Kuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hmm do I smell some test here???!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

kameraat van me is 85 kilo en 180 groot hij heeft 250 test ent en 200 deca in de week genomen hij heeft er 12 kilo mee gepakt 9 gehouden vind dat wel netjes
      train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Heel netjes. Zeker voor een eerste kuur kun je op heel weinig een super resultaat behalen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 06 2004,19:46)]hmm do I smell some test here???!    
          oooooh yeah baby!

greetz

Comment

ik dacht toch dat er altijd een groot verschil is van as van de zwarte markt en as van de belgische apotheker!

ne maat van mij(40 jaar en huge) heeft een "paar" keer spul gebruikt dat hij bij de apotheek was gaan halen en zegt dat er toch een groot verschil van efficientie is hoor t.o.v. as dat via via wordt verkregen.

en daar heeft het groeien volgens mij toch veel mee te maken.

iedereen kent deca ge hebt der van bulgarije, griekenland enz...

maar heeft iemand den deca-50 van belgie als een geprobeert?

duidelijk verschil ze.

groeten

kleine

Comment

en weet je wat die kost?
              juist, 5x zoduur als je dezelfde mg neemt. en dan nog legaal.
              de decaatjes van 50mg per ml, organon die kosten in de apotheek al 13,.. euro. per vial.
              dat is dus duurder dan een organon van 200mg per 2ml trekflesje.
              geef mij dan maar die yellowtop.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik merk dus meer en meer op dat jongere gasten ook al serieus aan AS beginnen denken. Soms trainen ze getver nog maar een maand en ze willen al vanalles slikken om snel groot te worden... Waar gaat dat naartoe...

Vind dat eigelijk maar getuigen van een zwak karakter... Willen alles hebben maar willen er (bijna) niets voor doen

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Aghran ik wet niet hoe je er uit ziet maar je weet mischien kleine kinderen van een jaar of vijf krijgen van mama en papa ijsjes ,vandag krijgen ze een ijsje de volgende keer krijgen ze twee en zo gaat dat maar door tot dat ze 20 zijn en 100 kilo wegen met 30% vet ,dan gaan ze ergens op zoek om dat kwijt te raken dan grijpen ze naar anabolen ,maar dat is een gesprek dat kun je nog jaren over praten maar zo is het gewoon ,je kunt veel vragen stelen maar je krijg veel antworden treug ,en je gaat maar door en door je kunt naar anabolen grijpen maar je kunt ook aan drugs grijpen dat is de keuze van diegene,ik weet wat je bedoelt jongen maar zo is hat gewoon,zo is de werled zo is de leven ,dat is de beslising wat je neemt meer kan ik daar niet over zeggen

Comment

En zo is het.

Los van het feit dat het niet getuigt van enig inzicht in de sport of zelfs maar van enig karakter is het een ieder zijn eigen keuze.

Persoonlijk kan ik alleen maar respect hebben voor jongens zoals Aghran, hard werken voor iedere kilo

Greets...

Comment

daarom gaat ie er ook zeker komen. Over 20 jaar de grootste van ons allemaal
                      I live to end the game

Comment

Tuurlijk is dat ieders eigen keuze, vind het alleen spijtig dat iedereen nu vanalles wil bereiken op zo kort mogelijke tijd, zonder er 'veel' voor te willen doen...

Wel tof dat er mensen zijn die de 'andere' manier respecteren...

En wat dat groter worden dan jullie allemaal betreft: Ik werk eraan en ik zal eraan blijven werken getver

Greetzzz
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Wij respecteren DE manier van trainen Aghran!
                          Als ik vroeger jouw inzet en motivatie had gehad was ik nu 2x zo groot geweest.

Greets...

Comment

Zoals aghran al zegt was het op mijn oude sportschool ook mensen van een jaar of achtien komen trainen en gaan direct de "supplementen" van de sportschoolhouder gebruiken. Het enige waar de goede man aan dacht waren de pegels. Jammer want de meeste kilos ben ik de eerste vier jaar aangekomen door goed te eten en te trainen. Ik denk ook persoonlijk dat dat wel goed is om eerst een goede basis op te bouwen, natuurlijk dan.
                            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Iedereen zou eerst een paar jaren moeten trainen vooraleer naar de as te grijpen, alles wat je naturel opbouwd blijf je behouden voor altijd. Het is spijtig dat vele gasten direct naar as grijpen maar het is nu eenmaal zo, heb zelf jaren getraind zonder as en ben toen ook 15 kilo bijgekomen zonder as, het probleem is wel dat wanneer je eens as hebt gebruikt en je dan de resultaten ziet op korte tijd je vlugger terug naar de as zal grijpen. Maar iedereen zou eerst een solide basis moeten hebben.

grtz
                              stil growing

Comment

Ik steek geen energie meer in dit soort advies om mensen te beschermen tegen hun eigen stommiteit...

Wil je kuren op je 18e? DOEN!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X