Hoeveel tijd tussen 2 kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel tijd tussen 2 kuren

Hoeveel tijd moet er tussen zitten voordat het veilig is om aan een nieuwe kuur kunt beginnen?
    Met veilig bedoel ik dan vooral dat je geen problemen krijgt met je ballen en dat je later geen of rare kinderen krijgt

Ik heb gehoord dat als je alles op safe wilt spelen en de kansen op problemen minimaal wilt houden, je maar 1 kuurtje per jaar moet pakken. Moet ik echt zo lang wachten?

Arie zei in een ander topic dat je als je een kuur van 8 weken hebt genomen, je weer 8 weken moet wachten voordat je aan een nieuwe begint.

En voor de diehards: hoeveel kuurtjes pakken jullie per jaar?

Mensen die meerder kuurtjes per jaar doen die nemen de regel in acht van time on = time off dus aantal weken kuur ook aantal weken rust.Meest mensen doen 2 kuurtjes per jaar dus dat zit altijd goed met de tijd kuren en niet kuren.Je gaat wel hard he jesse pas een kuur bezig en al een het denken aan de nieuwe kuur.

grtz
    stil growing

Comment

Er zijn veel verschillende meningen over. Mijn PERSOONLIJKE mening is maximaal 2 kuren per jaar. Heb het dan over kuren die inclusief nakuur tussen de 16 en de 20 weken liggen. Tot je helemaal klaar bent dus.
      Ook kortere kuurtjes zou ik er PERSOONLIJK niet meer als 2 per jaar van doen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zien jullie nakuren als recuperatietijd als je dan toch kuurt van time on = time off ? Of begint de time off vanaf dat je nakuur gedaan is ?

Comment

Vanaf dat je helemaal klaar bent.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als ik mezelf als een die-hard moet beschouwen........

ik kan op de manier waarop ik nu aan het kuren ben niet eens 2 kuren per jaar doen

de een is wat gekker dan de ander maar ik ga helemaal mee met wat mr C  al zei,als je het verstandig wil doen moet je niet meer dan 2x per jaar kuren.

ik kan wel wat gekken die het meer doen of hebben gedaan(mezelf oa)maar jij staat nog aan het begin van je bb carriere en dan moet je nog niet teveel willen doen.

greetz

Comment

In principe kun je weer gaan kuren als je hersteld bent. Maar om het gevoel met de natuur niet helemaal te verliezen is het goed om een maandje of 2 'zelf' door te beuken.

Time on = time off is een grove vuistregel, want als je geen goede nakuur hebt is 8 weken nooit genoeg tijd tussen 2 kuren...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X