Winstrol tabletten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol tabletten

heey mensen

Ik heb net een kuurtje deca testo en dbol achter de rug van 8 weken

dbol op 40mg
    test op 250mg
    en 200mg deca.

ben 8 kilo aan gekomen, en zelfs ook nog 1 procent minder vet.

maar nu is mijn probleem dat ik een beetje vet achter mijn tepels heb overgehouden. en dacht hier winstrol tabs voor te gebruiken of is winstrol depot beter voor het verliesen van vet tietjes?

alvast bedankt

is het niet gewoon een lichte gyno

Comment

voel geen knobbels of schijven maar ja winstrol helpt toch ook.
      en daarna nolva

Comment

en vet is ook gyno daarom dat ik ff winstrol wil pakken om het weg te halen

Comment

nee Rohan vet is geen gyno!
          En wintrol gaat geen gyno verhelpen, mogelijk dat het in een kuur gyno wat kan voorkomen, maar meer niet. Achteraf nemen werkt dus niet.

Kom even naar wat ik in je pm zette dan krijg je je hulp.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hoewel de theorie over Winstrol en het voorkomen van progesterongerelateerde gyno zowiezo al erg twijfelachtig is zal hij na de kuur zeker niets meer teweegbrengen.

Ik vermoed dat je flink op dieet moet om die tietjes eraf te krijgen. Zolang het geen gyno is kan je het met goede voeding/cardio gewoon netjes eraf trainen.

Dus lekker nakuren en herstellen en daarna strikt volgens eetschema.

@Marnop: Loop je nou echt members te kapen of hallucineer ik?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dus de winstrol kan ik achter wegen laten. vanavond moet alleen de laatste spuit er nog in en dan is het klaar.

dan 14 dagen wachten nolva 20mg beginnen opbouwen na 40mg.

ma denk dat het echt geen gyno is. mijn vader zegt ook van niet maar toch wordt het psychisch niet zo leuk meer:P die vet tietjes. maar het kan weg gaan door de nolva?

Comment

Originally posted by r0hann View Post
                Dus de winstrol kan ik achter wegen laten. vanavond moet alleen de laatste spuit er nog in en dan is het klaar.

dan 14 dagen wachten nolva 20mg beginnen opbouwen na 40mg.

ma denk dat het echt geen gyno is. mijn vader zegt ook van niet maar toch wordt het psychisch niet zo leuk meer:P die vet tietjes. maar het kan weg gaan door de nolva?
                Winstrol idd achterwegen laten en nu je eigen axis weer op de rails krijgen. Ik weet niet of Deca een speciale PCT behoeft omdat het je axis aardig op zijn flikker geeft maar ik zou in ieder geval met 40 beginnen en dan zakken ipv andersom.

Ik ben ook erg bang dat de Nolvadex weinig gaat uithalen voor je bitchtitties.

Ik kan me ook vaag herinneren dat we je gewaarschuwd hadden of verwar ik je met iemand anders?

Edit: Excuses, volgens mij was dat iemand anders.
                Last edited by Kevster; 29-10-2010, 09:03.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Winstrol idd achterwegen laten en nu je eigen axis weer op de rails krijgen. Ik weet niet of Deca een speciale PCT behoeft omdat het je axis aardig op zijn flikker geeft maar ik zou in ieder geval met 40 beginnen en dan zakken ipv andersom.

Ik ben ook erg bang dat de Nolvadex weinig gaat uithalen voor je bitchtitties.

Ik kan me ook vaag herinneren dat we je gewaarschuwd hadden of verwar ik je met iemand anders?

Edit: Excuses, volgens mij was dat iemand anders.
                  maakt niet uit ga dan gewoon voor de nolva 40 mg en dan afbouwen

Comment

Toppie de poppie.

Wat is je vetpercentage?
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

was 99 kilo toen ik begon met de kuur en had een vet percentage van 19.
                      8 weken verder 106 kilo en 18 procent vet. maar ga straks volgende kuur ook echt mijn vet percentage naar beneden halen en dan blijf ik onder de 15 zitten. wordt gek van mij vet. wil een x goed droog staan:P

Comment

Originally posted by Kevster View Post

@Marnop: Loop je nou echt members te kapen of hallucineer ik?
                        Nee hoor, je hebt een zonnesteek opgelopen........haha topper.

Ja ik zit een beetje te kapen. Ik wil hem niet voor mij alleen houden hoor (al zit er bij TS wel potentie in voor contest BB) maar het is wel leuk als hij ook af en toe komt buurten.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

was 99 kilo toen ik begon met de kuur en had een vet percentage van 19.
                          8 weken verder 106 kilo en 18 procent vet. maar ga straks volgende kuur ook echt mijn vet percentage naar beneden halen en dan blijf ik onder de 15 zitten. wordt gek van mij vet. wil een x goed droog staan:P
                          Waarom niet een keertje lekker naar de 10% zonder kuur? Gewoon een kwestie van wilskracht en doorzettingsvermogen. Ook redelijk goed te doen zonder kuur. Als je maar wilt. Dan kan je eindelijk die spiertjes laten zien en dan kan je meteen zien of het gyno is of gewoon wat vet.

Succes verder.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik ben van plan om straks nolva te pakken, dus zeg maar een poosje herstellen. goed veel blijven eten. en dan januarie beginnen met cutten.

en dan ga ik het proberen met alleen voeding en misschien later mitrotopin. of raad je dat ook af?

kijken hoe mijn lichaam daar op reageerd om eerst met voeding te cutten.
                            ben dan ook van plan om sochtends 3 x in de week voor het eten 30 minuten cardio te gaan doen.
                            ga goed me best doen vet goed in de gaten houden en het zelfde met gewicht. wil niet te licht worden ma wel vet kwijt raken.

heb er zin in en ga er 100% voor

Comment

Ik ben van plan om straks nolva te pakken, dus zeg maar een poosje herstellen. goed veel blijven eten. en dan januarie beginnen met cutten.

en dan ga ik het proberen met alleen voeding en misschien later mitrotopin. of raad je dat ook af?

kijken hoe mijn lichaam daar op reageerd om eerst met voeding te cutten.
                              ben dan ook van plan om sochtends 3 x in de week voor het eten 30 minuten cardio te gaan doen.
                              ga goed me best doen vet goed in de gaten houden en het zelfde met gewicht. wil niet te licht worden ma wel vet kwijt raken.

heb er zin in en ga er 100% voor
                              Heel goed.

Ik raad je helemaal niets af. Ik zeg alleen dat je niet persé ondersteuning nodig hebt om te cutten. Voeding is de sleutel, als die perfect is gaat alles bijna vanzelf. Mito kan gerust en als je het wijs gebruikt dan zal het zeker effectief zijn. Succes ermee en ben benieuwd.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X