wie is er wel eens opgelicht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bij de hoeren wilde een maat eens neuken. hij klopt aan en zeg dat hij genaaid wil worden.

die hoer zegt "ok schuif het geld maar door het luikje naar binnen"

hij wacht een half uur en er gebeurd niets. hij klopt aan en zegt opnieuw dat hij genaaid wil worden waarop die hoer zegt "alweer?"

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      bij de hoeren wilde een maat eens neuken. hij klopt aan en zeg dat hij genaaid wil worden.

die hoer zegt "ok schuif het geld maar door het luikje naar binnen"

hij wacht een half uur en er gebeurd niets. hij klopt aan en zegt opnieuw dat hij genaaid wil worden waarop die hoer zegt "alweer?"
      hehehe
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je moet ze de kost geven, enkele x.
        ik heb een betrouwbare langs zien komen zeer recent. in jouw topic of een andere, weet ik neit meer. ik ga geen reclame maken voor anderen, maar hij stond er wel
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

risico

dat soort dingen brengt altijd risico mee, mensen willen altijd goedkoop en snel en zoeken daarop, de echte betrouwbare mensen komen daarbij vaak als laatst aan bod maar ja je weet het malafide dingen op internet of waar dan ook brengt altijd risico met zich mee.

dat je mails heb neergezet van hun is meteen goeie reclame voor ze

altijd info regelen en anders kleine dingen bestellen dan kan je kijken of het goed zit.

valt me trouwens op dat er altijd gezeik is met email adressen die op cyber eindigen. zal wel een vloek op rusten

Comment

Originally posted by Triple X View Post
            He kerels.

Zijn er nog wel eens meer mensen opgelicht als ze online iets besteld hebben.

Ik heb vorige week wat besteld en geld opgestuurd via post en vervolgens geen gehoor meer. Zwaar klote ben wel benieuwd of ik de enige sukkel ben

check je pm

Comment

Ik vraag me af wat je voor 20 euries eigenlijk kunt bestellen als het om roids betreft......

Comment

2en halve vial hg ?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Ik vraag me af wat je voor 20 euries eigenlijk kunt bestellen als het om roids betreft......

volgens mij alleen de verzendkosten of een sample van iets.

20euro..komop zeg..dan heb je niets, wat verwacht je dan voor 20 euro.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Naalden oid?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Naalden oid?
                      die kun je voor 8-10 euro legaal kopen bij ene online winkel. doos van 100 stuks. als je daar 20 euro afgezet wordt doe je iets fout.
                      Voor 15 euro krijg je net een strip tabletten efedrine waar je niks aan hebt.

De rest zoals Anavar, Dbol etc zit je al meteen een stuk hoger dan 20 euro.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        die kun je voor 8-10 euro legaal kopen bij ene online winkel. doos van 100 stuks. als je daar 20 euro afgezet wordt doe je iets fout.
                        Voor 15 euro krijg je net een strip tabletten efedrine waar je niks aan hebt.

De rest zoals Anavar, Dbol etc zit je al meteen een stuk hoger dan 20 euro.
                        0.8 x 40mm is toch al gauw 15 euro fally (per 100+naald)

Comment

prijzen

dat ligt lager pos, zoals je met alles wat je koopt weet dat het goedkoper kan zo is dat met dit ook, je moet alleen ff de weg bewandelen.

fransje: dat bedrijfje anabolen wat op google staat is natuurlijk 1 van de linkste dingen die je kan doen, als ze straks een keer een onderzoek starten zijn hun als eerste aan beurt en daarop ook al hun klanten want ze gaan alles nachecken.

je bent een blijft een dief als je illegale spullen koopt

succes met die site voor wie er ook besteld haha

oh en trouwens via via via via via gehoord dat ze al bezig zijn met die site dus ik geef ze nog een half jaar tot jaar daarna is het weg let maar op ! ze maken eerst een leuk rapportje en gaan ze volgen en dan ineens ben je de lul want dan hebben ze jaar lang je gevolgd. Lang leve Google.

Comment

medische groothandel,bloeddrukmeters, stethoscopen, instrumenten en disposables Injectiemateriaal Injectiespuiten met naald BD

of losse naalden + injectiespuiten kom je alsnog op 15 eutjes uit

of vind je dat conos ding wat erin zit onzin ( zwarte rand voor soepel en lekvrij te injecterin)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X