gedragsverandering bij anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gedragsverandering bij anabolen

Ik ben op dit moment mijn voedingsschema aan het verbeteren en ik ben nog niet toe aan anabolen. Maar ik overweeg het voor later.
    Er staat veel op internet over het effect van anabolica op spiergroei, en wat side effects, maar zijn er ook anabolica waarbij je wel gedragsveranderingen krijgt en andere anabolica waar dat niet zo is?

Met gedrag bedoel ik meerdere dingen. Vooral je sexueel gedrag naar vrouwen toe (niet alleen je sex drive maar ook dat je ze bvb meer als een stuk vlees benadert dan voor je kuur) En heb je bvb na een kuur met een bepaald anabolicum gemerkt dat vrouwen geiler van je worden of heeft het meestal geen effect?

Verder ook je gedrag naar mensen op het werk toe, dat je bvb wat aggressiever bent als iets je niet bevalt. Of dat je minder stressbestendig wordt.

Ik ken een paar zware gebruikers en het zijn waardeloze venten waar je niet op kunt vertrouwen, maar of dat komt door het gebruik of door hun opvoeding weet ik niet

Originally posted by G. Coria View Post
    Ik ben op dit moment mijn voedingsschema aan het verbeteren en ik ben nog niet toe aan anabolen. Maar ik overweeg het voor later.
    Er staat veel op internet over het effect van anabolica op spiergroei, en wat side effects, maar zijn er ook anabolica waarbij je wel gedragsveranderingen krijgt en andere anabolica waar dat niet zo is?

Met gedrag bedoel ik meerdere dingen. Vooral je sexueel gedrag naar vrouwen toe (niet alleen je sex drive maar ook dat je ze bvb meer als een stuk vlees benadert dan voor je kuur) En heb je bvb na een kuur met een bepaald anabolicum gemerkt dat vrouwen geiler van je worden of heeft het meestal geen effect?

Verder ook je gedrag naar mensen op het werk toe, dat je bvb wat aggressiever bent als iets je niet bevalt. Of dat je minder stressbestendig wordt.

Ik ken een paar zware gebruikers en het zijn waardeloze venten waar je niet op kunt vertrouwen, maar of dat komt door het gebruik of door hun opvoeding weet ik niet
    Van as wordt je zeker asocialer en egoistischer.
    Heb er nog nooit een persoon leuker door zien worden iig.
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      Ik ben er aardiger en leuker door geworden. Zoder As ben ik juist "a-sociaal" en egoistisch. Iedereen reageert anders op de specifieke stof die er in het lichaam gespoten wordt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik ben er aardiger en leuker door geworden. Zoder As ben ik juist "a-sociaal" en egoistisch. Iedereen reageert anders op de specifieke stof die er in het lichaam gespoten wordt.
        En van welke stof wordt jij dan aardiger en leuker?

Comment

Test-E + Primo + HGH

Comment

is dat ook je kuur momenteel?

Comment

ik kuur niet meer sinds april

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                Ik ben een gevoelsmens, nogal emotioneel. Ik ben sociaal naar vrouwen en vrienden toe en ik liet vroeger nogal eens van me profiteren door mensen met niet zo'n goede bedoelingen. Maar daar heb ik wat aan gedaan.
                Ik heb me vroeger wel eens afgevraagd of ik een normaal testosterongehalte heb omdat ik zo goed als geen lichaamshaar heb. Ik ben wel 1m86 groot, weeg 83kg en heb een diepe stem en denk dat mn libido wel oke is.

Ik ben niet van plan om ooit AS te gaan gebruiken omdat ik wel wat egoĂŻstischer mag zijn, dat moet ik maar bereiken door er zelf aan te werken. Maar het zou voor mij wel een handige side effect zijn. En of er maar haar door op mn lichaam gaat groeien weet ik niet. Of gedragsveranderingen vooral voorkomen bij chronische gebruikers en niet iemand die af en toe eens 6 weken kuurt, weet ik ook niet.
                Voorlopig blijf ik er zeker af, maar ik zou het graag weten

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                  Ik ben een gevoelsmens, nogal emotioneel. Ik ben sociaal naar vrouwen en vrienden toe en ik liet vroeger nogal eens van me profiteren door mensen met niet zo'n goede bedoelingen. Maar daar heb ik wat aan gedaan.
                  Ik heb me vroeger wel eens afgevraagd of ik een normaal testosterongehalte heb omdat ik zo goed als geen lichaamshaar heb. Ik ben wel 1m86 groot, weeg 83kg en heb een diepe stem en denk dat mn libido wel oke is.

Ik ben niet van plan om ooit AS te gaan gebruiken omdat ik wel wat egoĂŻstischer mag zijn, dat moet ik maar bereiken door er zelf aan te werken. Maar het zou voor mij wel een handige side effect zijn. En of er maar haar door op mn lichaam gaat groeien weet ik niet. Of gedragsveranderingen vooral voorkomen bij chronische gebruikers en niet iemand die af en toe eens 6 weken kuurt, weet ik ook niet.
                  Voorlopig blijf ik er zeker af, maar ik zou het graag weten
                  Helaas kun je er geen zak van zeggen, welke sides of gedragsveranderingen het bij iemand zal geven....
                  Zie het als n bijsluiter van gewone medicijnen: deze geeft ook allerlij aanwijzingen van sides die je zou kunnen krijgen.. Die krijg je ook niet allemaal.. En die reactie is ook bij iedereen verschillend.. Het zijn allemaal mogenlijkheden, en geen vaste gegevens.......

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Ik ben er aardiger en leuker door geworden. .

Sorry, kon het niet laten.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Helaas kun je er geen zak van zeggen, welke sides of gedragsveranderingen het bij iemand zal geven....
                      Zie het als n bijsluiter van gewone medicijnen: deze geeft ook allerlij aanwijzingen van sides die je zou kunnen krijgen.. Die krijg je ook niet allemaal.. En die reactie is ook bij iedereen verschillend.. Het zijn allemaal mogenlijkheden, en geen vaste gegevens.......
                      True.

Overigens zijn gedragsveranderingen zeer persoonsgerelateerd. De meeste mensen die doorslaan van a.a.s. hadden al problemen met agressie. Het blijft echter altijd een risico.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

----

wat knul zegt is in zekere zin waar......

helaas krijg je altijd wel een reactie van anabolen of je die nu zelf wel of niet merkt, vaak merkt jou omgeving alleen die verandering dat kan iets heel kleins zijn zoals b.v. sneller een snauw op een antwoord zijn maar kan ook doorslaan zijn als je teveel alcohol op hebt is inderdaad persoons gebonden.

Het verhaal wat jij verteld ligt meer een beetje bij jezelf denk ik, een onzeker persoon dat zich probeert te manifesteren in de wereld van zeker zijn.

bepaalde mensen zijn gewoon hufters en proberen van iedereen te profiteren en zoeken daarbij de zwakkere uit, want die gasten zullen heus niet zo raar doen tegen mensen die in hun ogen sterker of groter zijn.

Veel mensen beginnen aan anabolen als ze onzeker zijn en voelen zich daardoor een stuk machtiger waardoor ze denken wel alles beter aan te kunnen omdat er anders op ze word gereageerd.

Ik denk persoonlijk dat je dit verhaal bij jezelf moet gaan zoeken en anabolen niet heel veel te maken hebben met een bevestiging die jij aan het zoeken bent..... ( dat is tenminste hoe ik erover denk uit mijn eigen visie )
                        ben veel bezig met de dingen kwa psychologie de laatste tijd en vaak zijn 1 en 1 is 2.... verleden maken een stuk van je heden.....

Iedereen stelt wat voor wie je ook bent, het is aan de ander hoe ie daarmee omgaat en helaas zitten er altijd rotte appels tussen...succes verder.

Comment

ga vechtsporten. geeft je veel zelfvertrouwen en voor mij telt zelfs nu nog dat ik buiten een kuur om nog wel es over me heen laat lopen dat ik denk; zeg maar niks.
                          maar in een kuur zit ik er eigenlijk op te wachten tot iemand me dwars zit, maar dan gebeurt het op een of andere manier nooit. whhahaha.
                          ik denk dus dat het echt met uitstraling te maken heeft. kijk je zelfverzekerd of uitdagend kom je anders over dan dat je schichtig bent.
                          aan je schrijfstijl te lezen ben je veel te netjes voor een vent. ik dacht eerst dat je een vrouw was, die voor studie info nodig had en op subtiele manier eerlijke antwoorden zocht.
                          daarna dacht ik dat je gay was. nu, ja, ik blijf eerlijk, een watje. dus ik denk zelf dat je wel wat cooler zou uitstralen bij gebruik,m aar vergeet niet, dat JIJ dan dus gevoeliger bent voor verslaving. dan zou ik ook maar ver uit de buurt van coke oid blijven. zit je zo aan.
                          dus bezint eer ge begint.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

tja.....

tja zo kun je het ook bekijken..........zie het gewoon als een stuk van je levenservaring, want iedereen maakt klote dingen mee. Ik b.v. heb een klote achternaam en ben daar vroeger heel veel mee gepest....

misschien is het een idee 1 van die macho's een pak rammel te geven of een mes tussen zijn ribben steken, moet je eens kijken hoe ze dan ineens gaan doen tegen je....

mensheid = vuiligheid

vaak is het zo dat mensen die andere naaien of grote bek hebben zelf ook onzeker zijn of geweest zijn en nu proberen zich te profileren en op deze manier werkt het voor hun.

leven is niet makkelijk

Comment

@ leroy

Wat jij met je achternaam hebt heb ik met mijn voornaam.....nog steeds.
                              Trek me er nou niks meer van aan natuurlijk.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X