Mijn eerste kuur, anavar.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste kuur, anavar.

Hallo allemaal!
    Na 1jaar en 8 maanden naturel te trainen wil ik eens een kuurtje anavar proberen.
    Na veel opzoekwerk leek mij dit de minst schadelijke anabool met weinig neveneffecten, en het is niet voor massa wat goed is voor mij omdat ik lekker droog wil blijven staan. Ik wou met deze kuur voor de 8-pack gaan, 6-pack heb ik alreeds.
    Enkele stats:
    Leeftijd: 19
    Gewicht: 76kg
    Grootte: 1m94cm
    BF % 7,5
    Bench Press: 6x100kg (Smith machine)
    Dumbell Press: 8x 38kg
    Shoulder press: 8 x 28kg
    Hack squat: 8 x 175kg
    Hammer curl: 10 x 20kg
    Deathliften doe ik nooit.. maar zal zeker wel 120kg+ zijn
    Het volgende is wat ik wou gaan doen:
    Week 1-6: 50mg Anavar
    Week 6-10: 40mg Nolvadex
    Enige suggesties hiervoor? Ben ik ervaren genoeg of niet, geef me jullie mening maar

Originally posted by oxidoxic View Post
    Leeftijd: 19
    Gewicht: 76kg
    Grootte: 1m94cm
    BF % 7,5

Comment

Week 6-10: 40mg Nolvadex

??????????????

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        ??????????????
        Nakuur, op advies van vele ervarenen

Comment

Ik denk dat aan mijn stats duidelijk is dat ik toch wel een ervaren krachttrainer ben die op dat vlak weet waar hij mee bezig is. Op die 1 jaar en 8 maanden ben ik 14 kg bijgekomen in pure massa met een keihard voedingsschema en supplementen..

Comment

Ik denk dat aan mijn stats duidelijk is dat ik toch wel een ervaren krachttrainer ben die op dat vlak weet waar hij mee bezig is. Op die 1 jaar en 8 maanden ben ik 14 kg bijgekomen in pure massa met een keihard voedingsschema en supplementen..
            Pictures
            Attached Files

Comment

Als je zoveel aankomt in een vrij korte periode, waarom begin je dan aan een kuur? Ik denk dat je pas aan een kuurtje moet beginnen wanneer je min of meer tot stilstand bent gekomen qua groei. De kuur komt dus te vroeg naar mijn idee.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Als je zoveel aankomt in een vrij korte periode, waarom begin je dan aan een kuur? Ik denk dat je pas aan een kuurtje moet beginnen wanneer je min of meer tot stilstand bent gekomen qua groei. De kuur komt dus te vroeg naar mijn idee.
                Ik zit sinds september 2010 op hetzelfde gewicht, heb nu echt heel veel moeite met bijkomen terwijl ik creatine aminos eiwitten testosteron etc.... allemaal neem. Dit kost natuurlijk een BOM geld en helpt niets =/ daarom dacht ik van deze te nemen.

Comment

Kerel.
                  Ten eerste ben jij veels te jong.
                  Ten tweede weeg jij geen drol.
                  Ten derde train jij te kort.
                  Ten vierde heb jij totaal geen research verricht.
                  Ten vijfde hoor je niet iemands anders raad op te volgen wanneer het om roids betreft.
                  Ten zesde, hoe kun je in vredesnaam weten hoeveel gewicht je aankan met een oefening die je NOOIT hebt uitgevoerd?
                  Ten zevende is een nakuur in de hoeveelheid en lengte die jij wil gaan doorlopen uit den boze, lees eens wat meer over tamoxifen zou ik zeggen.
                  Ten achtste zou ik als ik jou was de 'ervarenen' een schop onder hun reet geven omdat ze jou waarschijnlijk een wat slechtere gezondheid willen bezorgen.

Comment

Kerel.
                    Ten vijfde hoor je niet iemands anders raad op te volgen wanneer het om roids betreft.
                    Ten zesde, hoe kun je in vredesnaam weten hoeveel gewicht je aankan met een oefening die je NOOIT hebt uitgevoerd?
                    Ten zevende is een nakuur in de hoeveelheid en lengte die jij wil gaan doorlopen uit den boze, lees eens wat meer over tamoxifen zou ik zeggen.
                    Ten achtste zou ik als ik jou was de 'ervarenen' een schop onder hun reet geven omdat ze jou waarschijnlijk een wat slechtere gezondheid willen bezorgen.
                    Ik train 4 dagen op 7 ,2 uur per dag krachttraining en 2 dagen 1,5 uur thai box. En ik train te kort? Ik denk niet dat er meer kan getraind worden voor iemand die elke dag moet gaan werken :s misschien smorgens nog eens gaan lopen. Voor de rest heb je zeker een punt.

Comment

tjappie

Comment

Kerel.
                        Bevat nolvadex geen tamoxifen dan?

Comment

Kan je even is je voedingsschema posten? Dan zal je kcal inname te laag zijn.
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            Kan je even is je voedingsschema posten? Dan zal je kcal inname te laag zijn.
                            Ochtend:
                            3 volkoren boterhammen met kipfilet + shake met havermout en schepje whey
                            10uur:
                            Whey shake
                            Middag:
                            5 volkorenboterhammen met kipfilet
                            Namiddag: 250gr platte kaas met schep bosbesseneiwitten
                            Avond
                            Kip, tonijn, zalm,.. met groenten
                            Late avond:
                            Tonijnsalade of nog eens 250 gr platte kaas met schep bosbesseneiwitten

Comment

Ik train 4 dagen op 7 ,2 uur per dag krachttraining en 2 dagen 1,5 uur thai box. En ik train te kort? Ik denk niet dat er meer kan getraind worden voor iemand die elke dag moet gaan werken :s misschien smorgens nog eens gaan lopen. Voor de rest heb je zeker een punt.
                              Je wilt na 20 maanden al aan de roids. Je traint te kort.

Bevat nolvadex geen tamoxifen dan?
                              Mijn mond valt open van verbijstering.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X