sommige mensen snappen het gewoon niet
Injecteren mislukt help!
Collapse
X
-
Speciaal hoe de meesten hier lucht in hun been zitten hebben. Dat heb ik gelukkig niet, ik trek de spuit gewoon vacuum.(/end smartass comment)
Dat gaat idd niet zo makkelijk als gewoon optrekken in lucht, moet je een beetje meer kracht voor zetten.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by bruce View Postik zou zeggen: lazer op van dit forum. je plaatst enkel kut posts om de mensen hier een beetje bezig te houden. zou bijna zeggen dat je iemand van het anorexia forum bent die terug komt zieken als wraak voor wat enkele leden daar hebben gedaan.
get a life1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Mensen als jij zijn de reden dat bb een slechte naam heeft.
Rot aub op naar een ander forum dit is een serieus forum waar we clowns niet kunnen gebruiken.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by fransje9000 View PostTja daar heb je een punt, En als morgen het trainen morgen niet lukt dan stop ik er ook een paar weken mee en ik snap die reacties wel, Tevens was dit mijn eerste injectie en ben ik blij dat een oorbel schieten 10x erger is dan injecteren,
IK ben bloed serieus Fransje,
stop er even mee, je ziet ook de volgende reacties, je bent echt verkeerd bezig.
houdt de training er maar buiten, gaat even puur om het gebruik.
Ik begrijp het wel, je wil graag, maar je wil TE graag. Dan heb je wat ongemak misschien door een bepaald product en dan ga je schipperen en enigzins paniekerig(om het zo even te zeggen) zet je de spuit om dat andere middel te vervangen.
Dat is nou waarom ik zeg laat het liggen tot januari.
Je vials blijven wel goed tot die tijd. (en de oxy die je over hebt mag je wel opsturen naar me, haha, lief he?)
Maar dan tot januari neem je dan de tijd om nog eens goed in te lezen en ook mbt hoe te injecteren e.d.
Als je dan in januari een nieuw topic opent en om verder advies vraagt, dan is er niks aan de hand. Iedereen weet dan ook dat je hebt nagedacht en overwogen.
Je laat dan zien dat je wel serieus bent en zal hulp krijgen.
Nu dus niet. Ook gebruikers die nu tegen je zijn en dus niet gaan helpen of adviseren. En van alle mensen hier denkt de helft er net zo over als ik en de andere helft denkt dat je er helemaal vanaf moet blijven, voorgoed.
Dus ik zou zeggen doe daar iets mee.
Die shot test werkt nog wel een paar dagen door, geniet van het extra herstel, maar je hebt ook de feestdagen voor de deur, dus ook al minder trainen en slechter eten (en drinken?) Dus 3 weken slechte kuur, je hebt de komende weken niets aan de test....snappie?
Ik laat het verder aan jou over.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostDat is nou waarom ik zeg laat het liggen tot januari.
Die shot test werkt nog wel een paar dagen door, geniet van het extra herstel, maar je hebt ook de feestdagen voor de deur, dus ook al minder trainen en slechter eten (en drinken?) Dus 3 weken slechte kuur, je hebt de komende weken niets aan de test....snappie?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Agja, Die injectie ging goed, Vraag me alleen af waarom de dagen erna het zo'n pijn doet, Kan niet fietsen, Lopen wil ook amper, Lijkt wel of me bovenbeen vol met vocht komt te zitten, En kan me been ook niet ontspannen met slapen, hij doet pijn en kan hem niet goed neer leggen, zou ibuprofen helpen? Sochtens deed het een beetje pijn, Gewerkt heledag gelopen toen ging het pijn doen, Overbelast ofzo
Comment
-
Originally posted by fransje9000 View PostAgja, Die injectie ging goed, Vraag me alleen af waarom de dagen erna het zo'n pijn doet, Kan niet fietsen, Lopen wil ook amper, Lijkt wel of me bovenbeen vol met vocht komt te zitten, En kan me been ook niet ontspannen met slapen, hij doet pijn en kan hem niet goed neer leggen, zou ibuprofen helpen? Sochtens deed het een beetje pijn, Gewerkt heledag gelopen toen ging het pijn doen, Overbelast ofzo
de DARWIN award 2010voor de grootste faler van het jaar.
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Venum View PostBedankt Fransje, jij hebt het voor de jury dit jaar wel heel erg makkelijk gemaakt. Jij steekt er met kop en schouders boven uit. Mijlen ver lag jij voor op de rest van de kandidaten. Velen voelen zich geroepen, doch slects weinigen verdienen hem ook echt. Ik reik hem dan ook graag aan jou uit, zo vlak voor het einde van het jaar:
de DARWIN award 2010voor de grootste faler van het jaar.
Dank voor je reactie
Comment
-
tja neem aan dat het intramusculair moet ? die hoor je er gewoon snel in te steken net alsof je dart xD bloed krijg je als je arterieel of veneus prikt, maar begrijp dat dat niet de bedoeling is.''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment