Dbol only kuur log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij ben je nog niet toe aan kuren, maar goed dat ben ik weer..

Voor de rest sluit ik me bij men mede BN'ers aan.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

4 kilo van dboll is heel goed realiseerbaar om eraan over tehouden. Dboll werkt eigenlijk altijd als een malle vind ik. Vind het 1 van de beste produkten om lekker snel veel aan te komen ook al is het dan veel vocht je houd er ook goed aan over als je het goed doet.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

bij jou wel, triple. dat deed je 8 jaar geleden al. steeds kuurtjes dboll met grote winsten. en zo heb je er altijd iemand bij die super gaat op een bep. stof.
        toentertijd (ik herinner me de topics nog) zat ook iedereen tegen je te mekkeren omdat jij het zo promootte.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          5kg aankomen, helft vocht en dan 5kg overhouden.
          je houdt het dus op 10kg winst. en dan 5 overhouden.
          wil je niet ontmoedigen, amar ik kan alleen zeggen: keep on dreaming.
          het zijn helaas geen toverpillen
          het is normaal dat je zon 1 a 2 kilo per week aankomt, en het verschilt van persoon tot persoon hoeveel je over houd denk ik toch?
          1.94 103KG

Comment

Originally posted by bruce View Post
            als je eerlijk ben pos, moet je deze man ook vertellen dat hij droomt!
            ik hou jullie op de hoogte van me vooruit gang! elke week een kort stukje over de week en hoeveel ik ben aangekomen gr
            1.94 103KG

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Je axis, ( eigen testosteron aanmaak) word ook met dianabol stil gelegt.
              zou er gewoon een nakuurtje achteraan doen
              ik wou dat ook doen een nakuur, en ik ga het denk ook doen!, zei alleen dat di bodybuilder waar ik het vandaan heb die zegt, dat het absoluut niet nodig is mt een dboll only kuur omdat als je jong bent na 2 weken je weer zelf testeron aan gaat maken zei die...?
              1.94 103KG

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                het is normaal dat je zon 1 a 2 kilo per week aankomt, en het verschilt van persoon tot persoon hoeveel je over houd denk ik toch?
                Yep, als jij vocht en vet als kwaliteits-weefsel beschouwt.
                Dianabol geeft je indirekt meer massa.
                Het gaat het bij d-bol meer om de krachtstoename die verkregen wordt.
                Hiermee kun je meer gewicht aan waardoor er meer spiervezels getriggert worden te gaan groeien.
                D-bol is meer op z'n plaats als kickstart in een stack-kuur.

Comment

ik wou dat ook doen een nakuur, en ik ga het denk ook doen!, zei alleen dat di bodybuilder waar ik het vandaan heb die zegt, dat het absoluut niet nodig is mt een dboll only kuur omdat als je jong bent na 2 weken je weer zelf testeron aan gaat maken zei die...?
                  Klopt, maar wil je dat niet zo snel mogelijk dan?
                  De nakuur helpt je daarbij een handje.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Yep, als jij vocht en vet als kwaliteits-weefsel beschouwt.
                    Dianabol geeft je indirekt meer massa.
                    Het gaat het bij d-bol meer om de krachtstoename die verkregen wordt.
                    Hiermee kun je meer gewicht aan waardoor er meer spiervezels getriggert worden te gaan groeien.
                    D-bol is meer op z'n plaats als kickstart in een stack-kuur.
                    ja idd gaat er eigenlijkook niet om wat je in de kuur aankomt maar wat je over houdt ben benieuwd, ga zo weer ff lekker trainen en me voor het eerst weer wegen ben benieuwd
                    1.94 103KG

Comment

Originally posted by frankey View Post
                      wees blij als je 3 a 4 kilo schoon overhoudt is toch ook prima..?
                      dat is idd prima!:P
                      1.94 103KG

Comment

Zijn dboll pillen niet slechter dan de prik? ik had vermoeden van wel?
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                          Wat als je een piepklein haartje meeprikt je spier in en het gaat irriteren?

Comment

prikken is wel schoner!, pillen gaan door de lever, maar daar hebben ze toch alkyl bij toegevoegd dat het minder schadelijk is? of?
                            1.94 103KG

Comment

Prikken gaan net zo goed door je lever. 17AA zit ook in de injects, dit om afbraak te vertragen van de stof. Is tevens de reden dat je lever het niet zo best trekt.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                                dacht niet dat ze dbol injects hadden.

Wat als je per ongeluk al een verotte lever blijkt te hebben en nu hierdoor geelzucht oploopt

prikken is wel schoner!, pillen gaan door de lever, maar daar hebben ze toch alkyl bij toegevoegd dat het minder schadelijk is? of?
                                alkyl is gewoon de stof aanduiding meen ik. blijft idd schadelijker dan inject. die tevens ook gewoon de lever passeren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X