jongens heeft iemand ervaring met anaboolen voor vrouwen,(gehoord of gezien)welke en wat voor soort,
Omnadren
Collapse
X
-
Als man heb ik geen ervaring uiteraard maar wel een mening.
Vrouwen zouden er wat mij betreft nooit aan moeten beginnen. De vermannelijkende bijwerkingen van alle AS, de één sterker als de ander is daar de hoofd reden voor.
Er wordt weleens gezegd dat iets als primo moet kunnen voor vrouwen maar ik zou het nooit aanraden.
Vind vrouwen die puur fitness doen erg mooi maar vrouwelijke BB-ers vaak een stuk minder.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 05 2004,11:05)]Als man heb ik geen ervaring uiteraard maar wel een mening.
Vrouwen zouden er wat mij betreft nooit aan moeten beginnen. De vermannelijkende bijwerkingen van alle AS, de één sterker als de ander is daar de hoofd reden voor.
Er wordt weleens gezegd dat iets als primo moet kunnen voor vrouwen maar ik zou het nooit aanraden.
Vind vrouwen die puur fitness doen erg mooi maar vrouwelijke BB-ers vaak een stuk minder.
Greets...
een vrouw moet vrouwelijk blijven en absoluut niet aan a.s beginnen.
op het moment dat ze dat wel doen gaat alle aantrekkelijkheid als sneeuw voor de zon weg en veranderen ze langzaam in hermafrodieten(kruising tussen man en vrouw).
als jij er van houdt,omnadren,dan zou je idd kunnen denken aan primo of anavar maar ik zou het uit haar hoofd proberen te praten.
greetz
Comment
-
het is gewoon en vraag wat aan mij is voorgesteld ,het is niet voor mij vrouw of iemand die ik goed ken ,maar iemand vroeg me dat gewoon,ik vind zelf een vrouw die AS gebruikt ook niks ,die van mij zal dat nooit krijgen ,maar ik wou gewoon effe weten wat ze wel gebruiken (soort )en als diegen dat wilt gebruiken dan moet ie het zelf weten
Comment
-
als ze echt groot willen worden gwoon wat wij ook nemen. haha. maar dan zitten ze onde het haar, zware stem, etc. etc.
voor een licht kuurtje voor een vrouw heb ik begrepen dat anavar het best eis. primo zou idd ook wel kunnen.
amaar wat mn broeders al zeggen: dat is drek!!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 05 2004,12:25)]het lijkt af en toe wel alsof wij verre familie van elkaar zijn want ben het weer met je eens en had het niet beter kunnen verwoorden!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 05 2004,18:32)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 05 2004,12:25)]het lijkt af en toe wel alsof wij verre familie van elkaar zijn want ben het weer met je eens en had het niet beter kunnen verwoorden!
Greets...
ach....je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven dus daar groeien we wel overheen
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Mei. 05 2004,14:33)]ok. dan nu het geheim: jack was vroeger ook een vrouw. nog steeds wel, maar omdat zij nu meer op een jongetje lijkt dan op een vrouw, gaat ze nu verder als man. thanks to the much testo
zal vast geen lekker ding geweest zijn....
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 05 2004,20:36)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 05 2004,18:32)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mei. 05 2004,12:25)]het lijkt af en toe wel alsof wij verre familie van elkaar zijn want ben het weer met je eens en had het niet beter kunnen verwoorden!
Greets...
ach....je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven dus daar groeien we wel overheen
greetz
Heb wel altijd al een grote broer willen hebben...
Comment
-
hehehe, brucie van me toch, ben je nog steeds niet uitgehuild dat ik je lieve vriendinnetje niet meer ben?
Het was zeker wel een schok voor je toen je opeens merkte dat ik mannelijk werd? en jij altijd maar denken dat ik een grote klit had terwijl je gewoon me *** lag te likken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment