Check voor 2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Check voor 2e kuur

Hoi,

Mijn eerste kuur was 8 weken 250mg test e en 200mg deca per week.
    Ik heb hier super van genoten. Geen bijwerkingen, prikken ging heerlijk en zeer tevreden over de gain. (4,2kg schoon)
    Nakuur nolva. Week 1 40mg, week 2 20mg, week 3 20mg.

Nu mijn tweede kuur,... graag jullie mening.

Week 1-10 Test E 500mg per week
    Week 1-10 Boldenone 500mg per week
    Week 1-10 Tren E 400mg per week
    Week 4-10 50mg Winstrol tabs iedere dag of 50mg injects om de dag.

Nakuur waarschijnlijk met Nolva en HCG, iets in die richting.

Doel is droger, strakker en schoner uit de kuur te komen, weinig tot geen spier massa erbij.

Ik hoor graag adviezen, ervaringen etc.

Extra info over mij...

Ben 29 jaar, train al iets over 10 jaar en heb een vetpercentage van 18%.
    Lengte 1,75 bij een gewicht van 88kg.

Alle info welkom

Een kuur alleen voor spierbehoud en een lager vetpercentage......daar heb je zo een zware kuur niet voor nodig. Dan gaat je ook lukken met alleen test of winstrol.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

zwaar kuurtje, zou winstrol pakken of gewoon chill wat anavar en licht gaan cutten.

deze kuur is zowiso te zwaar al;s 2 de kuur in mijn ogen en je gaat hier zeker kilos van aanzetten

Comment

Originally posted by zaahied View Post
        Hoi,

Mijn eerste kuur was 8 weken 250mg test e en 200mg deca per week.
        Ik heb hier super van genoten. Geen bijwerkingen, prikken ging heerlijk en zeer tevreden over de gain. (4,2kg schoon)
        Nakuur nolva. Week 1 40mg, week 2 20mg, week 3 20mg.

Nu mijn tweede kuur,... graag jullie mening.

Week 1-10 Test E 500mg per week
        Week 1-10 Boldenone 500mg per week
        Week 1-10 Tren E 400mg per week
        Week 4-10 50mg Winstrol tabs iedere dag of 50mg injects om de dag.

Nakuur waarschijnlijk met Nolva en HCG, iets in die richting.

Doel is droger, strakker en schoner uit de kuur te komen, weinig tot geen spier massa erbij.

Ik hoor graag adviezen, ervaringen etc.

Extra info over mij...

Ben 29 jaar, train al iets over 10 jaar en heb een vetpercentage van 18%.
        Lengte 1,75 bij een gewicht van 88kg.

Alle info welkom
        Je stats spreken boekdelen kerel.
        88kg bij 1,75m. met een BF van 18%, dat is bedroevend en geen reden tot kuren.
        Je wilt strakker, droger en schoner???
        Weet niet precies wat je met schoner bedoelt, heb je je niet gewassen dan?
        En je wilt er geen spiermassa bij???
        Das vreemd, waarom kies je dan voor zo'n enorme zware kuur?

Nou, waar zal ik beginnen.
        Ten eerste raad ik je deze kuur af. Je kunt door je op je voeding te concentreren al aardig de goede kant op gaan. 18% BF kan daardoor gemakkelijk omlaag.
        Dus NIET kuren maar naar je voeding kijken.

Nu over de kuur-opbouw:

