Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jack zijn schema ziet er voor het kweken van massa goed uit dan. Na uw training kan je best direct dextrose ofzo nemen en dan een eiwitshake. Begingewicht 66kilo en nu weeg je 86 kilo achter 5jaar, oke het is 20kilo maar vindt het toch weinig op 5jaar,zonder blozen maar dat bereik ik op iets meer dan een jaar, dus er moet ergens iets fout gelopen zijn, oftewel is je voeding niet altijd goed geweest of je training en rust niet optimaal.

grtz
    stil growing

Comment

is die 86 kg met een redelijk laag vet% dan vind ik het wel ok op zich. weet niet hoe strict je geweest bent met trainen en eten de afgelopen 5 jaar en wat je aanleg is, dus ik doe geen uitspraak of het meer had kunnen zijn

Mijn schema is goed voor massa, zoals snipke zegt. dus dat zou voor jouw doel goed kunnen.

Zou iets meer proberen te eten. weet niet hoe laat je eerste maaltijd is, maar stel dat dat 7:30 is, dan vind ik 11:00 wel laat, probeer dan om 9:15 en om 11:00 te eten, 's morgens is het belangrijkste om veel te eten. Heb je bv een dag dat je weet dat je niet goed kan eten, zoals vergadering, cursus, etc. eet dan 's morgens extra veel, als basis voro de rest van de dag. na de tijd extra eten heeft namelijk geen zin.

Daarna kun je 's middags verbeteren, door om 15:00 te eten ipv 16:00 en dan om 16:45 weer. (doe ik ook, net voor ik naar huis ga van me werk)
      Wat ook goed wil werken voro veel mensen is om net voor het slapen gaan een 250 gram kwark te eten, zodat je een langzame eiwit afgifte hebt over de hele nacht. veel mensen eten na 9 uur niets meer, als je dan om 7:30 pas weer eet is dat 10,5 uur geen eten!

hoop dat je hier wat aan hebt

Comment

dextrose?
        is dat druivensuiker???

en wat kan ik aan men dealer vragen, als ik ga gebruiken??
        wat me groter maakt en na massa wil ik droger worden .

Comment

om hoelaat ik ontbijt?
          ik eet ronde 08:00
          en zoals ik daarboven zei is men tweede maaltijd rond een uur of 11:00

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Jack @ Mei. 18 2004,14:36)]Ik zou zelf gaan voor 10 / 12 weken testo/deca/dboll
            standaard stack, gegarandeerd succes.
            de testo op 500 mg, deca op 400 mg, dboll op 30-40 mg per dag (dboll alleen de 1e 6 weken)
            Dit kan je aan uw leverancier vragen

grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Mei. 19 2004,14:03)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jack @ Mei. 18 2004,14:36)]Ik zou zelf gaan voor 10 / 12 weken testo/deca/dboll
              de testo op 500 mg, deca op 400 mg, dboll op 30-40 mg per dag (dboll alleen de 1e 6 weken)
              Dit kan je aan uw leverancier vragen

grtz
              dus voor een kuur van 10 weken deca/testo/dboll met de hoveelheden : 400 mg deca per week, 500 mg testo per week, 1e 5 weken dboll op 35 mg per dag.

heb je nodig :
              10 weken * 2 testo (250 mg per stuk) = 20 testo
              10 weken * 2 deca (200 mg per stuk) = 20 deca
              5 weken * 7 dagen * 7 tabs (dboll van 5 mg per stuk) = 245 tabletten
              (heb je 10mg dbolls dan zou ik 40 mg gebruiken en dan heb je dus 5 weken * 7 dagen * 4 tabs = 140 tabs)

en van 8 tot 11 uur niet eten vind ik teveel tijd tussenzitten, vooral omdat het in de ochtend is..

Comment

yep. Tussen de middag alleen een shake is ook niet genoeg.

Je zegt dat je een blik tonijn eet. Doet dat niet pijn aan je tanden??

Verder kun je waanzinnig knallen op 500 test, 400 deca en 35 dbol zolang je goed een veel eet. Als je met dit als eerste kuur niet aan de 100 kg tipt heb je te weinig gegeten kun je bijna stellen. Als eerste kuur vind ik dit vrij veel.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 19 2004,17:01)]Je zegt dat je een blik tonijn eet. Doet dat niet pijn aan je tanden??
                  Niet als je in een maaltijd 500gr macaroni kan verorberen.

Comment

ik eet rond 16:00 500 gram macaroni en als ik weinig eetlust hebt neem ik dan 4 sneetjes bruinbrood met elke snee 3 plakjes kalkoen file.
                    maar ik neem meestal 4 sneetjes brood kan ik sneller op.
                    of met wat kan ik het vervangen het beste?

Comment

en als ik klaar ben na het kuur om droogte worden wat moet ik nog er bij nemen?

Comment

Na je kuur de eerste weken gewoon blijven eten wat je at en blijven trainen zoals je deed tijdens je kuur anders ben je alles zo weer kwijt.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Etem @ Mei. 21 2004,00:33)]en als ik klaar ben na het kuur  om droogte worden wat moet ik nog er bij nemen?
                          en niet vergeten na te kuren natuurlijk.

grtz
                          stil growing

Comment

dus als ik na men kuur een maand lang gewoon eet zoals ik bij het kuur ook ga eten. is dat voldoende of 2 a 3 maanden en daarna droogtrainen??
                            en wat kan ik het beste gebruiken voor droog trainen???

Comment

Als je heel erg veel eet kun je wel iets lager gaan zitten maar belangrijk is om niet drastisch dingen te veranderen.

Wat je kunt gebruiken is bv stackers, Xenadrine of clen.
                              Veel meer resultaat ga je behalen met cardio en een eiwitrijk dieet.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zou zelf gaan voor 10 / 12 weken testo/deca/dboll

Vind dit veel te hoge docering voor de 1ste keer hij kan met 250 susta en 200 deca 1ste 4 weken 40mg dbol ook goeie resultaten halen kameraad is met die kuur bezig zit in week 3 nu hij groeit als kool
                                train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X