dit is mijn nieuwe kuur ,schrik niet maar wij doen het gewoon,en waarom ik wil volgend jaar wedstrijden mee doen dus moet wel ,ik woord nu begeleid door nico hij komt uit belgie die jongen die is een paar jaar geleden 1 gewoorden in belgie en 4 op de europeese kampieonschapen,ik heb met gesproken dat ik volgend jaar mee wilt doen ,hij gaaf antwoord is goed ik help je daar mee ,dus wij gaan daar voor de voeding scheme die heb ik ook aal maar die zet ik nog op
Omnadren
Collapse
X
-
De dianabol is dat 10 tabletten of 10mg en de deca en omnadren en winny zijn dat het aantal ampullen , is misschien makkelijker omnadren dat je de mg erbij zet, waarom zolang deca en maar acht weken met deca en omnadren waarom geen 10 weken of 12weken.
grtzstil growing
Comment
-
dianabol is aantal ,de rest is aantal,en waarom deca maar 8 weken dat moet je die jongen vragen want hij vond dat goeie combinatie uit de ervaring maar wij kunnen nog altijd iets veranderen ,ik woord elken week door hem in de gaten gehouden over AS en voeding ,hij zegt dat je met een kuur moet spelen kijken hoe je daar op gaat en niet zo maar 8 weken iets doen en dan afwachten wat er uit komt ,dat zijn zijn woorden
Comment
-
Veel van a.s. weet ik niet, maar ik lees wel alle topics erover op dit board, en op andere forum's. Waarom bouw je de dianabol op en dan weer af?
Dat is toch verouderd en allang achterhaald, gewoon gelijk beginnen met 1 dosis.
Ik dacht dat je pas net klaar was met een andere kuur, lijkt me wel erg snel op weer te beginnen...Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Omnadren ik kan niet anders zeggen als dat ik zwaar verbaasd ben..
Ik had niet verwacht dat jij voor een kuur zoals deze zou gaan, dit gezien eerdere posts.
Wedstrijden of niet dit is ( naar mijn mening! ) belachelijk. De hoeveelheden d-boll, 200mg op je max , 800mg deca wat op zich nog meevalt maar dat ook op en afbouwen en dan ook maar 8 weken , met de winny er nog bij gaat je levertje het heel, heel erg zwaar krijgen.
Ik heb absoluut geen verstand van wedstrijden en wat daar aan kuren bij komt kijken maar van kuren op zich weet ik wel het Ă©Ă©n en ander. Van deze kuur snap ik helemaal maar dan ook helemaal niets.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ik heb laatste 4 weken veel gezien en geleerd van mensen die op hoog niveu zitten,mij bedoeling is om ook op de podium komen te staan,ik weet dat dat veel is om te beginen maar als je op de podium wilt komen te staan en wilt iets presteren dan zul je toch iets voor moeten doen,ik ben net klaar met mij kuur ,ik wacht nu effe een week of 6 en dan ga ik vool op maar ik moet me nu voorbereiden kwa voeding en de rest ,want er komt veel bekijken voor dat je op de planken komt te staan,en ik wil niet half daar staan ik wil klaar voor zijn,je zegt dat je 200 mg dianabol veel vind ik ook maar angezien je dat nodig heb om 115 kilo te halen dan zal wel moeten ,ik weet dat de meeste van jullie dat belachelijk vinden maar ik ga daar voor ,ik wil volgend jaar in belgien op de planken staan met 105a110 droog,dus er komt meer dan allena maar paar ampuletjes en paar piletjes ,voeding is heel zwaar voor mij ,ik heb een heel zwaar schema kwa voeding ,ik ben nu alles aan het inkopen kwa sheaks aminuzuren vitamines en noem maar op ,ik ben droog geworden van mij laatste kuur,maar te weinig massa,dus dat is niet voldoende,mij lever zal niet makelijk hebben maar wat ik al zei ik woord heele tijd in de gaten gehouden door een paar mensen,ik heb vertrouwen in hun ,dus ik blijf rustig
Comment
-
Welke Nico uit Belgie is dat, waar traint die , hopelijk bezef je goed waar je mee gaat beginnen,maar waarom nu plots die drang om op het podium te gaan staan ik dacht dat jij een recreatieve bb'er was.
Ik wens je veel succes , en hou ons op de hoogte
grtzstil growing
Comment
-
Sorry, maar dit is een beetje te...
En hoe goed of kwaad ook, die jongens die op het podium hebben gestaan, die mogen wat mij betreft zeggen wat ze willen, maar ik onderzoek zelf eerst en daar baseer ik me op... Niet op wat andere zeggen... Je springt toch ook niet van een klif af als een ander je zegt dat anderen dat ook al gedaan hebben en het overleefd hebben...
Maar het is jouw lichaam, dus je doet ermee wat je wilt...
Mijn bedenking... Voor vijf minuten op het podium, ga je dus je ganse gezondheid op spel zetten, ehhe... Nu ja...
Comment
-
Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je ook iets als een nakuur?
Zou dolgraag eens met die Nico van gedachten wisselen om te proberen te begrijpen dat hij iemand zoiets kan voorleggen..
Begrijp met niet verkeerd hoor ik gun je die plaats op het podium en snap ook dat je daar veel voor moet doen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Mei. 11 2004,21:45)]en dat op - en afbouwen......
van welk jaar is die kuur?
de hoeveelheden vind ik meevallen als ik het goed bekijk.
of de dianabol is in tabs ipv mg. dan is het errrggg veel.
Comment
-
Ik denk dat je vanzelf de dosis gaat bijstellen van die dianabol.... ik heb zelf is een kuur gedaan met 20 dianabol op een dag en mijn kop ontplofte bijna en je maag gaat ook aardig verrot aanvoelen iik kon op een gegeven moment geen ruk meer eten.... dus daar gaat je kuur danIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
ik denk dat omnodren halver wege de kuur een kistje gaat krijgen voor zijn lever dit is gewoon dom en overkill.
en ff 20 ui insuline op een dag zonder die op te bouwen is vragen om suikerziekte
ik begon met 3ui na het trainen en heb het in 8 dagen opgebouwd naar 10ui dit was al aardig de grens voor mij, moet je je voorstellen dat je op de bank zit na die injectie en de benodigde suikers en je het gevoel heb dat die pomp alleen maar groter word en dat je zit te groeien op de bank.
daarbij komt dat post workout slin gebruik gewoon het minste risico geeft omnadren zou nog is goed nadenken over die kuur
zou eerder voor een tren,test,dbol.equi gaan misschien die slin post workout maar dan zit je na mijn idee beter dan wat je nu gaat proberen
maar zelf weten natuurlijk"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
snap niet dat je 8 weken gaat kuren dan als het een jaar is kan je net zo goed negen maanden test gebruiken en de hgh en al die rommel meer lijkt mij dat je daar meer mee bereikt dan die rare kuur die je nu gaat doen
basics daar gaat het om al die rare kuren zijn voor mensen zonder de aanleg om groot te kunnen worden
maar dat is mijn mening"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment