Akhrikhin of akhrihin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Akhrikhin of akhrihin?

Ben vandaag, na lang zagen van men moeder, men kamer aan het opruimen. En ik dacht bij mezelf: ga men sportzak ook eens uitkuisen. Wat vind ik, tot men grote verbazing, in men sportzak?

Een lege doordrukverpakking van Methandrostenolone!!!

Gebruik zelf geen anabolen, is dus van een of andere stomme kloot die mijn zak als vuilbak gebruikt heeft. (had me moeder dat gevonden ze had me nooit geloofd dat dit NIET van mij was!!&#33

Nu heb ik dat wat beter bekeken en met men beperkte kennis van AS dacht ik aan D-bol. Ging dan wat verder snuffelen op internet en men vermoeden werd bevestigd.
    Alleen is er één klein detailtje: de fabrikant die erop staat is "Akhrikhin" en niet "Akhrihin"(Let op de K). Veronderstel dus dat dit om een vervalsing gaat... (?)
    De persoon die dit in men zak gedumpt heeft zal dus vrij veel geld betaald hebben voor iets dat niet is wat het is.

Pech voor hem.

Als ik ff tijd heb zal ik er proberen een fotootje van te pakken en zet ik hem ff online... Mss zijn sommigen er van jullie iets mee

greetzzz
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Het moet Akrihin zijn. Het wordt door de fabrikant zowel met een hoofdletter geschreven als met een kleine letter...

Is inderdaad d-boll ( russische )

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 25 2004,17:03)]
      je heb ook akrihin potjes kleur wit met het label blauw foto staat ook op deze site bij de fotos van anabolen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X