Winstrol tabletten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je had nooit zo een kuur moeten beginnen met je BF op 19%misschien een les voor de volgende keer.
    Je nolva zal je goed gaan doen en houd je aan een lekker strak dieet en gooi dat vet eerst is van je lijf.
    Teveel vet+nog is test en db is voor mij een dikke nee
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      Je had nooit zo een kuur moeten beginnen met je BF op 19%misschien een les voor de volgende keer.
      Je nolva zal je goed gaan doen en houd je aan een lekker strak dieet en gooi dat vet eerst is van je lijf.
      Teveel vet+nog is test en db is voor mij een dikke nee

oke ma ik leef nog:P en ben 1 procent gezakt. sorry voor de opmerking, maar dacht er onder tussen ook wel aan. doe het ook niet weer. wil zowiezo onder de 15 blijven. dan zie je er altijd een beetje goed uit ja

Comment

Originally posted by r0hann View Post
        oke ma ik leef nog:P en ben 1 procent gezakt. sorry voor de opmerking, maar dacht er onder tussen ook wel aan. doe het ook niet weer. wil zowiezo onder de 15 blijven. dan zie je er altijd een beetje goed uit ja
        Oke dat gaat dan de goede kant op.
        Ik vind sowieso dat er tegenwoordig veel te snel naar as wordt gegrepen omdat we elkaar gek lopen te maken, ook op dit soort forums.
        Ik verwacht dan ook een zeer hoog sterfte cijfer deze eeuw.
        Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
          Oke dat gaat dan de goede kant op.
          Ik vind sowieso dat er tegenwoordig veel te snel naar as wordt gegrepen omdat we elkaar gek lopen te maken, ook op dit soort forums.
          Ik verwacht dan ook een zeer hoog sterfte cijfer deze eeuw.
          ahhahaahahahhaahahahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X