nee natuurlijk niet ...maar voor dit soort dingen is het ooit wel bedoeld geweest...dat bedoeld marnop denk ik
Oxymetholone Blesure
Collapse
X
-
Originally posted by bauke86 View Postnee natuurlijk niet ...maar voor dit soort dingen is het ooit wel bedoeld geweest...dat bedoeld marnop denk ik
Het is een medicijn die kankerpatienten voorgeschreven krijgen. Ik snap dat die groep mensen zulke middelen nodig hebben voor spierbehoud. Ts heeft een spierblessure dan moet je dit soort middelen niet gebruiken voor spierbehoud. het word hier aanbevolen alsof het heel normal is. We hebben het hier niet over een paracetamol!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Nee Ashley,
AAS gebruik is tegenwoordig al heel normaal.
Ik beveel dat aan om ipv zwaar door te kuren als TS toch absoluut wil blijven kuren.
nandrolon is geen medicijn puur voor kankerpatiënten. Het wordt er wel gebruikt maar daar is het niet persee voor gemaakt, het is tevens voor spieraandoeningen, betere spiergroei en herstel.
quote:
Nandrolon is een anabool steroĂŻd met een gering masculiniserend effect. Het wordt wel toegepast bij aandoeningen waarbij het belangrijk is dat eiwitten door het lichaam worden vastgehouden, bijvoorbeeld in een herstelperiode na een chirurgische ingreep of ernstige ziekte, na verbranding of trauma, bij uitgezaaide borstkanker, enz.
Bij de gemiddelde man is de verhouding tussen het testosteron en nandrolon in het lichaam 50:1.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk zeg ook niet dat het puur voor kankerpatienten is, het word vaak voorgeschreven aan kankerpatienten.
Heb je idd niet gezegd, klopt.
Maar ik geef het zo aan om eventueel verwarring te voorkomen bij anderen, jij weet verder wel wat ik bedoel of waar ik heen wil.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHet zorgt voor verbeterde spiereiwitsynthese, dat is 1 van de redenen van voorschrijven door de arts.
Dat nandrolone wordt voorgeschreven is door de geringe bijeffecten. Vrij matig androgeen, geen leverschade, weinig invloed op hart...
Aan ts: Ik zou wachten tot je eerst een diagnose hebt ipv verder aan te rommelen met vanalles en nog wat.the one and only tabata overlord
Comment
-
[QUOTE=Genjuro;762295]Oxy doet dat ook. Overschakelen heeft weinig zin.
Dat nandrolone wordt voorgeschreven is door de geringe bijeffecten. Vrij matig androgeen, geen leverschade, weinig invloed op hart.
Maar dat is dan laag gedoseerd?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Genj was me voor. Alle a.a.s. zijn eiwitspaarders, hoewel de ratio per mg verschilt evenals androgeniteit.
Overigens heb ik relatief recent (paar maanden terug) een hoogstaande discussie gehad op BR over het revalidatieverbeterend effect van nandrolone en a.a.s. in het algemeen op het gebied van bindweefsel aanmaak.
Zijn een paar studies over tafel gevlogen, en de conclusie was dat het herstel wellicht sneller was, maar niet per definitie beter.
Bindweefsel schijn je in meerdere typen te hebben, waarvan nr 1 de te prefereren variant is. A.a.s. helpen echter vooral type drie aan te maken, die een stuk minder sterk en minder elastisch is dan type 1. Er was ook een case-study die geen verschil bemerkte in blessures tussen juicers en niet-juicers, maar maar zeer kleinschalig.
Hoewel het herstel dus inderdaad sneller kan zijn (let op de slagen om de arm hier), is het zeker niet gezegd dat het ook beter zou zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment