Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
4 kilo van dboll is heel goed realiseerbaar om eraan over tehouden. Dboll werkt eigenlijk altijd als een malle vind ik. Vind het 1 van de beste produkten om lekker snel veel aan te komen ook al is het dan veel vocht je houd er ook goed aan over als je het goed doet.
bij jou wel, triple. dat deed je 8 jaar geleden al. steeds kuurtjes dboll met grote winsten. en zo heb je er altijd iemand bij die super gaat op een bep. stof.
toentertijd (ik herinner me de topics nog) zat ook iedereen tegen je te mekkeren omdat jij het zo promootte.
5kg aankomen, helft vocht en dan 5kg overhouden.
je houdt het dus op 10kg winst. en dan 5 overhouden.
wil je niet ontmoedigen, amar ik kan alleen zeggen: keep on dreaming.
het zijn helaas geen toverpillen
het is normaal dat je zon 1 a 2 kilo per week aankomt, en het verschilt van persoon tot persoon hoeveel je over houd denk ik toch?
Je axis, ( eigen testosteron aanmaak) word ook met dianabol stil gelegt.
zou er gewoon een nakuurtje achteraan doen
ik wou dat ook doen een nakuur, en ik ga het denk ook doen!, zei alleen dat di bodybuilder waar ik het vandaan heb die zegt, dat het absoluut niet nodig is mt een dboll only kuur omdat als je jong bent na 2 weken je weer zelf testeron aan gaat maken zei die...?
het is normaal dat je zon 1 a 2 kilo per week aankomt, en het verschilt van persoon tot persoon hoeveel je over houd denk ik toch?
Yep, als jij vocht en vet als kwaliteits-weefsel beschouwt.
Dianabol geeft je indirekt meer massa.
Het gaat het bij d-bol meer om de krachtstoename die verkregen wordt.
Hiermee kun je meer gewicht aan waardoor er meer spiervezels getriggert worden te gaan groeien.
D-bol is meer op z'n plaats als kickstart in een stack-kuur.
ik wou dat ook doen een nakuur, en ik ga het denk ook doen!, zei alleen dat di bodybuilder waar ik het vandaan heb die zegt, dat het absoluut niet nodig is mt een dboll only kuur omdat als je jong bent na 2 weken je weer zelf testeron aan gaat maken zei die...?
Klopt, maar wil je dat niet zo snel mogelijk dan?
De nakuur helpt je daarbij een handje.
Yep, als jij vocht en vet als kwaliteits-weefsel beschouwt.
Dianabol geeft je indirekt meer massa.
Het gaat het bij d-bol meer om de krachtstoename die verkregen wordt.
Hiermee kun je meer gewicht aan waardoor er meer spiervezels getriggert worden te gaan groeien.
D-bol is meer op z'n plaats als kickstart in een stack-kuur.
ja idd gaat er eigenlijkook niet om wat je in de kuur aankomt maar wat je over houdt ben benieuwd, ga zo weer ff lekker trainen en me voor het eerst weer wegen ben benieuwd
Prikken gaan net zo goed door je lever. 17AA zit ook in de injects, dit om afbraak te vertragen van de stof. Is tevens de reden dat je lever het niet zo best trekt.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment