Hallo ik ben leon
ben 21 jaar
ik ben 1.92 lang
ben 87 kilo
BF ( weegschaal net gekocht zegt Bf 21 % )
train nu 1.5
( Waarvan half jaar 3/4 dagen in de week ) .
ben al redelijk in shape aleen wil graag een kuurtje proberen , omdat het mij wat te langzaam gaat . en omdat ik best lang ben vind ik het er niet mooi genoeg uitzien .
ik weet dat ik reacties gaat krijgen van ben je er wel klaar voor eerst uitgroeien etc etc ( Hoeft van mij niet ! ) .
ik eet verder goed bijna elk uur wel zoals broodje met kipfilet of tonijn rijstwafels kwark .
eet veel pasta's en rijst met kip/ beef en groenten
ook neem ik daarnaast eiwit shake's in de ochtend en na het trainen of in de avond op rustdagen .
dit in mijn eetschema voorbeeld gebruik niet alle shakes .
Voedingsschema: Basisdieet 3000 kcal
Ps Ben Bezig met verbetering in schema . aan de hand van het boek van Jan De Weerd .
daarnaast werk ik wel kleine 50 uur in de week . in de horeca dus eet zoveel ik wil , en gezond uitraard .
kennis van mij heeft me dit aangeboden :
kick start is dianabol
> week 1 t/m 4 : 40mg dianabol per dag (2 tabs sochtends en 2 savonds)
> Week 1 t/ 8 Testo Galenika : 2 ampulles a 250 mg per week
> week 10 t/m 14 : 20mg nolvadex (2 tabs voor het slapen) dit is me nakuur.
Wou eerst zelf Dbol Only doen 4 week 40 mg met uitraard nakuur . nolvadex 4 weeke 20 mg
maar hij zij tegen me . het is je eerste kuur dus die moet je niet half pakken .
ben erg benieuwd wat julie ervan vinden . gegroet leon
ben 21 jaar
ik ben 1.92 lang
ben 87 kilo
BF ( weegschaal net gekocht zegt Bf 21 % )
train nu 1.5
( Waarvan half jaar 3/4 dagen in de week ) .
ben al redelijk in shape aleen wil graag een kuurtje proberen , omdat het mij wat te langzaam gaat . en omdat ik best lang ben vind ik het er niet mooi genoeg uitzien .
ik weet dat ik reacties gaat krijgen van ben je er wel klaar voor eerst uitgroeien etc etc ( Hoeft van mij niet ! ) .
ik eet verder goed bijna elk uur wel zoals broodje met kipfilet of tonijn rijstwafels kwark .
eet veel pasta's en rijst met kip/ beef en groenten
ook neem ik daarnaast eiwit shake's in de ochtend en na het trainen of in de avond op rustdagen .
dit in mijn eetschema voorbeeld gebruik niet alle shakes .
Voedingsschema: Basisdieet 3000 kcal
Ps Ben Bezig met verbetering in schema . aan de hand van het boek van Jan De Weerd .
daarnaast werk ik wel kleine 50 uur in de week . in de horeca dus eet zoveel ik wil , en gezond uitraard .
kennis van mij heeft me dit aangeboden :
kick start is dianabol
> week 1 t/m 4 : 40mg dianabol per dag (2 tabs sochtends en 2 savonds)
> Week 1 t/ 8 Testo Galenika : 2 ampulles a 250 mg per week
> week 10 t/m 14 : 20mg nolvadex (2 tabs voor het slapen) dit is me nakuur.
Wou eerst zelf Dbol Only doen 4 week 40 mg met uitraard nakuur . nolvadex 4 weeke 20 mg
maar hij zij tegen me . het is je eerste kuur dus die moet je niet half pakken .
ben erg benieuwd wat julie ervan vinden . gegroet leon
Comment