Calorieen postkuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calorieen postkuur

Hoi...
    Kheb gedurende 8 weken kuurke (test/equi/eerste drie weken) gedaan en ben van van 75 naar 83,5 gegaan.Waarschijnlijk zit daar wel wa vocht bij.Vet is van ong 12 naar 14 gegaan volgens vetmeterke. snif. Kga nu pct beginnen. Tijdens kuur zat ik op 4500 cal. Ik heb gehoord de tijdens pct de calorieen op hetzelfde niveau gedurende ongeveer moeten gehandhaafd blijven...Klopt dit helemaal ...Bij begin van pct ge ik op reis...Is het ok als ik die calorieen voor de helft van een weight gainer binnen krijg want ik wil mijn vakantie niet vergallen door constant te lopen eten.
    Thx

Allereerst welkom op dit forum, uw kuur versta ik niet goed, je hebt drie weken gekuurd met test en equipose of versta ik dit verkeerd. pct ken ik niet dus even uitleggen wat het is.

Dat je tijdens uw vakentie uw kcal uit weight gainers wil halen is geen probleem.

voor een belg te zijn is uw zinsbouw wel raar, zelf ben ik ook van belgie van waar ben jij

grtz
    stil growing

Comment

Sorry...met die 3 weken bedoelde ik drie weken dianabol...pct is post cycle therapy...dus clomid/nolva....
      Ik ben afkomstig van Brussel...je moet maar eens emailen anders...

Comment

8 weken met test en equipose is toch ook niet lang, beter 10weken geweest, de equipose begint pas na week 5 aan te slaan.Maar goed je hebt nu de kuur gedaan en 8,5kilo gewonnen. Het beste is inderdaad van tijdens de nakuur en de eerste maand erachter ook nog de hoeveelheid kcal hoog te houden want anders ga je veel verliezen.
        Was dit uw eerste kuur of heb je al meerdere kuren gedaan

grtz
        stil growing

Comment

Meerdere kuren maar zoals de meeste heb ik in het begin wat gesukkeld door onvoldoende opzoekwerk waardoor de dosis niet meer van de laagste zijn (nu 1 mg test per week gedurende kuur). Spijtig maar eigen fout. Volgende kuur zou ik hgh willen gebruiken..heb daar voldoende opzoekingen voor gedaan ma is verdomd moeilijk te krijgen...alle de echte toch...

Comment

Ik zou daar nog ff mee wachten en me eerst eens heel erg goed verdiepen in de diverse soorten AS, voeding en training..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Calorieen even hoog houden,zeker hoog in de eiwitten blijven!

Comment

Hoi,
                Thx voor de reacties.
                Dus bij aanvang postkuur calorieen gelijk houden...mag ik eventueel wat zakken in koolhydraten en iets hoger gaan in eiwitten kwestie van ni te veel vet bij te komen..denk dat ik tijdens bulk op 60 % koolh; 30 % eiwitten en 10-20 % vetten zat. Tijdens postkuur introduceer ik altijd lichte cardio (3 keer 30 min cardio per week)
                greetz

Comment

Iets zakken met koolhydraten kan geen kwaad, eiwitten inderdaad niet verminderen.
                  Na een kuur is goed blijven eten en trainen vreselijk belangrijk wil je je behaalde resultaat behouden!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X