraan gedaan?

en zeker geen nieuwe kuur nu starten zoals vincent al zei ff langs de dokter

Comment

Ieder zijn eigen keuze hoor maar met die naam(Spuitjunkie)kan je denk beter naar een ander forum gaan.
        Komt erg vreemd over nl.
        Je testikels werken blijkbaar nog niet naar behoren dus ben je nog niet helemaal herstelt.
        Je hebt al goed advies gekregen lees ik, succes.
        Face your demons...........

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          geen nolva erachteraan gedaan?

en zeker geen nieuwe kuur nu starten zoals vincent al zei ff langs de dokter
          jawel nolva gedaan op 40 40 20 20

Comment

Misschien ruk/neuk je erg veel.
            Als je geen tot weinig interesse meer hebt in sex weet ik zeker dat je niet goed herstelt bent, heb even een week geen zaadlozing en kijk hoe je ballen er dan bij staan.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
              Misschien ruk/neuk je erg veel.
              Als je geen tot weinig interesse meer hebt in sex weet ik zeker dat je niet goed herstelt bent, heb even een week geen zaadlozing en kijk hoe je ballen er dan bij staan.
              uhmm ik denk alleen maar aan sex en geil ben ik heel de dag door en spuit ook als een paard, alleen me ballen lijken niet gegroeid of mischien is het pyschisch ik weet het niet

volgende kuur neem ik zowiezo hcg

Comment

Het ging toch niet om de grootte maar WAT je ermee deed?
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Als je nu niet in een kuur zit en je hebt deze verschijnselen is er volgens mij niks om je zorgen over te maken.(tenzij je nu borrelnootjes in je broek hebt).

Let wel dat elke keer als je kuurt een beetje van je eigen productie kapot maakt en je elke keer iets onder je beging waarde komt van je eigen aanmaak.

Comment

Als je nu niet in een kuur zit en je hebt deze verschijnselen is er volgens mij niks om je zorgen over te maken.(tenzij je nu borrelnootjes in je broek hebt).

Let wel dat elke keer als je kuurt een beetje van je eigen productie kapot maakt en je elke keer iets onder je beging waarde komt van je eigen aanmaak.
                    het zijn zeker geen borrelnootjes maar voelt alsof ze groter waren , want ik had voorheen echt eieren maar nu zijn het gewoon ja niet zo groot meer

bedankt voor je reactie voel me er beter door

Comment

Moet ern niet aan denken om 2 eieren in me broek te hebben, lastig ook met benen trainen

Comment

-------

Hij spuit als een paard

Comment

Uh, ik zou vragen om een foto voor en na, maar 1) wie trekt er nu een foto van zijn ballen pre-kuur en 2) waarom zou ik dat willen zien...

Maar even serieus, een bloedtestje voor afwijkende bloedwaarden kan helpen.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Vraag me dat af.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

---

het is niet om te lachen maar ik kom zo vaak berichten tegen over zorgen van dit en dat terwijl iedereen weet waar ie aan begint, rauw komt na de zonde he?

maak je dit keer maar niet zo druk gewoon niet meer kuren komt alles goed maatje !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X