Kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kiezen?

#### wat ik nu meemaak! Ik had ruzie met mijn vriendin zegt ze ik wil dat je nu kiest, mij of je anabolen! Elke keer steekt ze het daar maar op, terwijl dat echt nergens op slaat!!! Ik wordt er helemaal gek van! Ik wil helemaal niet kiezen! Ik hou echt heel veel van haar, maar niet meer kuren zie ik ook niet zitten! Ik wil namelijk snel wedstrijden gaan draaien!!! Dus nu is het over en wil ze me niet meer zien!!!!!
    Wat een kutzooi is het soms allemaal zeg!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

life sucks sometimes,bro.

als jij echt wedstrijden wil gaan doen en zij daar niet mee kan leven,houd het gewoon op tussen jullie.

ik ben er altijd eerlijk en open in geweest met mn vriendin en ze staat niet te juichen dat ik al die shit in mn body spuit maar ze begrijpt wel hoe belangrijk het voor me is dus ze heeft er vrede mee en laat mij me gang gaan.

als jouw vriendin zwaar tegen het gebruik van a.s is en het niet kan opbrengen om dan bij je te blijven moet je haar maar laten gaan en een vriendin zoeken die jou wel neemt zoals je bent.

greetz

Comment

volgens mij vind geen enkele vrouw het leuk als je je volspuit maar als jij erbij normaal blijft gedragen vind ik dat ze er begrip voor moet hebben. Als jij veranderd in een roid rage beest vind ik dat ze wel gelijk heb!
      Maja misschien komt ze binnekort weer kruipend bij je terug als ze naast zo tenger mannetje in bed ligt en dat toch drie keer niks vind
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

In mijn geval zou ik onherroepelijk voor mijn vrouw kiezen. Maar ik heb dan ook wel een fantastisch wijf! Komt nog bij dat zij ook heeft meegemaakt dat ik begon te trainen (69 kilo) en dat ik voordat ik aan mijn eerste kuur begon ongeveer 7 jaar kapotgetraind heb naar een respectabele 91 kilo. De injecties van mijn Equipoisekuur zijn door haar gezet, dus ik bof, denk ik!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat is flink vervelend voor je... Maar ja als je echt wedstrijden wilt gaan doen weet je dat dat eigenlijk niet zonder kuren gaat lukken. Maar heb je al eens met haar om de tafel gezeten om haar helemaal uit te leggen hoe of wat. En wat is de reden waarom zij vind dat je dat niet mag doen.

Comment

Dit is een verveelende situatie, ik vraag mij af waarom ze je tot deze beslissing dwingt. Mijn vriendin heeft het ook liever niet omdat het wel bijwerkingen en persoons veranderingen kan veroorzaken,maar zel steld me deze keuze gelukkig niet.
            Misschien wel als ze weet hoeveel geld een goede kuur kost

grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb ook tegen haar gezegd, dat ze me niet mag laten kiezen!
              En ik verander echt niet in een roid beest ofzo! Ik kan miss wel wat minder hebben maar ja...!
              Elke keer als we ruzie hebben zegt ze: zet nog een spuitje yoh! En ja dan word ik helemaal kwaad omdat ik gewoon zker weet dat het er niets mee te maken heeft!!!
              Ik ga ook kiezen voor mijn sport, en ik kom vast wel iemand tegen die er wel mee kan leven!!! Maar het blijft ###!!!
              Bedankt voor jullie reacties!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

#### ja das wel heel vervelend,
                Sterkte er mee!

Comment

Als ze zo reageerd als je een woordenwisseling hebt dan zou ik die meid laten vallen hoe moeilijk het ook is,want dit is zoiets dat je heel je leven moet gaan horen dan. Maar als ze er vroeger tegen kon waarom dan nu niet meer, misschien ziet zij de relatie ook niet meer zitten....

Alvast veel succes, meiden genoeg hoor

grtz
                  stil growing

Comment

Hmm ze zegt dat ik zo veranderd ben door die zooi!
                    En ze wil de oude jongen terug waar ze verliefd op is geworden zegt ze dan!!! Slaat nergens op maar ok!??
                    Het is wel echt klote maar ja het leven gaat door!!!

En er zijn idd vast wel genoeg vrouwen die me wel begrijpen! Jij miss Purple???!
                    Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

toch verander je door AS. ik geloof dat zeker.
                      ik woon nu dichtbij een oude vriendin, en die had ik heel lang niet gesproken, totdat ik daar in de buurt kwam wonen. nu heb ik weer vaak contact met haar en ze vertelde mij dat ze me toch aardiger en leuker vond toen ik nog dat magere jochie was. gewoon mijn hele doen en laten zo veranderd zijn zegt ze. En ik vind zelf van niet. ja, ok, ik kom wat meer voor mezlef op, maar verder?

We hebben het dus zelf waarschijnliojk neit door, maar door de jaren heen verandert je karakter toch een beetje denk ik..

Comment

Zeker triest voor je,
                        nou weet ik niet hoe freaky jij tekeer gaat met AS en hoe je erop reageert maar,
                        is het misschien niet een excuus wat ze aangrijpt omdat er eigenlijk meer kleine dingetjes aan de hand zijn.
                        Ik weet natuurlijk ook niet hoelang jullie relatie duurde maar het is natuurlijk ook zo dat vaak na langere tijd de glans eraf gaat en je aan elkaar kunt gaan irriteren om de stomste dingen.
                        Maar kiezen is altijd K*T!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Jun. 14 2004,14:31)]Maar kiezen is altijd K*T!
                          zeker als je moet kiezen tussen AS en een mooie vriendin, en dat terwijl je bloedgeil van de AS bent

Comment

Ja we hebben vaak ruzie over de kleinste en stomste dingetjes! Maar ze zegt ook dat ze me niet kwijt wil, omdat ze nog harstikke gek op me is en niemand anders wil!!!
                            Ze is ook gewoon bang dat er wat met gebeurd, omdat ze zegt dat het allemaal steeds verder gaat enzo!!!
                            Nou ja wie weet komt het nog goed!!! En ja kiezen is zo klote he, en zker als je zo geil bent als ik op het moment!!!
                            ALLEMAAL BEDANKT!!!
                            Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

zeg gewoon dat je haar wilt houden en dat dit je laatste kuur is, maar dat je hem niet zomaar af kan breken want dan gaat het fout. en dan volgende keer gewoon weer kuren    en zeggen dat het echt je laatste is    ik ken iemand die doet het zo al jaren    

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X