halotestin of oxy?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• halotestin of oxy?

ik wil een winterkuur gaan doen met halo erin of oxy

oxy op 100 en of halo op 20 a 3 0 mg

ik heb geen ervaring met deze 2 stoffen dus ik vroeg wie er ervaring heeft met halo en oxy

spuitjunk

--

wat nou als de mensen hier zouden zeggen allemaal pak het maar op 200 die oxy wat zou je dan doen?

ik denk dat je heel veel informatie betreffend de spullen op internet kunt vinden met een beetje gegoogle....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      wat nou als de mensen hier zouden zeggen allemaal pak het maar op 200 die oxy wat zou je dan doen?

ik denk dat je heel veel informatie betreffend de spullen op internet kunt vinden met een beetje gegoogle....
      leroy enige wat ik vraag of iemand hiermee ervaring heeft

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
        leroy enige wat ik vraag of iemand hiermee ervaring heeft
        Rustig maar vriend!

Ik ben zowiezo niet gecharmeerd over je manier van comuniceren. ten eerste ga je tegen Bruce tekeer in een ander topic wat werkelijk nergens op slaat.

vervolgens gaan mensen je adviseren om niet te kuren vanwege je ballen die nog steeds te klein zijn.

dan ga je vragen stellen over stoffen die je niet kent.

kerel waar ben je toch mee bezig! Sla goed advies niet zomaar af!

Houd kenners liever te vriend want daar kan je nog veel van leren en Brucie en Leroyw zijn er daar 2 van.

Maar als jij je eigen lichaam naar de klote wilt helpen kom dan straks niet jankend om advies vragen. Zorg eerst maar dat je testikels weer "beter worden" en werk in de tussen tijd een beetje aan je aditude!

Ik moest dit even kwijt..

Comment

Mijn enige advies: Afblijven.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Mijn enige advies: Afblijven.
            Dit advies geld toch voor spuitjunkie ?

Ik mag er toch aan van jou nie ?

Spuitjunkie moet eerst eens volwassen worden .............

Comment

mja ben jong en gek dus tja volwassen worden kan wel over 15 jaar ofzo , maar ik weet al wat ik ga nemen oxy op 100 mg voor 3 weke

kan slotje op

Comment

Op verzoek dicht.

Wil nog wel even de kanttekening zetten dat je kuur een achterlijke is.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X