Oral turinabol (EPL)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oral turinabol (EPL)

Beste mede BB'ers
    Ik heb me deze 2-3 maanden een beetje ingelezen over A.A.S en toen zag ik oral turinabol, ik vond het wel intressant en het trok me wel kwa werking en side's, het is veel minder androgeen dan d-boll maar ook wel wat minder anabol dan d-boll maar de sides zijn ook wat milder.
    Maar waarom word het niet vaak gebruikt en kiezen mensen eerder voor d-boll dan t-boll.
    En heeft iemand het wel eens genomen (van het merk EPL)?
    Make it happen, shock everyone!

niemand?

Comment

turina

turinabol is eigenlijk een hele lichte variant om te nemen en niet te vergelijken met dianabol...

turina is eigenlijk meer die kant op van winstrol anavar

dianabol is meer de kant op van oxy

Comment

Zou je niet gewoon 2 jaartjes wachten? je bent jong en gaat hard genoeg...

Comment

--

dat is advies als:

kijk het stoplicht staat op rood maar hey jij mag nog geen auto rijden....

Comment

het gaat erom dat de TS 18 of 19 is en over de 100 kg weegt, waarom zou je dan nu al gaan kuren als ik die genen had zou ik nog geen eens aan kuren denken voorlopig.

Comment

Originally posted by Torque View Post

het gaat erom dat de TS 18 of 19 is en over de 100 kg weegt, waarom zou je dan nu al gaan kuren als ik die genen had zou ik nog geen eens aan kuren denken voorlopig.
              Omdat ik groots denk, en ik niet andere knulletjes ben die denken dat popping a pil and get huge is.

Daarbij heb ik niet gezegt dat ik turinabol wil gaan nemen maar wat meer info wilde over dit product omdat ik nieuwschierig was en er niet veel info over te vinden was.

Comment

ok dat is wel de juiste instelling.

Comment

Originally posted by Torque View Post

Ik zie dat toch iets anders, laten we zeggen wat genuanceerder.
                  Als iemand op die leeftijd beginner is, 105 kilo weegt met een bf van boven de 30% dan zeg ik never nemen, afblijven. Zeg ik ook over kereltjes van 70kilo, afblijven ga eerst goed trainen en eten.

Maar als iemand met die stats goed opweg is om hoog in de BB top te komen, dus 105kg met vrij laag bf en goede BB proporties, dan kan hij het wel overwegen.

Er is nogal een verschil tussen kampioensbloed en een recreatiefitnesser.
                  Op het hoogste niveau stopt het erg snel als je absoluut clean wil blijven.
                  Voor de top zal je moeten.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X