Wat denken jullie van deze kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat denken jullie van deze kuur?

Een kuur met testex en winstrol

wk 1: 1500 mg test als frontload
    wk 2-8 750 mg test
    wk 3-8 50mg winstrol depot eod

Is proviron alleen genoeg als nakuur of is clomid of pregnyl ofzo hier ook best bij te nemen? Of is nolva beter dan proviron?

dit is men 2e kuurtje, vorige keer 2 testexen per week(500mg/wk) gezet gedurende 8 weken

Alle commentaar is welkom.
    grts de polle

Ten eerste zoiezo nakuren met clomid en of nolva! HCG als je ballen wat gekrompen zijn! Nogmaals nakuren met proviron is NIET nakuren! Dat is nog gewoon kuren!!!

Over je kuur zelf: Omdat het nog maar je 2e kuur is zou ik de test op 500mg pakken en een frontload van 1000mg!
    Als ik jou was zou ik er nog iets van Deca of boldenone bij pakken maar die keuze is uiteraard aan jou!
    Ik zou je kuur minimaal 10 weken doen ipv 8 en liever nog 12 maar dat is persoonlijk!
    Ik zou je winstrol ook wat later pakken! Zodat je in die 3 weken tussen je kuur en je nakuur ook nog vol zit met AS!!!
    Succes ermee!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

8 weken is inderdaad te kort met test, deze begint pas aan te slaan in week 3-4, zou met de winstrol beginnen in week 7 en doorgaan tot week 13 en dan nakuren, maar dan wel als je kuur 10weken duurt

Grtz
      stil growing

Comment

Dus nakuur met clomid en nolva t beste.

Dan zal ik maar voor 10 weken bestellen, aan deca of bold. had ik ook al gedacht, met bold. als voorkeur omdat dit mider aromatiseert en minder lang te traceren is. Maar kan enkel aan humane dingen geraken.

in ieder geval bedankt voor de info
        grts de polle

Comment

Boldenone en deca zijn juist middelen die erg lang te traceren zijn ik weet niet of je getest gaat worden maar als dat zo is dan is dat geen optie.
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X