Omnadren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb dit eens voor gelegd aan een vriend van mij die ook wedstrijd BB doet en hij vond maar ene rare onlogische kuur. Maar hij zei er wel bij dat veel mensen met rare ongewoonlijke kuren groot geworden zijn.
    Er is een richt lijn maar wil niet zeggen dat het voor iedereen zo werkt.
    Maar je lever zal er wel flink onder lijden, dus houd je lichaam goed in de gaten omnadren.

Comment

Ik ben van nature nogal argwanend ingesteld en zeker wat betreft je eigen gezondheid... Ooit al bij stilgestaan dat die vent je misschien een beetje verkeerde info geeft in de hoop dat je jezelf opblaast?  

Neen, dit gaat tegen alle regels in. Er zullen wel meer pillen geslikt worden achter de competitieve bb scene dan wij als 'recreanten' voor mogelijk houden, maar ik zie niet in hoe je op 8 weken tijd jezelf kunt opbouwen tot superfysiek... Zelfs met as neemt dat in mijn ogen jaren in beslag, naast aanleg natuurlijk.

Maar goed, ik zou het niet doen...

Waarom niet eens kortdurende opeenvolgende kuurtjes proberen?

http://www.steroidology.com/forum....d=29755

Dat is mijn  plan voor volgende kuur(tjes) in najaar... 3 opeenvolgende en aimen op +10 kg winst...

Tren iedere dag 75mg
      Prop iedere dag 100 mg
      dianabol iedere dag 30 mg

Gedurende drie weken in combinatie met proviron...
      Maandje off en dan weer opnieuw.. en zo driemaal dus...

Comment

op zich vind ik je kuur niet verkeerd, zou alleen geen 4 deca per week nemen, dat is overkill, deca > 600 mg is nergens goed voor.

En de dboll op 50 mg ipv 20 tabs van 5 mg, want dat is 100 mg, of je moet 2 mg tabs hebben, dan zou het kunnen.
        100 mg dboll is zeker niet goed voor je, je zult lekker snel last van je maag en maagzuren krijgen.

Comment

en ik maar proberen ervoor te zorgen dat men kuurtjes niet te zwaar zijn, omdat ik schrik heb om men lever kapot te maken.

als ik deze kuur zie, dan hoor ik men lever zachtjes janken...

greetz
          I just live once and I want the max out of it!

Comment

ik had gehoord dat je vanaf 50mg dianabol behoorlijk agressief kan worden...

met jouw dosis wil ik zelfs niet in een omtrek van honderd meter komen...

greetz

Comment

nou je lever kan makkelijk een gram test per week aan gewoon schoon eten en geen alchol drinken

heb wel is gelezen dat bij 2-4 gram je pas in de problemen zou komen
              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mei. 12 2004,09:07)]Waarom niet eens kortdurende opeenvolgende kuurtjes proberen?

http://www.steroidology.com/forum....d=29755

Dat is mijn  plan voor volgende kuur(tjes) in najaar... 3 opeenvolgende en aimen op +10 kg winst...

Tren iedere dag 75mg
                Prop iedere dag 100 mg
                dianabol iedere dag 30 mg

Gedurende drie weken in combinatie met proviron...
                Maandje off en dan weer opnieuw.. en zo driemaal dus...
                intersante link B_L_C. Ik dacht ook aan een korte kuur te kunnen beginnen maar was eerst van plan om tien weken equipose en winstrol te nemen, en daarna een korte kuur voor in de zomer maar het zal er niet van komen dit jaar denk ik. Mijn trainingsmaat die gaat wel een korte kuur doen

grtz
                stil growing

Comment

ik snap er geen ruk van,had hier gister wat gepost en nu is het weg......vreemd.....er zijn hier duistere krachten aan het werk

vind 200mg dbol megaveel hoor,omnadren.

ik denk dat als je dit gaat doen dat je niet meer op lagere dosissen gaat reageren en dat gaat een dure grap worden in de toekomst.

ik zou rond de 100mg gaan zitten als je je lichaam effe wil shocken want ik denk dat je niet veel verschil gaat merken tussen 100 of 200mg.

