Hallo allemaal lang niet gesproken,ik heb nog steeds nu na ongeveer 5 maanden mijn 3de kuur niet genomen omdat ik aan het droogtrainen geslagen was.Zoals jullie weten heb ik 2 eerdere kuurtjes gedaan.Nu zit ik met een dilemma ik heb mijn 3de kuur gebaseerd op 750mg test en 400mg deca en dianabol,maar ik vraag me af of de combinatie met 4xtrainen en 3x tennis wel in orde is.Omdat ik ging droog trainen ben ik veel gaan tennissen erbij maar dit bevalt zo goed dat ik er niet meer mee wil kappen.(met tennis)Dus wil ik droge atletische spiermassa zodat ik beweeglijk kan blijven enz....
Heeft het dan nog zin deze kuur te doen.Of zou ik zo dichtgroeien dat ik amper meer vooruit kom op de baan.
Of zou de combie tennis, fittness in een kuur wel goed aanslaan mits je doet wat er voor staat uiteraard (veel rust goede voeding enz..)
Graag jullie mening bedankt....
Heeft het dan nog zin deze kuur te doen.Of zou ik zo dichtgroeien dat ik amper meer vooruit kom op de baan.
Of zou de combie tennis, fittness in een kuur wel goed aanslaan mits je doet wat er voor staat uiteraard (veel rust goede voeding enz..)
Graag jullie mening bedankt....
Comment