Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
welke kuur kan ik naast men dieet en cardio het beste nemen om droge spiermassa te kweken en een drogere look te krijgen
iemand suggesties of tips?
bvd
Als je droger wilt worden hoef je niet meteen naar de A.S te grijpen hoor, dit is goed te bereiken met cardio en een gedisciplineerd voedingsschema.
Post je voedingsschema hier een keer, er zijn op dit forum mensen actief die jou daar heel goed advies over kunnen geven!!
greetz Rik
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
ok mischien weer een beetje dom dat hij weer verkeerd staat maar van je fouten leer jehe
maar ok CURIOSIO je praat over win,tren en prop.
maar is tren eigenlijk niet een vrij heftig middel?
Dat wordt vaak wel gezegd maar ik vond het persoonlijk nogal meevallen met dat heftige.
Vooral zweetbuien bij mij. Ook merkte ik pas echt wat na 4 weken m.b.t. krachttoename.
ik vind persoonlijk tren gwoon zwaar poep. je prikt je de pleuris, maar het resultaat is niks meer dan testo. mooiste is, iedereen combineert met testo, dus de vraag is nog maar wat die tren doet als je het alleen gebruikt. het is zeker niet de fina waar ze het over hebben op de amerikaanse boards Â
Masteron wordt gebruikt om droge spiermassa te krijgen.
Het is gelieft bij bb omdat het tot kort voor de wedstrijden gebruikt kan worden omdat het niet lang in het bloed te vinden is.
Masteron is vlogens mij nu nog moeilijk te krijgen maar g.s brengt het binnenkort op de markt.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment