Dianabol vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol vraagje

Beste mensen,

Kan het kwaad als je, indien je nog nooit gekuurd hebt, een dianabol only kuur inneemt?
    Daar kan ik nl wel aangeraken.....

Heb ook geen spullen voor een nakuur of om je eigen levels terug goed te krijgen, daarom dacht ik aan max 20 mg per dag....
    Daar zal ik wel op reageren denk ik want de eerste keer reageer je naar het schijnt het hevigst.....

Wat denken jullie?

Greetings!

Een d-boll only zijn hele mooie resultaten mee te behalen maar er zijn veel mensen die alles wat ze winnen vrij snel weer kwijt zijn. Alles valt of staat met goede voeding, training en nakuur...

Ik zou er zonder nakuur niet aan beginnen. Ook niet met "maar" 20mg per dag.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zijn inderdaad mooie resultaten mee te behalen zaols Mr c zegt als de voeding, training en rust optimaal zijn anders zijn de gewonnen kilo's zo weer weg. Altijd nakuren , bij gebruik van dbol wordt uw eigen productie ook platgelegd

grtz
      stil growing

Comment

Ik meen dat Myobolix eens heeft gepost dat een dbol only voor maar een kleine groep geschikt is als eerste kuur. In die post gaf hij ook advies wat wél een goede 1e kuur zou zijn.

Hier kan je ook lezen dat dianabol niet voor al teveel blijvende resultaten zorgt. En als je dan ook maar 20 mg. neemt schiet je helemaal niks op, behalve dat je je eigen test productie plat legt. Nakuur is zoiezo noodzakelijk.

Dus je kan volgens mij maar beter naturel verder trainen. Als je je voeding en training eens kritisch onder de loep neemt valt er zeker nog wel wat te verbeteren.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

allemaal zeer raar om te horen, maar mijn eerste kuurtje was een half jaar geleden D-boll van GS en daar heb ik toch een vier Ă  vijf kilo mee gewonnen en zeker vier maanden vast gehouden.

krachttoename was erg goed
          geen krimpende lichaamsdelen
          geen opgeblazen look (ben zelf ecto, misschien de reden)

maar men dieet is nl wel uitgebalanceerd, dus dat kan ook de reden zijn dat het lang bleef zitten

was kuurtje van 30mg d-bol per dag en had nagekuurt, alhoewel het niet zo goed geĂŻnformeerd was op voorhand.

greetz
          I just live once and I want the max out of it!

Comment

Mijn eerste kuur was ook dboll maar dan wel met 200 mg deca in de week. Deed dit toen 8 weken 2-4-6-8-8-8-4-2 (niet echt zoals het wordt aangeraden). Kwam hier toch 13 kilo van aan uiteraard ook wel vochtmaar heb hier 6 kilo van overgehouden (en eerlijk gezegd zonder nakuur niet dat ik dit niet aanraad)

Is niet echt als voorgeschreven maar komt misschien omdat het de eerst kuur was dat het zo goed ging uiteraard wel goed bijgevreten.

D-boll was bionabol van de balkan pharma.
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Apr. 18 2004,18:17)]allemaal zeer raar om te horen, maar mijn eerste kuurtje was een half jaar geleden D-boll van GS en daar heb ik toch een vier Ă  vijf kilo mee gewonnen en zeker vier maanden vast gehouden.

krachttoename was erg goed
              geen krimpende lichaamsdelen  
              geen opgeblazen look (ben zelf ecto, misschien de reden)

maar men dieet is nl wel uitgebalanceerd, dus dat kan ook de reden zijn dat het lang bleef zitten

was kuurtje van 30mg d-bol per dag en had nagekuurt, alhoewel het niet zo goed geĂŻnformeerd was op voorhand.

greetz
              4 maanden vastgehouden als uw dieet echt zo uitgebalanceerd is dan blijf je die kilo's mee dragen en niet enkel maar 4 maanden. Bedoeling van een kuur is oftewel bijkomen in massa of droger worden maar wel blijvend en niet voor een beperkte periode

grtz
              stil growing

Comment

lol vond ik ook al raar. 4mnd heb je niet aan. het moet blijven!

@banaan: deca is mega spul, dus heeft zeker meegewerkt aan behoud van je massa
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dan zal ik die pink thaibol maar weggooien zeker

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Reservoir_Dog @ Apr. 18 2004,22:43)]Dan zal ik die pink thaibol maar weggooien zeker  
                    nee dat is aan je eigen of je het weg gooit of houd ik vind d-boll voor een beginner wel een goed hulp midel maar ieder voor zich

Comment

Nogmaals alles staat of valt met een goede nakuur, voeding, training en rust.
                      Als je al niet nakuurt zou ik er niet aan beginnen. Zou het dus niet weggooien maar zorgen dat ik aan nolvadex of clomid kwam.
                      Degene die je aan die d-boll heeft geholpen zal je ook best daaraan kunnen helpen mag ik hopen.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Niet doen. 20 mg is weinig maar het zal wel onderdrukken. Nooit kuren zonder nakuur, ook niet een korte kuur. Als het genoeg is om je vooruit te helpen is het genoeg om je eigen test te onderdrukken...

Comment

ben het helemaal eens met alle voorgaande posts.

vind 20mg trouwens aan de lage kant maar weet je stats niet,misschien dat je dat even kan vertellen?

greetz

Comment

Goh, stats....
                            Ben een tijd niet meer aan het trainen geweest....
                            Maar ben wel terug stevig de draad aan het oppikken

Maar heb wel jaren natural getraind, ben 1.72 m en weeg 77 kg, en heb een arm omtrek (nog steeds) van 43 cm, de rest heb ik nog niet gemeten....

Mvg

Comment

43 cm. armomvang bij 77 kilo is zeer mooi!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X