Anabolen via het internet....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duidelijk dat jij je dus niet moet verdiepen in die dingen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Duidelijk dat jij je dus niet moet verdiepen in die dingen
      Wie? ik?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Alberto.. get the fuck off away from bodynet
        Haha gister de uitzending gezien ? kerl was de weg kwijt, liet een notebook achter, lol
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Haha gister de uitzending gezien ? kerl was de weg kwijt, liet een notebook achter, lol
          stukjes, beetje wezen stappen, man in cafe, man met rubberboot. en vrouw die moest pinnen, en zelf de politieauto instapt

Comment

bedoelde natuurlijk zappen :P

Comment

Haha da was ook humor idd. check die uitzending, kerl die op zn bek gaat tijdens escapen lolzzz
              We like it

Comment

bestellen via internet

Mensen doen tegenwoordig alsof ze spullen bestellen bij de drogisterij.....

Comment

Originally posted by Yves View Post
                  ik ook deze

Gisteren, 18:38 .....
                  Junior Member

winstrol kuur
                  Ik heb een vraag ik sta op het punt om een kuur winstrol te pakken.
                  mijn vraag welke internetshop is nou een beetje betrouwbaar.
                  want ik zie door de bomen het bos niet meer

(anabolenreus)
                  (anabolenkuurtje)

zijn deze een beetje betrouwbaar ?

en nog een vraag wat vind je van me schema ?

1e week: 40 mg Winnie
                  2e week: 40 mg Winnie
                  3e week: 40 mg Winnie
                  4e week: 40 mg Winnie
                  5e week: 40 mg Winnie
                  6e week: 40 mg Winnie
                  Nakuur:
                  7e week: 30 mg Nolva
                  8e week: 20 mg Nolva
                  9e week: 20 mg Nolva

alvast bedankt

mvg,

,,,,

.....Bekijk openbaar profielStuur een privébericht naar .....Zoek meer berichten van ........oevoegen aan je contactenlijst
                  Die had ik ook, het was natuurlijk overduidelijk dat hij beter 1000mg deca kon gebruiken, wat ik hem dus ook geadviseerd heb.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

al wat boeiends gevonden?

Comment

Begrijp niet waarom er altijd zo moeilijk gedaan moet worden kan ook gewoon nee zeggen ik help je niet of help die gozer gewoon je wil toch ook niet dat hij het verkeerde in z'n reet zet en vervolgens weet ik veel wat met hem gebeurd.
                      Beetje jammer zo je heb vragen komt bij een forum terecht en vervolgens helpt niemand je...
                      Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                      Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Jammer omdat jij het ook graag had geweten of jammer voor de TS dat hij niet geholpen is?
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Om mij gaat het niet ik heb zo wel me adresjes maaar vind gewoon jammer die gozer weet het niet vraag iets en krijgt vervolgens geen antwoord!Is een forum mensen helpen elkaar toch maar goed we lezen wel in de krant "Jongen overdose AAS in ziekenhuis opgenomen met zware grote boobies"

Comment

Originally posted by jochempje View Post
                            Om mij gaat het niet ik heb zo wel me adresjes maaar vind gewoon jammer die gozer weet het niet vraag iets en krijgt vervolgens geen antwoord!Is een forum mensen helpen elkaar toch maar goed we lezen wel in de krant "Jongen overdose AAS in ziekenhuis opgenomen met zware grote boobies"
                            Ik vind het zelf inderdaad ook vreemd.
                            Dit gaat natuurlijk wel allemaal via PM maar zo op het board mag het niet omdat het natuurlijk illegaal is.
                            En mensen aansporen voor AAS gebeurt eigenlijk nooit omdat ongeveer iedereen op het board de gevaren wel kent.
                            Wanneer je er dan toch aan wil beginnen en alles bij elkaar hebt (voeding,training,rust) kan de laatste factor daar niet via hier aan toegevoegd worden omdat we daar geen info over mogen geven.

Het is en blijft "illegaal".....
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik begrijp het wel maar zeg dan dat je er niks over mag zeggen.Vind dat zelfde als iemand een kuurvoorstel heeft en alles is top en dan komt er zo'n kneus tussen en zegt "je moet geen AAS gebruik is slecht voor je" oohja joh wist ik niet nee laat dan maar.
                              Word daar gewoon beetje moe en pissig van,want je kan hier fucking veel leren van de wat ervaren mensen.
                              Maar goed moest ff kwijt.

Comment

Waarom is dit topic eigenlijk open?
                                Had gewoon verwijderd moeten worden.
                                Als er gemidedelde prijzen worden genoemd dan wordt dat ge-edit/verwijderd en eventueel een waarschuwing gegeven, maar vragen naar bronnen en handelaren mag dan weer wel?

Dit is wel heel erg krom.

ontopic,
                                er zijn zat sites te vinden, zoek maar gewoon en probeer gewoon, door te proberen zal je uitvinden waar je wel of niet moet kopen zowel binnen NL alsook buiten NL.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X