Omnadren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

900mg d-boll per dag is heel goed mogelijk voor precies één dag. Daarna heb je niets meer aan de rest van je kuur want dan wordt je begraven... Is echt onmogelijk zoveel!!

Wat die 64iu van Ruhl betreft zou het best kunnen. Het is bekend dat BB-ers wat onzeker zijn vaak en om zeker te zijn dat ze meer groeien als de concurentie maar "iets" meer nemen.
    Volgens mij is alles boven de 20iu per dag überhaupt zinloos maar oké...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ben met je niet mee eens ,ik weet dat voor de meete dit niet normaal is maar als je niet gezien heb dan kun je dat niet weten en je zegt dat er meer dan 20 iu zinloos is ,dan denk ik dat je meer in echte werk moet in duiken want je weet niet wat je lichaam kan hebben ,dat weten de meeste niet,je denkt toch niet dat markus met 20 iu per dag zo groot is gewoorden ,ik weet het zeker dat er meer is dan 20 iu

Comment

het leek mij ook al wat al te radicaal,mr C.

ik ben zelf ook wel te porren voor wat gekke activiteiten want ik ga mn volgende kuur(denk ik nu al over na,belachelijk )ook wel verhogen met hgh maar dan ook insuline erbij doen en zal mn dbol inname dan ook verhogen naar 100mg.

ik weet uit betrouwbare bronnen dat 100 tot 150 mg dbol vrij veel gedaan wordt zonder het een ander aan te raden hoor.

maar we merken gauw genoeg of omnadren het overleeft of niet,hoop het wel natuurlijk want ik mag hem wel!

greetz

Comment

arie ik zei al ik zal iedreen op de hoogte houden wate rmet mij gaat geburen ,en ik zal zeker zeggen hoe het is om zo te knalen ,alsdat niks is zal ik dat zeke zeggen maar alsik voel en merk dat dat wel iets is dan zg ik dat ook

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (omnadren @ Mei. 13 2004,19:43)]arie ik zei al ik zal iedreen op de hoogte houden wate rmet mij gaat geburen ,en ik zal zeker zeggen hoe het is om zo te knalen ,alsdat niks is zal ik dat zeke zeggen maar alsik voel en merk dat dat wel iets is dan zg ik dat ook
            cool,bro!

we wachten af.

greetz

Comment

He Omnadren laat je wel ff je bloedwaardes checken??? en uhh wedstrijd jongens spuiten het hele jaar rond hoor dus...!!! Je moet niet in 1 kuur groot willen worden! En die 100 a 105 kilo droog dat ga je niet redden bro!!! Maar toch heel veel succes en houdt ons op de hoogte! Ik vind je kuur wel wat achterhaald maar ok!!! Succes man!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

wat bedoel je met kuur achterhald??en je zegt dat ik die 105 droog nietga halen nou bedaankt voor de motivatie

Comment

Ach omnadren gewoon knallen en af en toe ons op de hoogte houden.
                  succes

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 13 2004,20:05)]He Omnadren laat je wel ff je bloedwaardes checken??? en uhh wedstrijd jongens spuiten het hele jaar rond hoor dus...!!! Je moet niet in 1 kuur groot willen worden! En die 100 a 105 kilo droog dat ga je niet redden bro!!! Maar toch heel veel succes en houdt ons op de hoogte! Ik vind je kuur wel wat achterhaald maar ok!!! Succes man!!!
                    inderdaad geen gemotiveerd antwoord maar je hebt recht op je eigen mening,natuurlijk.

maar hoezo is zn kuur achterhaald?

greetz

Comment

Vind het een belachelijke kuur. Als je dan toch zo graag hard wil groeien ga dan gewoon STH gebruiken in combinatie met dbol en sustanon.Lijkt me kwatitatief ook veel beter. Denk dat je ook weinig massa van de kuur over zal houden. Je had kommentaar op mijn kuur met STH en vroeg je af of ik wel wist waar ik mee bezig was. Ik vraag me af of jij wel weet wat voor risico's insuline met zich meebrengt. Laat je bloedsuiker ook maar eens meten. Suikerziekte er aan over houden lijkt me het niet waard en nog maar te zwijgen over de gevaren om in coma te raken.

Comment

IK ben het wel met Jeroen eens!!! GH is dan een betere optie!!!
                        En ik bedoelde dat je na 1 kuur je doelstelling van 100 a 105 droog niet zou halen en zker niet met deze kuur!!!
                        Maar was niet zo bedoeld Omna!!! HAHA
                        Ik wens je heel veel succes en in de toekomst zal je je doel zker bereiken!!!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

jeroen ik had inderdat comentaar op jou vraag over sth,nou sth is goed lekker knalen maar ik weet uit me zelf dat ik met deze kuur goed ga knalen ,sth moet je bewaren als het nodig is ,als je niet meer kan of als je echt veel wilt bereiken,sth komt bij mij ook hoor maar ik ga eerst zo veel mogelijk van andere kuurtje kilos kweken ,en dan sth en ik weet zeker wat insuline met je kan doen als je niet oplet maar dat is wat je doet en wilt en hoe je het doet ,met verstand of met je pik,dat is een groot verschil bigbardie ik wil niet met deze kuur 105 droog worden ik wil wat ik zei volgend jaar met 105 op de planken staan,

Comment

Omnadren: hoe denk je over je gezondheid? Je wilt groot worden, en omdat je wedstrijden wil gaan doen wil je nu een hele zware kuur gaan doen.

Maar hoe denk je dat je later bent kwa gezondheid? Als je 50 of 60 bent.

Ik vindt deze kuur absurd, veel te zwaar. En je neemt ook maar 6 weken rust tussen je vorige kuur en deze kuur.

Verder ben ik het met de rest eens dat als je echt wilt knallen je echt hgh zal moeten gebruiken.
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik vind 60 een mooie leeftijd om dood te gaan hoor....

ik weet dat jullie dat misschien raar vinden maar ik zou echt geen 80 wilen worden!

greetz

Comment

Dan is je 2e helft net begonnen, Arie!
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X