Helios

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helios

Wie van jullie heeft weleens helios gebruikt? Gs maakt het voor injects, maar er zou toch een een helios creme op de markt komen?
    Weet iemand of dit spul goed werkt, of is het eerder waardeloos?
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Volgens mij is die creme er nog steeds niet... wat ik er de laatste x over hoorde is dat ze de spullen er voor wel hadden maar geen zin om het in elkaar te draaien
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

helios volgens de gebruikers die ik erover gehoord heb: crap.
      beter gwoon clen te nemen, want niemand heeft plaatselijke vetverbranding waargenomen. let wel: wie ik erover gehoord heb. missch. zijn er andere ervaringen.
      daarnaast is de officiele helios met twee potjes. een met clen en een met T3. (beide in yohimbe gloof ik) helios GS heb ik alleen nog met clen gezien.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Helios injecteren heb ik ook slechte dingen over gehoord.
        Maar je kunt het ook drinken, daar heb ik wel positieve verhalen over gehoord.

Greetz

Comment

Ik heb het gebruikt maar vond het echt niks. Ik kreeg door het injecteren onderhuidse bulten van.Dit schijnt vaker voor te komen.
          Kan beter clen nemen.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heyyy kerels
            Ik heb gehoort van een betrouwbaar bron dat G.S creme voor af te vallen nog niet gemaakt is alleen maar een paar proef exemplaren.
            Er zijn er veel gepakt (dealers) dus het is weer een schaarze markt,
            groetjes triker
            patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X