Boldenone dient langer dan 10 weken te worden gebruikt. Dit omdat de werking hiervan lang op zich laat wachten en pas rond de tiende week gaat inkicken. De meeste kuren met equipoise zijn dan ook meestal 14-16 weken lang.
        500mg test, 500mg bold en 400mg tren is mijn inziens te hoog gegrepen voor een tweede kuur. Dat is met de winstrol meer dan 1,5 gram roids in de week.
        7 weken winstrol is ook te lang. Tevens wanneer je dit tot aan het eind van de kuur gebruikt krijg je een rebound-effect en zal de cortisol na beeindiging van de kuur volop aanwezig zijn om jou zuurverdiende gain weer te laten verdwijnen.
        Met test, bold en tren op hetzelfde moment stoppen is niet mogelijk. Bold heeft een uitwerkingsperiode van 3 weken. Dit betekent dat je of bold een week eerder dient te beeindigen, of je laat test nog een week doorlopen. Met tren een weekje eerder stoppen of test een weekje langer gebruiken is ook raadzaam, dit ivm de zware onderdrukking van de trenbolone.
        HCG niet in de nakuur omdat het kwaad dan al is geschied. Je dient de leydigcellen in de testes actief te houden zodat er geen krimping van de ballen (atrofie) kan plaatsvinden. Maw dien je HCG tijdens de kuur te zetten. Vanaf week 1 700IU verdeelt over 2 of 3 injecties, wekelijks. Dit kun je gemakkelijk doen met kleine insuline-spuitjes, zowel IM als subq.
        Nolva 4 weken op 20mg/d. Meer dan 20mg bewerkstelligt bijwerkingen.

Met 10 jaar trainingservaring zou je toch eigenlijk veel en veel betere stats moeten hebben.

Comment

kuur

Denk dat het nodige al gezegd is, kan begrijpen dat je zo'n kuur wilt pakken want het is een monster kuurtje maar inderdaad voor je 2de kuur is dit erg heftig, onthou dat je je helel leven nog kan kuren en het beter allemaal rustig aan kan opbouwen, voedingspatroon NUMMER 1, en geloof me iemand met veel ervaring leert ook nog elke dag bij over zijn voeding dus klaar ben je nooit.

Uiteraard is en blijft deze beslissing bij jezelf, je zult er hard op gaan dat zeker maar onthou ook de klap die erna komt die zal ook hard zijn...

Comment

eens met snuffsann op alle punten

Comment

Als aller eerst bedankt voor al jullie reacties.

En dit absoluut niet sarcastisch bedoeld.

Ik ben al bezig met cutten zodat wanneer ik in april begin, op percentage van minimaal 12% wil zitten. Met 18% ga ik niet kuren...

Dat terzijde... mijn doel is geen pro bodybuilder worden waarbij kleren niet meer normaal gaan zitten. Een net strak hard gespierd is rond de 85 kilo bij een vetpercentage van 8% ben ik zeer tevreden.

Ik ben van een 168kg naar 88kg met redelijk wat spiermassa (onder de vetlaag natuurlijk). Enige wat ik nog wil is gewoon droger en harder worden... That's it. Misschien nog een kilo of 5 spiermassa erbij... maar dat is max.

Ik wil niet 100kg op een lengte van 1,75.... dat ziet er gewoon niet uit.

Deze kuur schap ik gewoon, dat is duidelijk...

Ik heb toevallig nog 2 potjes winstrol van EPL liggen. Genoeg voor 6 weken.

Anders gewoon daarmee aan de gang?

Andere ideeën, suggesties hoor ik ook graag...

En nogmaals,.... bedankt voor de feedback... Waardeer ik enorm...

Comment

Zorg dat je voeding helemaal op orde is en ga wat onder onderhoud eten dmv verlaging koolhydraten.
                6 weekjes winstrol is helemaal geen verkeerd idee om droger en harder te worden.

Comment

Ik ben idd kh gevoelig. Het duurde wel even voordat ik daar achter was.

De kh ligt al lager dan normaal de extra eiwitten vullen dit aan.

Ik zal op 400kcal onder onderhoud.
                  Iedere ochtend voor mijn werk half uur cardio en na mijn werk een uur de sportschool in. 6x per week.

Dat doe ik alleen winstrol voor 6 weken. Deze tabs puur omdat ik het heb liggen. En zoals hiervoor uitgelegd 20mg nolva per dag voor 3 weken.

Is er nog een verschil met tabs en injects?
                  Ik wil liever de injects van desma, aangezien het iets beter voor je lever is.

Comment

Deze topic op slot AUB.

Wil graag een nieuwe kuur voorstel plaatsen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X