laatste keer dat ik dbol heb gebruikt zat ik op 80mg en ik ben toch een tikkeltje zwaarder denk ik.

anyway;ik wens je veel succes toe en hou ons op de hoogte want ik ben zeeer benieuwd naar het resultaat

greetz

Comment

arie en de rest van die jongens ik begrijp wat iedreen bedoelt met alles,en ik heb daar heel groot respect voor jullie ,ik heb een jaar zitten te denken om wedstrijden te doen dus dat is niet nu in een keer bij me op gekomen ,nu heb ik die kans om dat te gaan doen ,ik heb nu mensen die zeggen dat het bij mij heel goed gaat lukken,die jongen wat mij nu begeleid ,heeft mij deze week veel jongens laten zien die does ook bezeig zijn om wedstrijden mee te doen ,als je ziet wat er allemal woord gegeten en gebruikt dat wil niemand weten,maar het moet zo als je iets wilt en ik wil dat ,mij vrindin staat achter mij zij helpt me met alles met eten echt met alles ,dus ik heb een goed gevoel daar over ,ik heb met een jongen gesproken die zelf ook aan wedsrijden mee doet hij is een goeie vriend van markus ruhl,markus zit nu op 64 iu per dag ,maar dat moeten we niet vergelijken maar het is meer zo als de meeste denken,wat ik zeg ik heb de afgelopen tijd veel gezien en gehoord ,er is een jongen bezieg in limbrug (wedstrijd) en die is nu een kuur aan het doen die zit nu op schrik niet 180 stuks dianabol per dag ,dat is veel maar hij zei daar wen je aan zei die ,het belangrijkste is voeding als die niet klopt dan ga je neer,want je woord sterker en groteer dus voeding is heel belangrijk in dit situatie,maar ik ga gewoon proberen en als dat niet gaat dan doe ik toch wat minder,want met een kuur moet je altijd beetje spelen,dus wij wachten gewoon af

Comment

180 tabs per dag???

dat is 180 * 5 = 900 mg

Volgens mij is dat dodelijk!

180 mg vind ik al EXTREEM.

Ik snap wel dat je graag heel groot wilt worden, wedstrijden doen, etc. Maar vergeet niet dat je dat niet met 1 mega (in mijn ogen wel leuke kuur (op de doses dboll na)) kuur. hiervoor is tijd en meerdere, vele kuren nodig. Denk daar maar eens over na.

Comment

64 iu hgh per dag!?

de t*fus ...........kom ik aan met mn 10 iu

en 180 tabs maal 5mg is 900mg per dag

ik moet wel zeggen dat die 80mg per dag bij mij ook niet veel meer gedaan heeft voor mn gevoel en ga volgende keer ook aan shocktherapie doen......

maarre....hoeveel eet je dan op een dag als je met deze kuur gaat beginnen,omnadren?

hoeveel kalorieen en in wat voor schema?

greetz

Comment

de voeding schema is klaar ik zal hem zo snel mogelijk e rop zetten , wij moeten nog somige dingetjes nog uit proberen ,want je weet nooit hoeveel kolhydraten of eiwiten je moet hebben tijdens een kuur ,er is elken keer wat anders ,maar ik zal die er op zetten ,er is niet veel maar wel regelmatig ,alle er op er aan ,

Comment

800mg per dag...

ik was al schijtebang voor men lever met 20mg/dag....

ik hoop dat je weet wat je gaat doen..

greetz

Comment

ik weet zeker wat ik wil en doe ,anders deed ik dat niet ,ik zal iedreen op de hoogt houden wat er met mij zal geburen en ik zal erlijk zijn ove de dossi ,of dat mee valt of dat ik zeg nou dat is niet goed

Comment

Je 'klinkt' vastberaden, Omnadren, dus in dat geval wens ik je succes. Wellicht verstandig om je dokter erbij te betrekken i.v.m. het in de gaten houden van je bloeddruk, leverwaarden en weet ik wat nog meer. Hoeveel kilo denk je te gaan aankomen?
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X