Beste Bodynetters,
Ik zal me eerst even voorstellen:
Naam is CogyG
Momenteel 22jaar, 190 cm, 90 kg, 13% vp, Armen (41cm)
Zit nu denk ik al 5 jaar in het ijzer, waarvan de eerste 3 jaar een beetje aangekloot, soms wel, soms niet getraind.
De laatste 2 jaar ben ik echt fanatiek bezig.
Momenteel train 5 dagen in de week:
Borst - Biceps
Benen - Buik
rust
Schouders - Triceps Buik
Rug - Trapezius
Beetje Benen - Buik
Alles 4x8 en de laatste set till failure
En nu wil ik mijn eerste kuurtje gaan proberen en zou graag nog een aantal vraagjes stellen als het mag..?
Heb de laatste tijd heel veel informatie proberen op te zoeken, maar zou graag nog wat hulp van jullie willen krijgen
Mijn oog is gevallen op dit kuurtje:
-Test E 250mg e/w 1 t/m 10
-Winstrol 50mg e/d 8 t/m 12
-Nolvadex 20mg e/d 12 t/m 14
Mijn doel is: om ongeveer 6 a 7kg droge spiermassa erbij te krijgen na de kuur.. En d.m.v. winstrol ,die ik aan het einde plaats, dat ik wat droger en harder uit de kuur kom.
Ik ga dan wel naar een cleanbulk (3500 kcals) ipv een Bulk(4000 kcals). Is de nodig, of zal ik gewoon een bulk blijven volgen..?
Ik wil nu elke week (ma avond) na een training? gaan zetten..
Enkele vragen:
1)Wat vinden jullie van de doseringen ?
2)Als ik extreme bijwerkingen krijg (bitch tits, veel acne) dan kan ik de Nolvadex al wat eerder gebruiken neem ik aan?, totdat het wat minder wordt, wat wordt aangeraden..? Gewoon 20mg ?
3)Supplementen dit ik erbij wil gebruiken:
Omega 3-6-9 (verlaging chol. / smering gewrichten),
vit c1000, antioxidant (now foods)
bcaa's (peptopro) (rond de trainingen),
Wazy Maize (xxl) (na de training)
groene thee 2x antioxidant (now foods)
multi vit 2x van (XXL)
: is dit niet teveel?
4) 1 vial test e is 10ml.. Dus heb ik eingelijk maar 1 vialtje nodig.. Zal ik er voor de zekerheid 1tje extra nemen?
5) Begin in maart, maar ik ga van 9 tot 13 op wintersport? Is dit een probleem ? Ik weet dat het pas de 4e week begint in te werken..!
Of kan ik toch beter de 14e beginnen?
Na de kuur neem ik
Creatine en Glutamine, om zoveel mogelijk vast te houden..
En verhoog ik me eiwit inname in mijn voedingsschema.. Dmv een whey shake erbij..!
Alvast super bedankt,
CogyG
Ik zal me eerst even voorstellen:
Naam is CogyG
Momenteel 22jaar, 190 cm, 90 kg, 13% vp, Armen (41cm)
Zit nu denk ik al 5 jaar in het ijzer, waarvan de eerste 3 jaar een beetje aangekloot, soms wel, soms niet getraind.
De laatste 2 jaar ben ik echt fanatiek bezig.
Momenteel train 5 dagen in de week:
Borst - Biceps
Benen - Buik
rust
Schouders - Triceps Buik
Rug - Trapezius
Beetje Benen - Buik
Alles 4x8 en de laatste set till failure
En nu wil ik mijn eerste kuurtje gaan proberen en zou graag nog een aantal vraagjes stellen als het mag..?
Heb de laatste tijd heel veel informatie proberen op te zoeken, maar zou graag nog wat hulp van jullie willen krijgen
Mijn oog is gevallen op dit kuurtje:
-Test E 250mg e/w 1 t/m 10
-Winstrol 50mg e/d 8 t/m 12
-Nolvadex 20mg e/d 12 t/m 14
Mijn doel is: om ongeveer 6 a 7kg droge spiermassa erbij te krijgen na de kuur.. En d.m.v. winstrol ,die ik aan het einde plaats, dat ik wat droger en harder uit de kuur kom.
Ik ga dan wel naar een cleanbulk (3500 kcals) ipv een Bulk(4000 kcals). Is de nodig, of zal ik gewoon een bulk blijven volgen..?
Ik wil nu elke week (ma avond) na een training? gaan zetten..
Enkele vragen:
1)Wat vinden jullie van de doseringen ?
2)Als ik extreme bijwerkingen krijg (bitch tits, veel acne) dan kan ik de Nolvadex al wat eerder gebruiken neem ik aan?, totdat het wat minder wordt, wat wordt aangeraden..? Gewoon 20mg ?
3)Supplementen dit ik erbij wil gebruiken:
Omega 3-6-9 (verlaging chol. / smering gewrichten),
vit c1000, antioxidant (now foods)
bcaa's (peptopro) (rond de trainingen),
Wazy Maize (xxl) (na de training)
groene thee 2x antioxidant (now foods)
multi vit 2x van (XXL)
: is dit niet teveel?
4) 1 vial test e is 10ml.. Dus heb ik eingelijk maar 1 vialtje nodig.. Zal ik er voor de zekerheid 1tje extra nemen?
5) Begin in maart, maar ik ga van 9 tot 13 op wintersport? Is dit een probleem ? Ik weet dat het pas de 4e week begint in te werken..!
Of kan ik toch beter de 14e beginnen?
Na de kuur neem ik
Creatine en Glutamine, om zoveel mogelijk vast te houden..
En verhoog ik me eiwit inname in mijn voedingsschema.. Dmv een whey shake erbij..!
Alvast super bedankt,
CogyG
Comment